Przekroczenie "obrony koniecznej"?

Data: 2011-11-11 21:00:44
Autor: Zbynek Ltd.
Przekroczenie "obrony koniecznej"?
Elo

Na tym filmiku od 0:33 widać jak jakiś bandyta najpierw spryskuje
gazem twarz człowieka, a potem kopie po twarzy skulonego,
zasłaniającego się rękami:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=BHTrAcSHdsU#t=33s
O dziwo, temu bandycie pomaga... policjant. Jak znam realia, to ten
bandyta będzie tłumaczył się obroną konieczną. Gdzieżby tam ją
przekroczył.

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-11-11 21:46:53
Autor: Smok Eustachy
W dniu 11.11.2011 21:00, Zbynek Ltd. pisze:
[...]

Ty tak poważnie? Toż to tajniactwo.

Data: 2011-11-11 21:49:34
Autor: Zbynek Ltd.
Smok Eustachy napisał(a) :
[...]

Jeżeli ironia wyjdzie z krzaków i kopnie Cię w d... to wtedy ją
zauważysz? ;-)

   Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

Data: 2011-11-11 23:17:22
Autor: RadoslawF
Dnia 2011-11-11 21:49, Użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

Ty tak poważnie? Toż to tajniactwo.

Jeżeli ironia wyjdzie z krzaków i kopnie Cię w d... to wtedy ją
zauważysz? ;-)

Nie widziałem jeszcze ironii wychodzącej z krzaków.
Ale widać ciebie skopała w d... więc wiesz lepiej.
To może ją opisz dla innych.

Pozdrawiam

Data: 2011-11-12 02:04:04
Autor: Kris_Poland

Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j9juti$akb$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- Pozdrawiam
  Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

wszystkie możliwości.]

za pobicie o 0:37 odrazy wywalic i na bruk
tutaj nie ma zadnego usprawiedliwiniania by walic kogos z buta po twarzy wybijajac mu pewnie zeby

Data: 2011-11-12 07:27:08
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Kris_Poland" <nictuniema@wp.pl> napisał w wiadomości news:j9kgo6$rkc$1mx1.internetia.pl...

za pobicie o 0:37 odrazy wywalic i na bruk
tutaj nie ma zadnego usprawiedliwiniania by walic kogos z buta po twarzy wybijajac mu pewnie zeby
Zwłaszcza, ze sensu taktycznego w tym żadnego nie widzę. Lepszy efekt by dało skucie i ułożenie na ziemi.

Data: 2011-11-12 13:05:26
Autor: zly
Dnia Sat, 12 Nov 2011 07:27:08 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

Zwłaszcza, ze sensu taktycznego w tym żadnego nie widzę. Lepszy efekt by dało skucie i ułożenie na ziemi.

E tam, na kibolstwo tylko takie metody działają. Efekt psychologiczny dla
kolegów jest mocniejszy

--
marcin

Data: 2011-11-12 13:07:27
Autor: Łukasz Jamroz
On 12 Lis, 13:05, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:

E tam, na kibolstwo tylko takie metody działają. Efekt psychologiczny dla
kolegów jest mocniejszy

Czym sie ten pies rozni od kiboli? Wywalic ze sluzby to za malo,
powinien dostac wyrok za napasc. Takich przypadkow wczoraj bylo wiecej
- jesli ktos sie nie nadaje do policji bo nie ma psychiki zeby
przestrzegac prawa w stresujacych sytuacjach, to niech idzie do
zamiatania ulic (z ich wyksztalceniem ciezko o cos wiecej).  Podobnie
moglo sie oberwac wielu przypadkowym osobom - dla nich tez takie
metody, bo inaczej bedzie za slaby efekt psychologiczny?

Data: 2011-11-12 13:11:52
Autor: Łukasz Jamroz
Przekroczenie "obrony koniecznej"?
On 12 Lis, 22:07, Łukasz Jamroz <lukazs.mer...@gmail.com> wrote:

Ten bandyta za to osmielil sie isc z polska flaga w dniu 11 listopada!
Dac mu nauczke zeby wiecej sie nei powtorzylo:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GtmT-QNL164

Data: 2011-11-12 22:43:40
Autor: m4rkiz
"Łukasz Jamroz" <lukazs.merida@gmail.com> wrote in message news:a86ff78d-f395-45c8-8f73-0d616ac53105q16g2000yqn.googlegroups.com...
Ten bandyta za to osmielil sie isc z polska flaga w dniu 11 listopada!
Dac mu nauczke zeby wiecej sie nei powtorzylo:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GtmT-QNL164

i dlatego wlasnie pod napisem 'policja' powienien byc ladnie
nadrukowany numer sluzbowy, plus drugi z tylu helmu...

bo szczerze watpie ze ktos zdola ustalic kim konkretnie byly
te skurwysyny w mundurach ktorych wyczyny dzisiaj mozna
obejrzec w kilku filmikach z wczoraj

Data: 2011-11-13 00:48:02
Autor: Smok Eustachy
Przekroczenie "obrony koniecznej"?
W dniu 12.11.2011 23:43, m4rkiz pisze:
/../
bo szczerze watpie ze ktos zdola ustalic kim konkretnie byly
te skurwysyny w mundurach ktorych wyczyny dzisiaj mozna
obejrzec w kilku filmikach z wczoraj

A szarżę na wózek inwalidzki widzieli:
http://www.fronda.pl/blogowisko/blog/autor/www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=KWXtkfoQ_i8#!

Generalnie mała płaca powoduje zjawisko: gówno mi płacą to chociaż po mordzie obiję. Dodatkowo widać niedoszkolenie funkcjonariuszy, dodatkowo mają nawyki ze zadym z kibolią. A wiadomo, że kibolia pałą może dostać. A tu te same nawyki zastosowali wobec tzw normalnych ludzi i mają problem.
Całą frustracja bierze się stąd, że nie wiedzieli za bardzo, czy Marsz mają osłaniać czy pałować.
Zauważam zaś, że z Niemcami poradzili sobie dobrze. Widać, że trzymają szyk i ktoś nimi dowodzi, pilnuje tego szyku i popędza. Dodatkowo mają pełne wyposażenie a nie jakieś kamizelki.
Kiepskie dowodzenie też poniekąd wynika ze zwykłego dyletantyzmu ale i nieznajomości celu postępowania. A i może z eskalowania zadymy poprzez prowokatorów, których trzeba chronić a którzy to prowokatorzy eskalują poprzez rzucanie butelek w kordon.
Dopóki nie dowiemy się kim są białe kominiarki nie będziemy mieć obrazu sytuacji.

Data: 2011-11-12 15:58:00
Autor: Łukasz Jamroz
On 13 Lis, 00:48, Smok Eustachy <smok_eusta...@poczta.onet.pl> wrote:

Zauważam zaś, że z Niemcami poradzili sobie dobrze.

Bo ta niemiecka antifa to jakies szczurki wychudzone, bawiace sie w
zadymiarzy w kominiarkach. Ich szczesciem bylo ze dali zatrzymac sie
policji, bo kibice by ich pozabijali.

[...]

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/393711_10150392920450340_332030485339_8347991_779978317_n.jpg

Na pewno znaczna czesc kominiarek to polaczone sily kibicow z calej
Polski. Natomiast jak widac pojawialy sie tez rozne inne typy...

Data: 2011-11-13 07:54:05
Autor: Alek
Przekroczenie "obrony koniecznej"?
Użytkownik "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> napisał

i dlatego wlasnie pod napisem 'policja' powienien byc ladnie
nadrukowany numer sluzbowy, plus drugi z tylu helmu...

A bandyci niech nadal biegają w kominiarkach.

Data: 2011-11-13 08:33:31
Autor: m4rkiz
"Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote in message news:j9npie$jbl$1news.onet.pl...
i dlatego wlasnie pod napisem 'policja' powienien byc ladnie
nadrukowany numer sluzbowy, plus drugi z tylu helmu...
A bandyci niech nadal biegają w kominiarkach.

jezeli uwazasz ze wprowadzenie mozliwosci kontrolowania i
rozliczenia policjanta z jego wlasnych czynow jest takim
wielkim problemem to wspolczuje

Data: 2011-11-13 10:50:02
Autor: Alek
[...]

Jeśli nie rozumiesz słowa pisanego to współczuję.

Data: 2011-11-13 20:18:21
Autor: John Kołalsky
Przekroczenie "obrony koniecznej"?

Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

[...]

Dobra, niech bandyci mają napisy a policjanci biegają w kominiarkach

Data: 2011-11-13 01:49:40
Autor: zly
Dnia Sat, 12 Nov 2011 13:11:52 -0800 (PST), Łukasz Jamroz napisał(a):

Ten bandyta za to osmielil sie isc z polska flaga w dniu 11 listopada!
Dac mu nauczke zeby wiecej sie nei powtorzylo:

Po pierwsze widać tylko to co robi przez chwilę, a nie wcześniej. Po drugie
cały czas ładuje się przed policję, po co ja się pytam? Przypadkiem?
--
marcin

Data: 2011-11-12 18:47:01
Autor: Łukasz Jamroz
Przekroczenie "obrony koniecznej"?
On 13 Lis, 01:49, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:
Dnia Sat, 12 Nov 2011 13:11:52 -0800 (PST), ukasz Jamroz napisa (a):

> Ten bandyta za to osmielil sie isc z polska flaga w dniu 11 listopada!
> Dac mu nauczke zeby wiecej sie nei powtorzylo:

Po pierwsze wida tylko to co robi przez chwil , a nie wcze niej. Po drugie
ca y czas aduje si przed policj , po co ja si pytam? Przypadkiem?

Po to ze jak stal to jeden z policjantow kazal mu biec, jak zaczal
biec to dostal pala, a potem piescia w twarz. Jesli cos robil
wczesniej to powinien zostac zatrzymany, przy czym nie stawial zadnego
oporu wiec nie powinien byc przy tym bity.

Data: 2011-11-13 09:36:07
Autor: Smok Eustachy
Przekroczenie "obrony koniecznej"?
W dniu 13.11.2011 03:47, Łukasz Jamroz pisze:
/../
[...]

A nie pamięta się, jak to funkcjonariusze sprali gościa dobrowolnie zgłaszającego się na przesłuchanie na parkingu policyjnym?

Data: 2011-11-13 01:48:01
Autor: zly
Dnia Sat, 12 Nov 2011 13:07:27 -0800 (PST), Łukasz Jamroz napisał(a):

E tam, na kibolstwo tylko takie metody działają. Efekt psychologiczny dla
kolegów jest mocniejszy
Czym sie ten pies rozni od kiboli? Wywalic ze sluzby to za malo,
powinien dostac wyrok za napasc.

Niczym. Nie może się różnić, bo inaczej to on by dostawał łomot. Starcia z
policją na stadionach pokazują, że i tak się mało boją. A jakby jeszcze do
walki z nimi posyłano panów "przepraszam, proszę opuścić ten teren" To
byłby już śmiech na sali. Do rozganiania zamieszek potrzebne są właśnie
takie osobniki, bo inaczej to zamieszki rozgonią ich.

Podobnie
moglo sie oberwac wielu przypadkowym osobom - dla nich tez takie
metody, bo inaczej bedzie za slaby efekt psychologiczny?

Sorry, ale jak ktoś się pcha między dwie manifestacje które dążą do
konfliktu, to jakoś mała szansa, że to jest przypadek.

--
marcin

Data: 2011-11-12 18:45:28
Autor: Łukasz Jamroz
On 13 Lis, 01:48, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:

> Czym sie ten pies rozni od kiboli? Wywalic ze sluzby to za malo,
> powinien dostac wyrok za napasc.

Niczym. Nie może się różnić, bo inaczej to on by dostawał łomot.

Gratluje zomowcu! Zycze ci spotkania z takimi osobnikami w mundurach!

> [...]

Sorry, ale jak ktoś się pcha między dwie manifestacje które dążą do
konfliktu, to jakoś mała szansa, że to jest przypadek.

Powiesz mi moze jak mial sie nie ladowac miedzy dwie manifestacje
odbywajace sie w centrum miasta, dla ulatwienia dodam ze dosc duzego?
Przy czym Marsz Niepodleglosci rozciagal sie na pochod dlugosci ponad
kilometra a moze i wiecej - nie wiem ile mieszkancow mieszka na
terenie przez ktory przechodzil, ale strzelam ze z 250 tysiecy

Data: 2011-11-13 07:48:36
Autor: Alek
Przekroczenie "obrony koniecznej"?
Użytkownik "Łukasz Jamroz" <lukazs.merida@gmail.com> napisał

> [...]

Niczym. Nie może się różnić, bo inaczej to on by dostawał łomot.

Gratluje zomowcu! Zycze ci spotkania z takimi osobnikami w mundurach!

Od czasu do czasu spotykam się z takimi osobnikami, w mundurach i bez mundurów. Nigdy nie miałem z nimi problemów. Ale ja nie rwę bruku żeby ciskać nim w innych ludzi.

[...]

Zwyczajnie. Po pierwsze o manifestacjach i możliwych zadymach wszyscy byli poinformowani z dużym wyprzedzeniem. Po drugie policja najpierw przez megafony wezwała do określonego zachowania. Kto miał ochotę dostać po ryju ten został i dostał.

Data: 2011-11-13 08:35:44
Autor: m4rkiz
"Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote in message news:j9np85$hff$1news.onet.pl...
[...]

to na ki chuj dawali pozwolenie na dwie manifestacje zamiast na jedna?

i dlaczego usprawiedliwiasz kopanie po twarzy ludzi nie stawiajacych
oporu podczas aresztowania?

Data: 2011-11-13 09:55:49
Autor: Smok Eustachy
Przekroczenie "obrony koniecznej"?
W dniu 13.11.2011 09:35, m4rkiz pisze:
/..../
to na ki chuj dawali pozwolenie na dwie manifestacje zamiast na jedna?

Bo HGW wykazuje dyletantyzm i zatrudnia niemądrzejszych od siebie,

i dlaczego usprawiedliwiasz kopanie po twarzy ludzi nie stawiajacych
oporu podczas aresztowania?

Potem się przebiłem w drugą stronę, i chciałem obejść lewaków i dostać się na marsz i spotkałem grupę która chciała zrobić to samo, byli tam oczywiście i łysi i kibole ale i sporo normalnych ludzi, nigdzie nie było żadnych faszystowskich znaków ani nienawiści choć czuć było zdenerwowanie. Grupa skręciła w lewo ( ulicę równoległą do tej głównej na której była blokada ) i myśleliśmy że ich ominiemy i nagle z pod ziemi wyrosły psy tajniaki w kamizelkach, z za lewego winkla wyskoczyli. Szedłem na prawie samym przodzie, ponieważ byłem normalnie ubrany a nie jak łysy, mam normalne włosy zarost itp plus miałem dużą kamerę wyglądałem jak fotoreporter, więc mnie policja zostawiła w spokoju, oni mieli celownik na łysych / osoby wyglądających jak kibice. Jednak haczyk jest w tym, że ich "target" nic złego nie zrobił, nawet nic nie skandowali, po prostu chcieli się dostać na marsz i mieli pecha. Usłyszałem tylko od jednego na przodzie, że ta ekipa policji to jakaś specjalna komórka do napieprzania i lepiej uciekać bo oni nie legitymują tylko najpierw piorą na krew.

Data: 2011-11-13 10:55:52
Autor: Alek
Przekroczenie "obrony koniecznej"?
Użytkownik "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> napisał

to na ki chuj dawali pozwolenie na dwie manifestacje zamiast na jedna?

Bo jakby zabronili Marszu Niepodległości to darłbyś się w niebogłosy że nie ma demokracji i wolności manifestacji.

i dlaczego usprawiedliwiasz kopanie po twarzy ludzi nie stawiajacych
oporu podczas aresztowania?

To nie było aresztowanie tylko wpierdol. Spytaj kolesia co robił kilka chwil wcześniej nim trafił na lepszego od siebie i się tak ładnie skulił.

Data: 2011-11-13 02:14:55
Autor: Łukasz Jamroz
Przekroczenie "obrony koniecznej"?
On 13 Lis, 10:55, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
wrote:
Użytkownik "m4rkiz" <m4r...@mail.od.wujka.na.g.com> napisał

> to na ki chuj dawali pozwolenie na dwie manifestacje zamiast na
> jedna?

Bo jakby zabronili Marszu Niepodległości to darłbyś się w niebogłosy
że nie ma demokracji i wolności manifestacji.

Bo trzeba bylo zabronic blokady.

> [...]

To nie było aresztowanie tylko wpierdol. Spytaj kolesia co robił kilka
chwil wcześniej nim trafił na lepszego od siebie i się tak ładnie

To policja jest od tego zeby dawac wpierdol?

Data: 2011-11-13 11:49:23
Autor: Michał
wrote:
[...]

Wbrew pozorom czasem jest to skuteczniejsze niż grzeczne zatrzymanie,
dyscyplinująca rozmowa na posterunku i wypuszczenie (no bo przecież nie
wolno takiego pana trzymać zbyt długo, bo jeszcze się zestresuje)...

Takie wpierdol i to solidny, zostanie mu w pamięci na długo i może debil
następnym razem zastanowi się, zanim wyjdzie na taką manifestację bić
zwykłych ludzi.

Data: 2011-11-13 11:54:52
Autor: Maruda
W dniu 2011-11-13 11:49, Michał pisze:

Takie wpierdol i to solidny, zostanie mu w pamięci na długo i może debil
następnym razem zastanowi się, zanim wyjdzie na taką manifestację bić
zwykłych ludzi.

Gratuluję poziomu radia Erewań.
Wyjaśniam: Jak na razie, to na filmie widać, że to *JEGO* bili. Ale faktycznie, był uczestnikiem bijatyki :)

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-11-13 12:22:18
Autor: Michał
On 11/13/2011 11:54 AM, Maruda wrote:
[...]

Oczywiście, ale skoro tajniak się na niego rzucił, to widocznie miał
powód. Mało to było przykładów sytuacji, gdzie jeden bandzior z drugim
chowa kominiarkę, staje pod ścianą i z napastnika nagle staje się
niewinną ofiarą? No bo przecież w momencie jak zarobił pałą przez plecy
i gazem w oczy, to przecież nikogo nie bił, więc jest niewinną ofiarą
bestialskiej policji...

Nie twierdzę jednocześnie, że policja nie popełnia błędów. Chodzi o to,
że ten filmik ma mizerną wartość dowodową, bo tak naprawdę niewiele
pokazuje. Jak by pokazywał co ten koleś robił jakieś 10-15s wcześniej to
możnaby dyskutować czy dostał słusznie czy niesłusznie.

M.

Data: 2011-11-13 03:36:32
Autor: Łukasz Jamroz
On 13 Lis, 12:22, Michał <mich...@asfdgsdfg.net.pl> wrote:

> [...]
> faktycznie, był uczestnikiem bijatyki :)

Oczywiście, ale skoro tajniak się na niego rzucił, to widocznie miał

Tak jak morderca Wozniak ze Slupska?

[...]

To znaczy ze jak sam wczesniej komus przylozyl to wedlug Ciebie pies
mial prawo go katowac, nawet gdy lezal na ziemi? No to potem sie nie
dziwcie wielcy obroncy policji ze rzuca sie w nich ceglami i racami.
Ciekawe kiedy bandyci w mundurach zrozumieja ze takie zachowanie
bedzie prowadzic tylko do eskalacji agresji a takze spadku poparcia
dzialan w oczach spoleczenstwa. Marzy sie komus w policji powtorka z
Londynu?

Data: 2011-11-13 16:51:11
Autor: Alek
Przekroczenie "obrony koniecznej"?
Użytkownik "Łukasz Jamroz" <lukazs.merida@gmail.com> napisał

To znaczy ze jak sam wczesniej komus przylozyl to wedlug Ciebie pies

Poznać dresiarza. Twój język cię zdradza.

[...]

Nie obiecuj sobie za wiele, normalni ludzie wciąż stanowią większość.

Data: 2011-11-13 12:17:30
Autor: m4rkiz
"Michał" <michuuu@asfdgsdfg.net.pl> wrote in message news:j9o99a$1vm$1node2.news.atman.pl...
[...]

wiem ze dalej funkcjonuje przekonanie ze policjant jest spoko bo
przeciez mogl zabic, ale nie ma prawa kopac go po twarzy NIEZALEZNIE
od tego co dany facet zrobil przed chwila

a jezeli jeszcze robi to *po* skuciu go to powinien zostac z tego
rozliczony w trybie przyspieszonym

Data: 2011-11-13 12:45:36
Autor: Maciej Bebenek
W dniu 2011-11-13 12:22, Michał pisze:

[...]

Nie ma słusznego wpierdolu ze strony policji. Z innej zresztą też nie.

Data: 2011-11-13 16:46:34
Autor: zly
Dnia Sun, 13 Nov 2011 12:45:36 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

Nie ma słusznego wpierdolu ze strony policji. Z innej zresztą też nie.

Owszem jest
--
marcin

Data: 2011-11-14 08:24:24
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 13.11.2011 12:45, Maciej Bebenek pisze:
[...]

Tu miałbym mieszane uczucia...

JEŚLI jest już obezwładniony i nieszkodliwy - pełna zgoda.

Jeśli natomiast jest to tłum rozrabiających i niszczących wszystko po
drodze chuliganów, to oddział z długimi pałami byłby IMHO wskazany. A
jeśli by to nie pomagało - strzelać.

Natomiast jeśli już ktoś leży i się poddaje - skuć i zostawić sądom.

ATSD wszystkie te piątkowe zdarzenia coś śmierdzą... Raz piszą, że
Niemcy rozrabiali, a potem piszą, że Niemców prewencyjnie zatrzymano
kilka godzin wcześniej... Kto kłamie?

Pomysł racjonalizatorski: wprowadzić przepis pozwalający automatycznie
aresztować i skazać (chociażby na solidną grzywnę) _każdą_ zamaskowaną
osobę w legalnej demonstracji. I obciążyć też organizatorów obowiązkiem
demaskowania "swoich" oraz "wydalania" zamaskowanych. Może to by pomogło?

Data: 2011-11-14 00:31:42
Autor: Łukasz Jamroz
Przekroczenie "obrony koniecznej"?
On 14 Lis, 08:24, Andrzej Lawa <alawa_n...@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
wrote:

ATSD wszystkie te piątkowe zdarzenia coś śmierdzą... Raz piszą, że
Niemcy rozrabiali, a potem piszą, że Niemców prewencyjnie zatrzymano
kilka godzin wcześniej... Kto kłamie?

Dziwne ze jeszcze nikt nie dostrzegl ewidentnego bledu w rozumowaniu -
policja zatrzymala 92 Niemcow biegajacych w kominiarkach z palami i
atakujacymi przechodniow a takze grupe rekonstrukcyjna. Gdzie jest
powiedziane ze to byli WSZYSCY Niemcy z bojowki ktora tego dnia
przyjechala do Warszawy zaklocic legalna manifestacje?

http://www.youtube.com/watch?v=ee0_E4CxbSE&feature=player_embedded

Ten film pokazuje ze bylo ich wiecej, bylo tez kilka innych lewackich
bojowek, widac palki w ich rekach, zasloniete czesciowo ukradzionym
bannerem z zegarkiem. Film powstawal juz po wydarzeniach w knajpie
Sutowskiego.

Data: 2011-11-14 10:22:06
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 14.11.2011 09:31, Łukasz Jamroz pisze:

[...]

To obejmuje wariant "wszyscy kłamią" ;->

Jedni kłamią, że wszyscy Niemcy co przyjechali rozrabiali, drudzy
kłamią, że wszyscy zostali zatrzymani.

Data: 2011-11-14 10:29:29
Autor: zly
Dnia Mon, 14 Nov 2011 00:31:42 -0800 (PST), Łukasz Jamroz napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=ee0_E4CxbSE&feature=player_embedded
Ten film pokazuje

Najbardziej podobają mi się te dramatyczne sceny z początku kiedy to film
jest przerwany bo 'reporter' jest atakowany :> Tak brutalnych ataków dawno
nie widziałem.  Ktoś powinien zmienić napisy na coś w stylu. "w czasie
kręcenia materiału z rąk lewicowej hołoty bohaterską śmiercią zginęło dwóch
reporterów" Pasowały by tak samo. I jeszcze te zarzuty że manifestacja
przepuszcza policjantów. No skandal normalnie :)
Groteskowe na miarę propagandy PRL.

--
marcin

Data: 2011-11-13 12:46:08
Autor: Maruda
[...]

Dostał niesłusznie, bo nie stawiał oporu.

Słusznie, to mógłby być skuty i zamknięty do czasu, aż ktoś obejrzy nagrania video i oceni, czy można mu coś zarzucić.
Policja nie ma wymierzać wg własnego widzimisię kar cielesnych (które skądinąd gorąco popieram, ale właśnie "wymierzane", wyrokiem sądu), tylko działać "wg regulaminów".

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-11-13 13:54:36
Autor: Shrek
On 2011-11-13 11:14, Łukasz Jamroz wrote:

Bo jakby zabronili Marszu Niepodległości to darłbyś się w niebogłosy
że nie ma demokracji i wolności manifestacji.

Bo trzeba bylo zabronic blokady.

Ale blokada była pierwsza;) Więc w sumie żadna blokada:P

Shrek.

Data: 2011-11-13 15:03:29
Autor: Smok Eustachy
On 2011-11-13 11:14, Łukasz Jamroz wrote:

Bo jakby zabronili Marszu Niepodległości to darłbyś się w niebogłosy
że nie ma demokracji i wolności manifestacji.

Bo trzeba bylo zabronic blokady.

Ale blokada była pierwsza;) Więc w sumie żadna blokada:P
  No to niech wydadzą zgodę na Marsz w innym miejscu a blokada niech se stoi i blokuje co tam chce.

Data: 2011-11-13 16:23:35
Autor: Shrek
On 2011-11-13 15:03, Smok Eustachy wrote:

Bo trzeba bylo zabronic blokady.

Ale blokada była pierwsza;) Więc w sumie żadna blokada:P
No to niech wydadzą zgodę na Marsz w innym miejscu a blokada niech se
stoi i blokuje co tam chce.

Ale chyba plan demonstracji to organizator składa a nie urzędnik. Prawda?

Shrek.

Data: 2011-11-13 15:25:57
Autor: Alek
[...]

Gdyż albowiem?

To nie było aresztowanie tylko wpierdol. Spytaj kolesia co robił kilka
chwil wcześniej nim trafił na lepszego od siebie i się tak ładnie
skulił.

To policja jest od tego zeby dawac wpierdol?

Nie, ale miło że czasem dadzą od siebie coś ekstra ;)

Data: 2011-11-13 07:40:02
Autor: Łukasz Jamroz
Przekroczenie "obrony koniecznej"?
On 13 Lis, 15:25, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
wrote:

> To policja jest od tego zeby dawac wpierdol?

Nie, ale miło że czasem dadzą od siebie coś ekstra ;)

Zycze ci zeby kiedys trafilo na ciebie tepy zomowcu!

Data: 2011-11-13 16:46:24
Autor: Alek
> [...]

Nie, ale miło że czasem dadzą od siebie coś ekstra ;)

Zycze ci zeby kiedys trafilo na ciebie tepy zomowcu!

===
Nie ma takiej możliwości, dresiarzu. Ja jestem człowiek uczciwy
i spokojny. Nie robię burd, niczego nie dewastuję, nie napadam ludzi.
Na widok policjanta nie czuję lęku.

Data: 2011-11-14 22:17:36
Autor: KRZYZAK
Dnia Sun, 13 Nov 2011 16:46:24 +0100, Alek napisał(a):

Nie ma takiej możliwości, dresiarzu. Ja jestem człowiek uczciwy
i spokojny. Nie robię burd, niczego nie dewastuję, nie napadam ludzi.

Podobnie jak koles na filmie.
Tylko skad u Ciebie taka agresja, spokojny uczciwy obywatelu? koledzy cie
dreczyli w podstawowce? Skad taka satysfakcja na widok przemocy?

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2011-11-14 22:58:06
Autor: Alek
Przekroczenie "obrony koniecznej"?
Użytkownik "KRZYZAK" <krzyzak@krzyzak.pl> napisał

Nie ma takiej możliwości, dresiarzu. Ja jestem człowiek uczciwy
i spokojny. Nie robię burd, niczego nie dewastuję, nie napadam ludzi.

Podobnie jak koles na filmie.

Skąd wiesz?

Data: 2011-11-13 15:39:06
Autor: KRZYZAK
Dnia Sun, 13 Nov 2011 07:48:36 +0100, Alek napisał(a):

Zwyczajnie. Po pierwsze o manifestacjach i możliwych zadymach wszyscy byli poinformowani z dużym wyprzedzeniem. Po drugie policja najpierw przez megafony wezwała do określonego zachowania.

Owszem. Wezwala do rozejscia sie jednoczesnie zaciesniajac kordon wokol
demonstrantow. Wasz stary dobry zomowski myk.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2011-11-13 16:43:29
Autor: zly
Dnia Sat, 12 Nov 2011 18:45:28 -0800 (PST), Łukasz Jamroz napisał(a):

Niczym. Nie może się różnić, bo inaczej to on by dostawał łomot.
Gratluje zomowcu! Zycze ci spotkania z takimi osobnikami w mundurach!

Srowcu, a nie zomowcu. Ciekawe czy byłbyś taki litościwy jakby na przykład
niszczyli twój sklep,a policja grzecznie prosiłaby o przestanie. Oni są od
tego by rozganiać bydło. A bydła inaczej rozganiać niż siłą się nie da.
Jak będę chciał się spotkać z takimi to na pewno celowo, bo przez przypadek
sobie nie wyobrażam póki co.

Powiesz mi moze jak mial sie nie ladowac miedzy dwie manifestacje
odbywajace sie w centrum miasta, dla ulatwienia dodam ze dosc duzego?

No mi się jakoś udało. I większości moich znajomych też. Tym bardziej, że
był to dzień wolny od pracy, a o manifestacjach wszyscy wiedzieli. Nie było
więc powodu by tam być

Przy czym Marsz Niepodleglosci rozciagal sie na pochod dlugosci ponad
kilometra a moze i wiecej - nie wiem ile mieszkancow mieszka na
terenie przez ktory przechodzil, ale strzelam ze z 250 tysiecy

I ci mieszkańcy musieli wszyscy akurat wyjść po papierosy do kiosku? Akurat
w tym czasie?

--
marcin

Data: 2011-11-13 23:25:36
Autor: Smok Eustachy
Przekroczenie "obrony koniecznej"?
W dniu 13.11.2011 16:43, zly pisze:
/.../
Srowcu, a nie zomowcu. Ciekawe czy byłbyś taki litościwy jakby na przykład
niszczyli twój sklep,
A jakby puszczali wianki?

Data: 2011-11-13 23:45:41
Autor: zly
Dnia Sun, 13 Nov 2011 23:25:36 +0100, Smok Eustachy napisał(a):

Srowcu, a nie zomowcu. Ciekawe czy byłbyś taki litościwy jakby na przykład
niszczyli twój sklep,
A jakby puszczali wianki?

Bąki? Też nie powinni publicznie.
--
marcin

Data: 2011-11-13 23:46:59
Autor: zly
Przekroczenie "obrony koniecznej"?
Dnia Sun, 13 Nov 2011 23:25:36 +0100, Smok Eustachy napisał(a):

A jakby puszczali wianki?

Cały komizm tej waszej katonarodowej sraczki na newsach polega na tym, że
to wy dostawaliście (imo zasłużony) łomot. Gdyby lali lewaków, to byście
chwalili jak to sprawnie policja działa. --
marcin

Data: 2011-11-13 23:49:51
Autor: Smok Eustachy
W dniu 13.11.2011 23:46, zly pisze:
[...]

Zatrzymani: Lewica: 128
ONR -O
WP - 0

Data: 2011-11-14 00:14:45
Autor: zly
Przekroczenie "obrony koniecznej"?
Dnia Sun, 13 Nov 2011 23:49:51 +0100, Smok Eustachy napisał(a):

Zatrzymani: Lewica: 128
ONR -O
WP - 0

Ja nie piszę o zatrzymanych tylko o tym kto dostał łomot. Cały czas
płaczecie nad tym jak patrioci nie mogli godnie manifestować, a tu nagle
okazuje się, że bronisz czerwonej hołoty :)

--
marcin

Data: 2011-11-14 00:31:36
Autor: Smok Eustachy
Przekroczenie "obrony koniecznej"?
W dniu 14.11.2011 00:14, zly pisze:
/.../
Ja nie piszę o zatrzymanych tylko o tym kto dostał łomot. Cały czas
płaczecie nad tym jak patrioci nie mogli godnie manifestować, a tu nagle
okazuje się, że bronisz czerwonej hołoty :)

Nie rozumiesz textu pisanego po prostu.

Data: 2011-11-13 09:27:36
Autor: John Kołalsky
Przekroczenie "obrony koniecznej"?

Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm>

[...]

Tak działa mafia

Data: 2011-11-13 10:58:41
Autor: Alek
Przekroczenie "obrony koniecznej"?
Użytkownik "John Kołalsky" <john@kowal.invalid> napisał

[...]

Współczesne państwa same sobie wytrącają broń z ręki a potem jest lament że terroryści i bandyci są górą.

Data: 2011-11-13 12:38:23
Autor: m4rkiz
"Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote in message news:j9o4ch$c12$1news.onet.pl...
Tak działa mafia
Współczesne państwa same sobie wytrącają broń z ręki a potem jest lament że terroryści i bandyci są górą.

polscy terrorysci obchodzacy 11 listopada oczywiscie?

Data: 2011-11-13 15:26:51
Autor: Alek
[...]

Nie tylko, to była uwaga ogólna.

Data: 2011-11-13 16:48:50
Autor: zly
Przekroczenie "obrony koniecznej"?
Dnia Sun, 13 Nov 2011 09:27:36 +0100, John Kołalsky napisał(a):

Tak działa mafia

Tak działa ludzka psychika. Łyse tępaki są groźne dopóki nie pokaże im się,
że mogą dostać łomot. Wtedy miękną. Ja rozumiem, że marzy ci się policja
a'la Demolition Man, tyle, że to nie działa.
--
marcin

Data: 2011-11-13 00:37:04
Autor: Smok Eustachy
W dniu 12.11.2011 07:27, Robert Tomasik pisze:
[...]

Domyślam się, że działasz na forum policji a że masz już 1 ostrzeżenie to nie powtarzaj im, że są psychole.
W sensie taktyki klasycznej to moĹźe i bez sensu ale w sensie taktyki politycznej ma sens.
Jaki sens ma wystawienie jakiś kolesi w cywilu i kamizelkach?
Z prawnego punktu widzenia to Warzecha zauważył:
„Organ gminy zakazuje zgromadzenia publicznego, jeżeli: […] 2) odbycie zgromadzenia może zagrażać życiu lub zdrowiu ludzi albo mieniu w znacznych rozmiarach”. Zablokowanie marszu ma charakter ewidentnej prowokacji i wypełnia przesłanki, aby odmówić rejestracji takiej demonstracji.

czyli dostaliście po głowie ewidentnie z powodu dyletantyzmu HGW, co któryś przytomniejszy próbuje wytłumaczyć. Nie można rejestrować 20 demonstracji w tym samym punkcie czasoprzestrzeni tym bardziej nie można rejestrować blokady. Wiec ocena sytuacji zleży od tego, czy ktoś głosował na PO czy nie. Jak policjant głosował to chciał rozbestwienia niekompetencji, jak nie to jest ofiara demokracji....

Masz jeszcze gwoli refleksji:
http://www.fronda.pl/blogowisko/wpis/nazwa/krzyz_wciaz_aktualny_31636
http://www.fronda.pl/blogowisko/wpis/nazwa/marsz_niepodleglosci:_gorzka_refleksja._31622

Przekroczenie "obrony koniecznej"?