Przekroczenie pakietu w Blueconnect.

Data: 2012-11-30 13:09:11
Autor: Marrcino
Przekroczenie pakietu w Blueconnect.
Udało mi się o 1GB przekroczyć pakiet danych w t-mobile. Mam się zacząć bać? Doliczą mi coś do faktury, mozna sie potem z nimi układać żeby anulowali płatność np. jak wezmę większy pakiet?

Proszę o odpowiedź bo jestem trochę zestrany ;)

Marcin

Data: 2012-11-30 18:35:52
Autor: JoteR
"Marrcino" napisał:

Udało mi się o 1GB przekroczyć pakiet danych w t-mobile.

Taryfa i jej regulamin oczywiście tajne łamane na poufne?

Mam się zacząć bać?

Jak każdy, kto ma abonament bez "lejka".

Proszę o odpowiedź bo jestem trochę zestrany ;)

To widać. Trzeźwo myślący człowiek najpierw sprawdziłby w regulaminie, a w razie wątpliwości zapytał na grupie, podając choćby podstawowe informacje, zamiast w panice bełkotać bez sensu.

JoteR

Przekroczenie pakietu w Blueconnect.