Przekroczyłem o 50km/h poza terenem zabudowanym i ...

Data: 2020-07-12 22:42:01
Autor: kk
Przekroczyłem o 50km/h poza terenem zabudowanym i ...
http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/aci

"Przypomnijmy, że znacznie dalej niż dyskusja, bo do fazy projektu zmian w ustawie, które trafiły do konsultacji społecznych, zaszedł pomysł wprowadzenia pierwszeństwa pieszych przed przejściami i zatrzymywania praw jazdy za przekroczenie prędkości o 50 km/h w terenie niezabudowanym. Na czas kampanii wyborczej projekt został zamrożony, ale zapewne wkrótce powróci..."

To ja tu się stresuję a te p..y nie wprowadziły tego?!

Przekroczyłem o 50km/h poza terenem zabudowanym i ...