Przekupywanie lewicy

Data: 2010-08-18 18:32:12
Autor: u2
Przekupywanie lewicy
... Senyszyn teraz mówi w TVP2, że t.zw. "prawica" z PO nie składała
żadnych propozycji objęcia intratnych stołków jej i jej znajomym.

Widać, że ta merdialna akcja specsłużb pełobandy jest obliczona na
zniszczenie opozycji lewicowej.

Data: 2010-08-18 18:37:44
Autor: Lorn
Przekupywanie lewicy
W dniu 2010-08-18 18:32, u2 pisze:
.. Senyszyn teraz mówi w TVP2, że t.zw. "prawica" z PO nie składała
żadnych propozycji objęcia intratnych stołków jej i jej znajomym.

Senyszyn jest dla was wyrocznią? :) Zadziwiacie mnie każdego dnia :)

Data: 2010-08-18 18:41:27
Autor: u2
Przekupywanie lewicy
W dniu 2010-08-18 18:37, Lorn pisze:
[...]

Jakich was, Porn ?

Po prostu nie potwierdziła, że ktokolwiek składał jej i jej znajomym
jakiekolwiek propozycje ze strony pełobandy.

Czyli Kostki ze specsłużb na usługach mafijnej pełobandy pijarowsko dąży
do rozbicia lewicy.

Data: 2010-08-18 18:43:14
Autor: Lorn
Przekupywanie lewicy
W dniu 2010-08-18 18:41, u2 pisze:
[...]

Jakich was

Kołtunów. :)

Data: 2010-08-18 18:45:06
Autor: u2
Przekupywanie lewicy
W dniu 2010-08-18 18:43, Lorn pisze:
Jakich was

Kołtunów

Sądzisz innych po sobie.

Data: 2010-08-18 18:46:26
Autor: Lorn
Przekupywanie lewicy
W dniu 2010-08-18 18:45, u2 pisze:
W dniu 2010-08-18 18:43, Lorn pisze:
Jakich was

Kołtunów

Sądzisz innych po sobie.

Sądzę innych po tobie :>

Data: 2010-08-18 18:49:46
Autor: u2
Przekupywanie lewicy
W dniu 2010-08-18 18:46, Lorn pisze:
Sądzisz innych po sobie.

Sądzę innych po tobie

Ściemniasz, wyżej swoich 4 liter nigdy nie podskoczysz.

Data: 2010-08-18 18:51:22
Autor: Lorn
Przekupywanie lewicy
W dniu 2010-08-18 18:49, u2 pisze:
W dniu 2010-08-18 18:46, Lorn pisze:
Sądzisz innych po sobie.

Sądzę innych po tobie

Ściemniasz

;-) Znowu robisz się zabawny, chyba cię przekarmiłem :)

Data: 2010-08-18 18:52:24
Autor: u2
Przekupywanie lewicy
W dniu 2010-08-18 18:51, Lorn pisze:
Znowu robisz się zabawny, chyba cię przekarmiłem :)

To nie obżeraj się tak grubasie. Idź, w szmaciankę pograj.

Data: 2010-08-18 18:53:11
Autor: Lorn
Przekupywanie lewicy
W dniu 2010-08-18 18:52, u2 pisze:
W dniu 2010-08-18 18:51, Lorn pisze:
Znowu robisz się zabawny, chyba cię przekarmiłem :)

To nie obżeraj się tak grubasie. Idź, w szmaciankę pograj.

Rotfl... Co jeszcze? ;-P

Przekupywanie lewicy