Przełajówki

Data: 2010-05-25 09:41:43
Autor: Jan Cytawa
Przełajówki
Tak od paru lat marzy mi się szosówka i ostatnio zacząłem znów rozmyślać i
po drodze zacząłem czytać też o przełajówkach. I nie do końca rozumiem ideę
tych rowerów ;)

co tu rozumiec? Sa to rowery zrobione pod okreslony typ wyscigow, ktory
jest polaczeniem jazdy szosowej, terenowej i biegu. O ile pamietam sa
okreslone graniczne wartosci proporcji tych trzech rodzajow wysilku. I
ja sie okazuje taki typ roweru jest najlepszy do tego celu. Jest lekki,
szybki i latwo go dzwigac.

Jan Cytawa

Przełajówki