Przelecieć Karcherem, czy jednak nie?

Data: 2009-05-04 22:13:18
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Przelecieć Karcherem, czy jednak nie?
Dnia 04.05.2009 14:35 użytkownik ąćęłńóśźż napisał :
Mam już tak oblepione jeździdło - i po zimie tez - że mam ochotę
podjechać po drodze na myjnię ręczną i przelecieć Karcherem na
programie "woskowanie" (ktoś kiedyś pisał o takim patencie, nie wiem
czy na rowerach, czy na samochodach). Ryzykuje łozyskami, czy nie? Zegarmistrzowskiej pracy ze szmatkami nie lubię :-( JaC

Karcher jest dla frajerów. ;-P Nie dość, że cienko myje, to jeszcze niszczy. Czysta strata czasu i pieniędzy. Żeby porządnie umyć rower należy zaopatrzyć się w dwie szczotki, jedną z długim i miękkim włosiem (najlepiej naturalnym), drugą z twardszym. Najpierw należy rower spłukać (konewka, wąż ogrodowy, prysznic itp.), potem przy pomocy miękkiej szczotki oraz ciepłej wody z detergentem (polecam Ludwika) myjemy cały rower, a następnie bierzemy twardą szczotkę i myjemy napęd (zębatki). Na koniec spłukujemy ponownie i odstawiamy do wysuszenia. Akcja zajmuje niewiele czasu, jest tania, wygodna i bardzo skuteczna, Karcher się chowa. Przy okazji nic nie zniszczymy. W zasadzie nie ma lepszej metody mycia roweru. Dodam jeszcze, że jeśli chodzi o czyszczenie sprzętu to jestem niekwestionowanym liderem w tej dziedzinie i potwierdzi to każdy mój znajomy, więc referencje mam. ;-)

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-05-05 08:33:55
Autor: bans
Mikołaj "Miki" Menke pisze:

Karcher jest dla frajerów. ;-P Nie dość, że cienko myje, to jeszcze
[ciach]
mój znajomy, więc referencje mam. ;-)

Jeee, super. Teraz opisz nam jeszcze, jak zagotować wodę i jak używać pilota do TV ;)

--
bans

Data: 2009-05-05 12:22:13
Autor: zly
Przelecieć Karcherem, czy jednak nie?
Dnia Mon, 04 May 2009 22:13:18 +0200, "Mikołaj \"Miki\" Menke" napisał(a):

więc referencje mam. ;-)

i ile sobie liczysz?
--
marcin

Data: 2009-05-05 18:44:33
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 05.05.2009 12:22 użytkownik zly napisał :
Dnia Mon, 04 May 2009 22:13:18 +0200, "Mikołaj \"Miki\" Menke" napisał(a):

więc referencje mam. ;-)

i ile sobie liczysz?

A na ile wyglądam?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-05-06 07:17:55
Autor: zly
Przelecieć Karcherem, czy jednak nie?
Dnia Tue, 05 May 2009 18:44:33 +0200, "Mikołaj \"Miki\" Menke" napisał(a):

i ile sobie liczysz?
A na ile wyglądam?

browarek :)
--
marcin

Data: 2009-05-09 18:15:39
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Przelecieć Karcherem, czy jednak nie?
Panie zly, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:1w4e03jahlp6k.dlgpiki.fixed> przy ul....

ROTFL!
Miki i browarek. ;->>

Przelecieć Karcherem, czy jednak nie?