Przelecz Brenner

Data: 2009-03-26 23:38:38
Autor: gajowy
Przelecz Brenner

Przełęcz Brenner, najbliższy sobotni poranek/południe, pierwszy
tydzień free-ski - czego się spodziewać w kwestii ew. korków?

Rozważam czy jechać najpopularniejszą trasą czyli A1 do Brenner,
czy może A2 i do Włoch wjechać przez Silian (k. Cortiny).

Wariant 1 ma sporo więcej autostrady (także płatnej) ale zagrożenie
potencjalnymi korkami tu i tam, więc niekoniecznie szybszy;
wariant 2 jest ciut krótszy i tańszy, mniej obciążony ruchem,
sprawdzony ale chyba wolniejszy (?).

Hmm, ...zatem? Jakieś konkretne doświadczenia?
Zwłaszcza nt. Brenner - bo bardzo różne ludzie mają opinie.

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-03-27 18:28:44
Autor: daro
Przelecz Brenner

Użytkownik "gajowy" <studiografit_cut@cut_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:49CC03EA.D8F44896cut_poczta.onet.pl...

Przełęcz Brenner, najbliższy sobotni poranek/południe, pierwszy
tydzień free-ski - czego się spodziewać w kwestii ew. korków?

Dwa tygodnie temu jechałem w tamtym kierunku bez żadnych problemów (sobota) - jedynie przed Bolzano remont i korek 20 min. Tydzień temu wracałem i również bezproblemowo. 8E opłata za Brenner.

--
D.

Przelecz Brenner