Przełęcz Urdele, Rumunia - kto nie zdążył ma pecha

Data: 2010-06-24 14:14:31
Autor: #:-) gps
Przełęcz Urdele, Rumunia - kto nie zdążył ma pecha
http://commondatastorage.googleapis.com/static.panoramio.com/photos/original/35953209.jpg

Oto jak obecnie wygląda droga na Urdele. Pogłoski o tym, że Rumuni poprowadzą tam asfalt potwierdziły się.

Do niedawna było tam tak:
http://www.panoramio.com/photo/18159981

Co nie zmienia faktu, że Transalpina, czyli droga 67C (Novaci - Sebes, 135 km), z jednym z najdłuższych znanych mi podjazdów/zjazdów (+-60 km), to przepiękna trasa i wyzwanie dla rowerzystów.

#:-)
gps

Data: 2010-06-24 14:25:11
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
Dnia 24-06-2010 o 14:14:31 #:-) gps <gpsgpsgps@poczta.onet.pl> napisał(a):

Oto jak obecnie wygląda droga na Urdele.

dobra dobra. przelecz przelecza a reszta wycieczki gdzie?
jakas dluzsza trasa czy zrobiles desant z helikoptera zeby zdjecie zrobic?

--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Data: 2010-06-24 14:43:50
Autor: #:-) gps
Przełęcz Urdele, Rumunia - kto nie zdążył ma pecha
dobra dobra. przelecz przelecza a reszta wycieczki gdzie?
jakas dluzsza trasa czy zrobiles desant z helikoptera zeby zdjecie zrobic?

Podane zdjęcia nie są moje - znalazłem je analizując tę trasę w Google Earth, polecam, szczególnie jak się 'położy' mapę (SHIFT+kółko myszki).

A co do samej trasy, to przejechałem ją w 2007 roku w trakcie objazdu Karpat rumuńskich.
Sporo moich fotek można zobaczyć tutaj:
http://www.youtube.com/profile?user=GiantEscaper#p/u/6/qbWdk2x7bGI
[trasa na/z Urdele 1:24-3:28]

Polecam też fotki w Panoramio:
http://www.panoramio.com/map/#lt=45.347078&ln=23.654423&z=2&k=2&a=1&tab=1

#:-)
gps

Data: 2010-06-24 21:41:01
Autor: Furman
Przełęcz Urdele, Rumunia - kto nie zdążył ma pecha
O żesz Ty !!! Taki kawałek gór spaprany :(

http://rowerowanie.pl/photogallery.php?photo_id=4598

A było tak pięknie.

Pozdrówka Piotr F.
www.rowerowanie.pl

Data: 2010-06-25 06:42:53
Autor: Michał Wolff
Przełęcz Urdele, Rumunia - kto nie zdążył ma pecha
Ja bym powiedział, że kto się pospieszył ten miał pecha :)
--
http:///www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-06-25 15:05:52
Autor: Menel
Przełęcz Urdele, Rumunia - kto nie zdążył ma pecha
Michał Wolff <m-wolff@wp.pl> napisał(a):
Ja bym powiedzia=B3, =BFe kto si=EA pospieszy=B3 ten mia=B3 pecha :)
--

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

Data: 2010-07-25 12:23:14
Autor: balkan
Przełęcz Urdele, Rumunia - kto nie zdążył ma pecha
Witam
ten asfalt jest wylewany od północy czy południa

Data: 2010-07-25 19:32:02
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Przełęcz Urdele, Rumunia - kto nie zdążył ma pecha
balkan bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne skreślić):
Witam
ten asfalt jest wylewany od północy czy południa

W zeszłym roku, jeżeli dobrze pamiętam, wieści chodziły że z dwóch stron.

Przełęcz Urdele, Rumunia - kto nie zdążył ma pecha