Przelew BGZ- BGZ optima?

Data: 2012-06-08 23:40:08
Autor: Krzysztof
Przelew BGZ- BGZ optima?
Tak pytam z ciekawosci czy takie przelewy chodza on-line, ewentualnie z jakims tam opoznieniem, czy dziala to tak jak przelewy poza BGZ, ze do 12:00 bezplatne a pozniej albo platny na 3-sesje, albo na nastepny dzien.

Data: 2012-06-09 00:52:14
Autor: Michal Pl
Przelew BGZ- BGZ optima?
W dniu piątek, 8 czerwca 2012 23:40:08 UTC+2 użytkownik Krzysztof napisał:
Tak pytam z ciekawosci czy takie przelewy chodza on-line, ewentualnie z jakims tam opoznieniem, czy dziala to tak jak przelewy poza BGZ, ze do 12:00 bezplatne a pozniej albo platny na 3-sesje, albo na nastepny dzien.

Ja wczoraj zleciłem przelew używając BlueCasha i nie doszły pieniądze. Na infolinii uzyskałem informację, że przelewy pomiędzy BGŻ, a BGŻ Optima są księgowane co 15 min od poniedziałku do piątku od 8 do 18. Ja niestety muszę czekać do pon :(

Przelew BGZ- BGZ optima?