Przelew Elixir Express'em na rachunek oszczędnościowy w ING?

Data: 2019-01-31 01:09:28
Autor: Netx
Przelew Elixir Express'em na rachunek oszczędnościowy w ING?
Mam pytanie do jakich sum można posłać przelew Elixir Express z Santander do Ing? Kiedyś Elixir Express był do 5000zł - czy coś się zmieniło?

Pytanie dodatkowe: czy dojdzie Elixir Express z ROR w Santander do Ing/Otwarte Konto Oszczędnościowe z "Bonus na start"? Czyli celem jest rachunek oszczędnościowy w ING - nie wiem czy Elixir Express dochodzi na takie rachunki?

Pozdrawiam

Data: 2019-01-31 07:07:34
Autor: Kamil Jońca
Przelew Elixir Express'em na rachunek oszczędnościowy w ING?
Netx <nospam@gazeta.pl> writes:

[...]
[...]

To zależy od banku docelowego.
Do takiego nesta dojdzie bez problemu, ale miałem konto (Multibank? Nie
pamiętam.) że przelew wysłany na rachunek oszczędnościowy wylądował na
ror (i było zapisane w regulaminie, że wszelkie rozliczenia na rachunku
oszczędnościowym mają być robione przez ror)
KJ

Troglodytism does not necessarily imply a low cultural level.

Data: 2019-01-31 07:11:25
Autor: Kamil Jońca
[...]

A nie mylisz Ty "przelewu ekspresowego" (tworu Bluemedia, tam było chyba
takie ograniczenie) z Express Eliksirem?
KJ

When you are working hard, get up and retch every so often.

Przelew Elixir Express'em na rachunek oszczędnościowy w ING?