Data: 2009-03-15 12:22:22 | |
Autor: solz | |
Przelew Inteligo -> PKO BP | |
Od kilku dni jak co miesiac staram sie zrobic przelew z mojego konta Inteligo na konto innej osoby w PKO BP.
Niestety za kazdym razem dostaje taki oto komunikat: "Wykonanie transakcji na rachunek prowadzony w oddziale PKO Banku Polskiego, w nowym systemie informatycznym nie jest obecnie możliwe. Spróbuj w późniejszym terminie." Toz to jakis absurd, ze nie moge wykonywac przelewow do PKO BP, mam isc do bankomatu, wyplacic kase i pozniej do okienka w odziale PKO ? Chyba czas zmienic bank... -- Pozdrawiam, solz |
|
Data: 2009-03-15 11:50:52 | |
Autor: Sinus | |
Przelew Inteligo -> PKO BP | |
solz <solz@o2.pl> napisał(a):
Od kilku dni jak co miesiac staram sie zrobic przelew z mojego konta Inteligo na konto innej osoby w PKO BP. Dziwne. Ja co najmniej raz w tygodniu wykonuję taki przelew z Inteligo (do różnych kont w PKO BP) i bez problemu. Co więcej, w godz. 6-23 (mniej-więcej) księgowane jest to w kilka minut. Ostatni raz przelewałem w piątek - bez najmniejszego problemu. -- Sinus -- |
|
Data: 2009-03-15 12:53:49 | |
Autor: solz | |
Przelew Inteligo -> PKO BP | |
Sinus pisze:
Dziwne. Ja co najmniej raz w tygodniu wykonuję taki przelew z Inteligo (do To chyba musze sie skontaktowac z supportem skoro jestem rodzynkiem ;) -- Pozdrawiam, solz |
|