Przelew Optima->BGZ

Data: 2012-07-17 20:34:25
Autor: Krzysztof
Przelew Optima->BGZ
Przelew wyslany z BGZ Optima do tradycyjnego BGZ przed 14:30 (ok 14:00) nie dotarl do BGZ, czyli nie jest chyba tak jak opisywane na grupie. Czy optima wysyla na 3-sesje?

Data: 2012-07-17 21:16:33
Autor: SQLwiel
Przelew Optima->BGZ
W dniu 2012-07-17 20:34, Krzysztof pisze:
Przelew wyslany z BGZ Optima do tradycyjnego BGZ przed 14:30 (ok 14:00) nie
dotarl do BGZ, czyli nie jest chyba tak jak opisywane na grupie. Czy optima
wysyla na 3-sesje?

Na grupie opisano co twierdzi infolinia. Do rzeczywistości miewa się to różnie.

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-07-17 22:36:38
Autor: RobertS
Przelew Optima->BGZ

[...]

pisałem o tym już kilka razy, bo testowałem na sobie:
przelewy BGŻ - Optima (i w druga stronę) idą jak pomiędzy dwoma obcymi bankami!

RobertS

Data: 2012-07-17 22:48:45
Autor: mx
Przelew Optima->BGZ
"RobertS"  wrote pisałem o tym już kilka razy, bo testowałem na sobie:
przelewy BGŻ - Optima (i w druga stronę) idą jak pomiędzy dwoma obcymi bankami!

To potestuj jeszcze, bo chrzanisz od rzeczy i zamęt wprowadzasz. Może na banku, nie na sobie testy rób.

Jakim cudem przelew z BGŻ-u wykonany po 16-tej czy nawet 18-tej wkrótce pojawia się w Optimie? Zapewne 4-tą sesją Elixiru?

Testowane w każdym miesiącu na przelewach 5k.

Data: 2012-07-17 22:57:32
Autor: RobertS
Przelew Optima->BGZ

Jakim cudem przelew z BGŻ-u wykonany po 16-tej czy nawet 18-tej wkrótce
pojawia się w Optimie? Zapewne 4-tą sesją Elixiru?

Testowane w każdym miesiącu na przelewach 5k.

wykonałem takich przelewów wiele i kasa z BGZ była wcześniej w Multi niż w Optimie...

RobertS

Data: 2012-07-18 01:03:09
Autor: Krzysztof
Przelew Optima->BGZ

Użytkownik "mx" <@mx1@os.pl@> napisał w wiadomości news:ju4j3f$7an$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Testowane w każdym miesiącu na przelewach 5k.

Z BGZ do optimy w dzien faktycznie poszed moze ok 30 min, natomiast w druga strone Optima nie wypuscila go nawet 3-sesja a bylo przed 14:30. Takze ustanawianie konta powiazanego jako  BGZ nie ma wiekszych zalet

Przelew Optima->BGZ