Przelew Polbank > Mille czasami trzeba uwa¿aæ (fina³)

Data: 2011-08-23 12:54:10
Autor: xbartx
Przelew Polbank > Mille czasami trzeba uwa¿aæ (fina³)

Będzie to kontynuacja tego wpisu:

A więc po złożeniu reklamacji przez www otrzymałem coś takiego:

-- -- -- -
W odpowiedzi na reklamację z dnia 02-08-2011r. dotyczącą realizacji przelewu na kwotę xx PLN zleconego przez Pana w dniu 24-06-2011r. pragniemy poinformować, iż z przyczyn leżących po stronie Banku, realizacja przedmiotowej dyspozycji nastąpiła z opóźnieniem I sesją wychodzącą w dniu 27-06-2011r. Odnosząc się do kwestii rekompensaty kosztów poniesionych przez Pana w wyniku wskazanego opóźnienia wyjaśniamy, iż Bank będzie miał mógł podjąć działania w tym zakresie po otrzymaniu niezbędnych do tego informacji. W związku z powyższym, prosimy o przedstawienie dokumentów potwierdzających zarówno wysokość kwoty jak i fakt jej poniesienia, co umożliwi Bankowi odniesienie się do zwrotu kosztów. Jednocześnie zwracamy się z uprzejmą prośbą o przyjęcie naszych
przeprosin za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją. Wyrażamy nadzieję, że sporna kwestia zostanie w najbliższym czasie rozwiązana.
-- -- -- -

Czyli tak jak obstawiałem to genialny system Półbanku jednak nie dał rady sobie z przelewem zleconym jako przyszły na dzień, który jest wolny od pracy.
Na moje pytanie jak mam dostarczyć wyciąg z rachunku karty kredytowej na który są odsetki od nieterminowej spłaty otrzymałem:

-- -- -- -
Uprzejmie informuję, że taki dokument można dostarczyć do oddziału banku lub wysłać pocztą email na adres ebanking(małpa)polbankefg.pl. Proszę w treści opisać sytuacje. W razie dodatkowych pytań, jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 0 801 822 822 lub 22 3 822 822.
-- -- -- -

Oczywiście po wysłaniu skanu na ebanking odpisano mi:

Szanowni Państwo,
Uprzejmie informuję, że złożona przez Państwa dyspozycja *nie może* zostać zrealizowana za pośrednictwem poczty elektronicznej. Prosimy o złożenie dyspozycji na jeden z poniższych sposobów:
· W dowolnej placówce banku (pełna lista placówek dostępna jest pod adresem: http://www.polbankefg.pl/placowki/);
· Za pośrednictwem bankowości telefonicznej Polbank24, pod numerem telefonu: 0 801 822 822 lub 022 3 822 822 (w tym celu należy posiadać aktywny kod PIN do bankowości telefonicznej Polbank24). -- -- -- -

Czyli końcówka już w klasycznym dobrym półbankowym stylu czyli każdy ma swój pogląd na każdą sprawę. Dzisiaj zaniosłem dokumenty do oddziału i oczywiście tam też wielkie oczy zrobili jak zwykle. Mimo, że wydrukowałem maile z korespondencji przez www gdzie jest nr reklamacji i podpis pracownika, to w tym moim oddziale zawsze robią wielkie oczy i nie dowierzają że jak to i w ogóle ;)

--
xbartx

Przelew Polbank > Mille czasami trzeba uwa¿aæ (fina³)