Data: 2011-08-23 12:54:10 | |
Autor: xbartx | |
Przelew Polbank > Mille czasami trzeba uwa¿aæ (fina³) | |
Będzie to kontynuacja tego wpisu: Message-ID: j0oeca$2h2$1@inews.gazeta.pl A więc po złożeniu reklamacji przez www otrzymałem coś takiego: -- -- -- - W odpowiedzi na reklamację z dnia 02-08-2011r. dotyczącą realizacji przelewu na kwotę xx PLN zleconego przez Pana w dniu 24-06-2011r. pragniemy poinformować, iż z przyczyn leżących po stronie Banku, realizacja przedmiotowej dyspozycji nastąpiła z opóźnieniem I sesją wychodzącą w dniu 27-06-2011r. Odnosząc się do kwestii rekompensaty kosztów poniesionych przez Pana w wyniku wskazanego opóźnienia wyjaśniamy, iż Bank będzie miał mógł podjąć działania w tym zakresie po otrzymaniu niezbędnych do tego informacji. W związku z powyższym, prosimy o przedstawienie dokumentów potwierdzających zarówno wysokość kwoty jak i fakt jej poniesienia, co umożliwi Bankowi odniesienie się do zwrotu kosztów. Jednocześnie zwracamy się z uprzejmą prośbą o przyjęcie naszych przeprosin za wszelkie niedogodności związane z zaistniałą sytuacją. Wyrażamy nadzieję, że sporna kwestia zostanie w najbliższym czasie rozwiązana. -- -- -- - Czyli tak jak obstawiałem to genialny system Półbanku jednak nie dał rady sobie z przelewem zleconym jako przyszły na dzień, który jest wolny od pracy. Na moje pytanie jak mam dostarczyć wyciąg z rachunku karty kredytowej na który są odsetki od nieterminowej spłaty otrzymałem: -- -- -- - Uprzejmie informuję, że taki dokument można dostarczyć do oddziału banku lub wysłać pocztą email na adres ebanking(małpa)polbankefg.pl. Proszę w treści opisać sytuacje. W razie dodatkowych pytań, jesteśmy do Państwa dyspozycji pod numerem telefonu 0 801 822 822 lub 22 3 822 822. -- -- -- - Oczywiście po wysłaniu skanu na ebanking odpisano mi: -- -- -- - Szanowni Państwo, Uprzejmie informuję, że złożona przez Państwa dyspozycja *nie może* zostać zrealizowana za pośrednictwem poczty elektronicznej. Prosimy o złożenie dyspozycji na jeden z poniższych sposobów: · W dowolnej placówce banku (pełna lista placówek dostępna jest pod adresem: http://www.polbankefg.pl/placowki/); · Za pośrednictwem bankowości telefonicznej Polbank24, pod numerem telefonu: 0 801 822 822 lub 022 3 822 822 (w tym celu należy posiadać aktywny kod PIN do bankowości telefonicznej Polbank24). -- -- -- - Czyli końcówka już w klasycznym dobrym półbankowym stylu czyli każdy ma swój pogląd na każdą sprawę. Dzisiaj zaniosłem dokumenty do oddziału i oczywiście tam też wielkie oczy zrobili jak zwykle. Mimo, że wydrukowałem maile z korespondencji przez www gdzie jest nr reklamacji i podpis pracownika, to w tym moim oddziale zawsze robią wielkie oczy i nie dowierzają że jak to i w ogóle ;) -- xbartx |
|