Przelew do Czech

Data: 2013-01-14 11:54:56
Autor: Budzik
Przelew do Czech
Muszę przelać około 2.000 koron czeskich do Czech.
Gdzie najłatwiej? Mbank, alior, bzwbk? Coś innego? Interfejs www czy raczej osobista wizyta w banku? Ile to może kosztować?

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

Data: 2013-01-14 13:12:08
Autor: Matt
Przelew do Czech
On Mon, 14 Jan 2013 12:54:56 +0100, Budzik  <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

Muszę przelać około 2.000 koron czeskich do Czech.
Gdzie najłatwiej? Mbank, alior, bzwbk? Coś innego? Interfejs www czy  raczej
osobista wizyta w banku? Ile to może kosztować?

Alior Kantor Walutowy. Dodajesz rachunek CZK, kupujesz tam korony i  korzytasz z bezpłatnych przelewów kupionej u nich waluty.

Matt

Data: 2013-01-14 05:37:47
Autor: Marek Kowalczyk (chess_m)
Przelew do Czech

Alior Kantor Walutowy. Dodajesz rachunek CZK, kupujesz tam korony i  korzytasz z bezpłatnych przelewów kupionej u nich waluty.

Matt

Hmm...bezplatnych w sensie konto w Alior (PL) jakies konto w czeskim banku ??

ja moge polecic http://walutyonline.pl/  https://www.epay24.eu/Prihlaseni.aspx?redirect=true

Minus trzeba sie zarejestrowac
plus maja konta w PL (ING) i CZ (kilka bankow np KB)
i przelewaja PLN/CZK lub odwrotnie bez dodatkowych oplat poza (rozsadnym) spreadem.
Ja uzywam do zamiany CZK (przelew z czeskiego banku) na PLN (na moje konto w PL) i jestem zadowolony.
--
Pozdrawiam, Marek

Data: 2013-01-14 13:37:43
Autor: Budzik
Przelew do Czech
Użytkownik Matt matt@matt.ms ...

[...]

Ok, a mogę np. przynieść swoje korony?
Jak kursy w aliorze? Opłaca się kombnować?
zy taki przelew można wykonać z www czy trzeba udać się do banku?

Data: 2013-01-14 23:54:51
Autor: Budzik
Przelew do Czech
Użytkownik Budzik budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

[...]

i jeszcze - ile idzie taki przelew?

Data: 2013-01-16 00:27:03
Autor: Miernik
Przelew do Czech
On Jan 15, 12:54 am, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
Użytkownik Budzik budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

> Ok, a mogę np. przynieść swoje korony?
> Jak kursy w aliorze? Opłaca się kombnować?
> zy taki przelew można wykonać z www czy trzeba udać się do banku?

i jeszcze - ile idzie taki przelew?

Nie można przynieść swoich koron, trzeba wymienić z PLN, kurs jest
0.46% od średniego, więc nie opłaca się kombinować, a już w
szczególności dla kwoty 2000 CZK na której to Alior wymieniając z PLN
zarobi na Tobie dokładnie 1.50 PLN - tyle wyniesie różnica od kwoty
2000 CZK przeliczonej po kursie średnim.

Konto w Alior Kantor zakładasz online, nie trzeba iść do banku, a
przelew CZK zlecony do 10:00 rano będzie na następny dzień.
http://kantor.aliorbank.pl/info/subtab/czasy-rozliczen

Data: 2013-01-16 18:54:51
Autor: Budzik
Przelew do Czech
Osobnik posiadający mail public@public.miernik.name napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]

Konto w Alior Kantor zakładasz online, nie trzeba iść do banku, a
przelew CZK zlecony do 10:00 rano będzie na następny dzień.

Hmm, w sumie zrobiłem trochę inaczej.
Przelew robiłem z normalnego rachunku ROR w Aliorze - nie musiałem dodawać żadnego konta w CZK.
Wybrałem przeelew zagraniczny, krja przeznaczenia CZECHY, wpisałem ilość CZK i automatycznie przeliczyło mi na PLN.

Koszt samego przelewu jest dośc wysoki - pani w okienku powiedziała ze 50zł (zobaczę, ile finalnie pobierze)
Gdybym chciał wykonać przelew w okienku - to jeszcze dodatkowe 40zł.

Co do czasu to w interfejsie graniczna godzina to była 15.00, ale przelew wykonywałem o 13:30 i do teraz nie mam potwierdzenia na mailu.

--
Pozdrawia... Budzik
Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam

Przelew do Czech