Przelew międzynarodowy do Anglii - pytanie

Data: 2011-11-09 00:14:14
Autor: zdzich888
Przelew międzynarodowy do Anglii - pytanie
Witam,

Muszę zrobić przelew do Anglii na kilkadziesiąt tysięcy USD z konta firmowego
z Polski. Chcę to zrobić jak najtaniej. Banki mają rożne spready, różne
platformy rozliczeń itp. Słyszałem, że podobno można zrobić taki przelew
niekoniecznie ze swojego konta firmowego tylko z innego banku przez jakąś
ichniejszą platformę, która przy większej kwocie oferuje niższy kurs itp. I tu
moje pytanie : które banki to umożliwiają i jak to się fachowo nazywa ?
Zaznaczam, że taki przelew ma mieć znamiona normalnego rozliczenia między
firmami na fakturę.

Pozdrawiam.

Data: 2011-11-09 08:42:50
Autor: Krzysztof

"zdzich888" <zdzich888.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:j9cgkm$1qh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Alior- autodealing dla indywidualnych oraz dla kont firmowych(kwotowania walut zblizone do not. rynkowych w zaleznosci od kwoty wymiany) + przelewy zagraniczne- tabele oplat i prowizji musisz przesledzic sam

Przelew międzynarodowy do Anglii - pytanie