Przelew natychmiastowy.

Data: 2012-01-03 09:54:51
Autor: wiatrak
Przelew natychmiastowy.
Jak my¶licie? Na ile wyceni± taki przelew nasze  banki? Bo to od ceny  przelewu zale¿y, czy osi±gn± zak³adane 10 procent. A znaj±c ich pazerno¶æ....

http://biznes.onet.pl/co-dziesiaty-przelew-bedzie-szedl-szybciej,18543,4987705,1,prasa-detal

Data: 2012-01-03 10:03:00
Autor: Waldek
Przelew natychmiastowy.

U¿ytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jdufos$7gt$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jest tam moze gdzies podane o jak niskiej kwocie mowa, bo sie nie doczytalem :]

Data: 2012-01-03 12:54:55
Autor: Robert
Przelew natychmiastowy.
Dnia Tue, 3 Jan 2012 09:54:51 +0100, wiatrak napisa³(a):

Jak my¶licie? Na ile wyceni± taki przelew nasze  banki? Bo to od ceny  przelewu zale¿y, czy osi±gn± zak³adane 10 procent. A znaj±c ich pazerno¶æ....

Obecnie te¿ da siê wys³aæ bardzo szybki przelew, np przez skycash, i
wyp³aciæ z bankomatu euronet na podstawie kodu sms, fakt ¿e kosztuje to
pare z³, ale na pewno nie 10%.

Data: 2012-01-03 13:41:04
Autor: Q
Przelew natychmiastowy.
Obecnie te¿ da siê wys³aæ bardzo szybki przelew, np przez skycash, i
wyp³aciæ z bankomatu euronet na podstawie kodu sms, fakt ¿e kosztuje to
pare z³, ale na pewno nie 10%.

10% czego?

Data: 2012-01-03 16:23:05
Autor: neoniusz
Przelew natychmiastowy.
W dniu 03.01.2012 12:54, Robert pisze:
Obecnie te¿ da siê wys³aæ bardzo szybki przelew, np przez skycash, i
wyp³aciæ z bankomatu euronet na podstawie kodu sms, fakt ¿e kosztuje to
pare z³, ale na pewno nie 10%.

Czy ja dobrze widze, ze przez skycash mozna wyciagnac kase z kredytowki? Do 31.03.2012r promocja jest, ze prowizja 0zl, pozniej 1,9%. Niby limit 10000/miesiac... I to nie przelew z karty tylko transakcja wiec mozna wyrobic zwolnienie z oplaty za karte.

Data: 2012-01-03 17:31:25
Autor: xbartx
Przelew natychmiastowy.
Dnia Tue, 03 Jan 2012 16:23:05 +0100, neoniusz napisał(a):

[...]

No to wygląda. Wypłata na rachunek bankowy 2 zł a "Wypłaty w sieci Euronet Promocja - do końca marca 2012 - 0 zł". Limit dzienny transakcji 5k zł.

Data: 2012-01-03 18:29:59
Autor: neoniusz
Przelew natychmiastowy.
W dniu 03.01.2012 16:23, neoniusz pisze:
[...]

yhyhy, ktora karta ma dobry cashback od transakcji internetowych? :)

Data: 2012-01-03 18:33:59
Autor: MarekZ
Przelew natychmiastowy.
U¿ytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jdvdun$9dp$1@inews.gazeta.pl...

No tylko ja was proszê, bez billboardów...

Data: 2012-01-03 17:43:02
Autor: xbartx
Przelew natychmiastowy.
Dnia Tue, 03 Jan 2012 18:33:59 +0100, MarekZ napisał(a):

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości grup
> [...]

No tylko ja was proszę, bez billboardów...

No ale tutaj to masz jawną promocję i to chyba raczej SC za to płaci, więc wydawca karty się nie powinien obruszać. Czy źle myślę?

Data: 2012-01-03 18:45:56
Autor: neoniusz
Przelew natychmiastowy.
W dniu 03.01.2012 18:43, xbartx pisze:
No tylko ja was proszę, bez billboardów...

No ale tutaj to masz jawną promocję i to chyba raczej SC za to płaci,
więc wydawca karty się nie powinien obruszać. Czy źle myślę?

Ciekawe czy 10k limit jest na karte czy na konto uzytkownika...

Data: 2012-01-03 17:51:19
Autor: xbartx
Przelew natychmiastowy.
Dnia Tue, 03 Jan 2012 18:45:56 +0100, neoniusz napisał(a):

[...]

Według mnie na konto:
<http://skycash.com/pl/czym-jest-skycash/ile-to-kosztuje/ile-to-
kosztuje.html>

i zobacz na "Limity Centrum Kart SkyCash"

Do tego pamiętaj, że tam tylko karty VISA akceptują.

Data: 2012-01-03 18:48:40
Autor: MarekZ
Przelew natychmiastowy.
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jdven6$7tg$4@inews.gazeta.pl...

Dobrze myślisz, ale jak tam pójdą wszyscy zdesperowani mbankowi stutysięcznicy to promocja może ulec nagłemu skróceniu, bo budżet SC nie jest nieskończony, a MC na pewno nie zostanie dopięty. Wyobrażam sobie także inne potencjalnie możliwe szykany. :)

O takich rzeczach moim skromnym zdaniem należy raczej pisać w czasie przeszłym, dając szansę co bardziej bystrym na samodzielne znajdowanie podobnych 'okazji', a jednocześnie nie dopuszczając do zniechęcenia się podmiotów oferujących takie okazje, na skutek zmasowanego najazdu desperatów. :D

Data: 2012-01-03 17:55:46
Autor: xbartx
Przelew natychmiastowy.
Dnia Tue, 03 Jan 2012 18:48:40 +0100, MarekZ napisał(a):

[...]

No to fakt. Pewnie założyli sobie na tę promocję, że przyciągną po iluś tam klientów, no i niech każdy pociągnie max to będzie tyle i tyle. Jak przekroczą próg to, jak to zwykle w takich przypadkach, trąba ucięta ;)
MC jakby dopięli, to by można z CB poszaleć a tak z VISA to tak sobie średnio na jeża.

[...]

No ok rozumiem i do takiego czegoś mogę się stosować - czas przeszły jak najbardziej i można dorzucić trochę grupowej "grypsery" hi hi.

Data: 2012-01-04 13:43:57
Autor: neoniusz
Przelew natychmiastowy.
W dniu 03.01.2012 18:48, MarekZ pisze:
[...]

Marku, odezwalbys sie na priv? ;) Mam jedno krotkie pytanie.

Data: 2012-01-03 18:41:58
Autor: neoniusz
Przelew natychmiastowy.
W dniu 03.01.2012 18:33, MarekZ pisze:
No tylko ja was proszê, bez billboardów...

A Ty pewnie jeszcze znasz kilka sposobow :)

Data: 2012-01-03 18:43:54
Autor: MarekZ
Przelew natychmiastowy.
U¿ytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jdvel6$bc7$1@inews.gazeta.pl...
W dniu 03.01.2012 18:33, MarekZ pisze:
No tylko ja was proszê, bez billboardów...

A Ty pewnie jeszcze znasz kilka sposobow :)

Kilka to za du¿o powiedziane., nie przesadzajmy :)

Data: 2012-01-03 17:46:49
Autor: xbartx
Przelew natychmiastowy.
Dnia Tue, 03 Jan 2012 18:43:54 +0100, MarekZ napisał(a):

Kilka to za dużo powiedziane., nie przesadzajmy :)

No to powiedzmy jeden góra dwa, ale do każdej karty inny he he.

Data: 2012-01-03 18:45:10
Autor: neoniusz
Przelew natychmiastowy.
W dniu 03.01.2012 18:43, MarekZ pisze:
No tylko ja was proszê, bez billboardów...

A Ty pewnie jeszcze znasz kilka sposobow :)

Kilka to za du¿o powiedziane., nie przesadzajmy :)

Wezze uchyl rabka tajemnicy :)

Data: 2012-01-06 12:10:08
Autor: Andrzej Kubiak
Przelew natychmiastowy.
Dnia Tue, 3 Jan 2012 18:33:59 +0100, MarekZ napisa³(a):

No tylko ja was proszê, bez billboardów...

Szybko reaguj±, bestie...

AK

Data: 2012-01-06 20:22:22
Autor: neoniusz
Przelew natychmiastowy.
W dniu 06.01.2012 12:10, Andrzej Kubiak pisze:
Dnia Tue, 3 Jan 2012 18:33:59 +0100, MarekZ napisa³(a):

No tylko ja was proszê, bez billboardów...

Szybko reaguj±, bestie...

Z pozdrowieniami dla tego blogo-trolla:

http://regularne-oszczedzanie.blogspot.com/2012/01/skycash-nowy-sposob-na-transfer-srodkow.html

Data: 2012-01-10 12:20:44
Autor: MK
Przelew natychmiastowy.
On 6 Sty, 20:22, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
W dniu 06.01.2012 12:10, Andrzej Kubiak pisze:

> Dnia Tue, 3 Jan 2012 18:33:59 +0100, MarekZ napisa³(a):

> [...]

Hehe... wspolpracowac z taka firma to ja nie chce. Jak mozna miec
zaufanie kto z dnia na dzien zmienia zasady? Obiecywali promocje na
wplaty do konca marca, a tu juz ani sladu po niej. Teraz zapewne
zaczna sprzedawac dane osobowe osob, ktore sie zarejestrowaly ;). A
moze tylko o to chodzilo...

do³adowanie konta SkyCash poprzez Centrum Kart SkyCash
op³ata za do³adowanie online: 1,9%

miesiêczny limit transakcji zasileñ z Centrum Kart SkyCash dla
u¿ytkowników zweryfikowanych
2000 z³

MK

Data: 2012-01-11 00:38:52
Autor: neoniusz
Przelew natychmiastowy.
W dniu 10.01.2012 21:20, MK pisze:
[...]

Jak sie zlecialo pol Polski i zaczelo przelewac setki tysiecy zlotych z kart za darmo to co sie dziwisz ;)

Data: 2012-01-11 01:03:29
Autor: MK
Przelew natychmiastowy.
On 11 Sty, 00:38, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:

Jak sie zlecialo pol Polski i zaczelo przelewac setki tysiecy zlotych z
kart za darmo to co sie dziwisz ;)

Troche tak, bo chyba liczyli sie z duzym zainteresowaniem i celem
takiej 'promocji' bylo pozyskanie nowych klientow. Nalezalo tylko
podac gorna granice np. pierwszych 1000 transakcji.
Jeszcze bardziej mnie dziwi, ze ograniczyli kwote zasilenia z karty po
wycofaniu sie z promocji. Moze to oznaczac tylko, ze przy pobieraniu
takiej prowizji nie sa w stanie pokryc kosztow zmiennych, ale wtedy
caly ten biznes w ogole sie nie oplaca. Chyba, ze ktos potrzebuje
pralni...
Generalnie kojarzy mi sie to bardziej z Pania Jadzia, ktora dala
ogloszenie na Grouponie, ze bedzie sprzatac za grosz i pozniej
narzekala na nadmierne zainteresowanie, niz z powazna firma, ktorej
mozna powierzyc pieniadze. Moze sie okazac, ze jak cos im sie znow nie
uda to firma zniknie z cala kasa jak ta ich promocja.

MK

Data: 2012-01-11 10:18:24
Autor: neoniusz
Przelew natychmiastowy.
W dniu 11.01.2012 10:03, MK pisze:
[...]

To jest Polska, tutaj po prostu tak jest. Wystarczy spojrzec na powazna instytucje, jaka powinien byc bank - BGZ Optima.  Przez pierwsze dni ledwo chodzil a w koncu szybciutko koncza promocje z zakladaniem lokat.

Data: 2012-01-11 10:24:47
Autor: Wojciech Bancer
Przelew natychmiastowy.
On 2012-01-11, MK <macka@interia.pl> wrote:

narzekala na nadmierne zainteresowanie, niz z powazna firma, ktorej
mozna powierzyc pieniadze. Moze sie okazac, ze jak cos im sie znow nie
uda to firma zniknie z cala kasa jak ta ich promocja.

To jest startup z dotacjami z 8.1. Jak najbardziej mo¿e to siê staæ powa¿n± firm±, ale zapewne w³a¶ciciele bêd± siê tego musieli nauczyæ i zapewne
na w³asnych b³êdach.

--
Wojciech Bañcer
proteus@post.pl

Data: 2012-01-11 02:45:31
Autor: MK
Przelew natychmiastowy.
On 11 Sty, 11:24, Wojciech Bancer <prot...@post.pl> wrote:

To jest startup z dotacjami z 8.1. Jak najbardziej mo e to si sta powa n
firm , ale zapewne w a ciciele b d si tego musieli nauczy i zapewne
na w asnych b dach.

Startup o kapitale zak³adowym w wysoko¶ci 5.271.118,00 (piêæ milionów
dwie¶cie siedemdziesi±t jeden tysiêcy sto osiemna¶cie) z³otych, w
ca³o¶ci op³aconym? Gdybym tyle zainwestowal to postaralbym sie zeby
firma nie robila glupich bledow.

MK

Data: 2012-01-11 11:41:11
Autor: Wojciech Bancer
Przelew natychmiastowy.
On 2012-01-11, MK <macka@interia.pl> wrote:

[...]

Startup o kapitale zak³adowym w wysoko¶ci 5.271.118,00 (piêæ milionów
dwie¶cie siedemdziesi±t jeden tysiêcy sto osiemna¶cie) z³otych,

.... co jest wymagane przepisami ustawy. :)

w ca³o¶ci op³aconym? Gdybym tyle zainwestowal to postaralbym sie zeby
firma nie robila glupich bledow.

Tam zaraz zainwestowa³.

--
Wojciech Bañcer
proteus@post.pl

Data: 2012-01-11 13:12:41
Autor: Liwiusz
Przelew natychmiastowy.
W dniu 2012-01-11 11:45, MK pisze:
Startup o kapitale zak³adowym w wysoko¶ci 5.271.118,00 (piêæ milionów
dwie¶cie siedemdziesi±t jeden tysiêcy sto osiemna¶cie) z³otych, w
ca³o¶ci op³aconym?

Chyba nie sugerujesz, ¿e "kapita³ w ca³o¶ci op³acony" musi siê jeszcze w spó³ce znajdowaæ? :) Przecie¿ on móg³ byæ ju¿ w ca³o¶ci "wydany" :)

--
Liwiusz

Data: 2012-01-11 04:47:34
Autor: MK
Przelew natychmiastowy.
On 11 Sty, 13:12, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Chyba nie sugerujesz, e "kapita w ca o ci op acony" musi si jeszcze w
sp ce znajdowa ? :) Przecie on m g by ju w ca o ci "wydany" :)

Mogl, ale jakos musialo to wplynac do spolki... nieprawdaz?

MK

Data: 2012-01-11 13:59:49
Autor: Wojciech Bancer
Przelew natychmiastowy.
On 2012-01-11, MK <macka@interia.pl> wrote:

[...]

Chyba nie sugerujesz, e "kapita w ca o ci op acony" musi si jeszcze w
sp ce znajdowa ? :) Przecie on m g by ju w ca o ci "wydany" :)

Mogl, ale jakos musialo to wplynac do spolki... nieprawdaz?

Mo¿e przerzucali z KK przez bluecash ;)

--
Wojciech Bañcer
proteus@post.pl

Data: 2012-01-11 14:44:24
Autor: Liwiusz
Przelew natychmiastowy.
W dniu 2012-01-11 13:47, MK pisze:
[...]

No, mogło. Na przykład rachunki za telefon. Albo praca pracowników. Albo woda w baniakach do picia przez personel.
itp. itd.

--
Liwiusz

Data: 2012-01-11 22:23:00
Autor: xbartx
Przelew natychmiastowy.
Dnia Wed, 11 Jan 2012 11:24:47 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

To jest startup z dotacjami z 8.1. Jak najbardziej może to się stać
poważną firmą, ale zapewne właściciele będą się tego musieli nauczyć i
zapewne na własnych błędach.

A to się w takim razie nie ma co dziwić, że się tak szybko z tego rakiem wycofują, żeby z tego 8.1 jak najwięcej dla nich zostało, jak już startup wypełni czas przez który miał funkcjonować ;)

Data: 2012-01-03 16:56:52
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Przelew natychmiastowy.
Robert pisze:

Jak myÅ›licie? Na ile wyceniÄ… taki przelew nasze  banki? Bo to od ceny  przelewu zależy, czy osiÄ…gnÄ… zakÅ‚adane 10 procent. A znajÄ…c ich pazerność....

Obecnie też da się wysłać bardzo szybki przelew, np przez skycash, i
wypłacić z bankomatu euronet na podstawie kodu sms, fakt że kosztuje to
pare zł, ale na pewno nie 10%.

Rotfl. Wiem, że umiejętność czytania ze zrozumieniem w narodzie ginie,
ale i tak czasem wręcz nie mogę uwierzyć własnym oczom...

--
MiCHA

Data: 2012-01-03 13:03:18
Autor: MarekZ
Przelew natychmiastowy.
U¿ytkownik "wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jdufos$7gt$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Ja my¶lê, ¿e wystartuj± od poziomu op³at zbli¿onych do op³at za Sorbnet dla detalicznych, czyli pewnie co¶ w okolicach 10-20 z³ za przelew.

Wiadomo, ¿e przy takiej cenie to siê nie ma szans upowszechniæ, docelowa cena to rzecz jasna 0 z³, tylko kiedy to bêdzie. Racjonalna cena, która mog³aby daæ im te 10% udzia³u w rynku, to 2-3 z³ za taki przelew, tak ja uwa¿am.

Data: 2012-01-03 13:02:15
Autor: xbartx
Przelew natychmiastowy.
Dnia Tue, 03 Jan 2012 13:03:18 +0100, MarekZ napisał(a):

Wiadomo, że przy takiej cenie to się nie ma szans upowszechnić, docelowa
cena to rzecz jasna 0 zł, tylko kiedy to będzie. Racjonalna cena, która
mogłaby dać im te 10% udziału w rynku, to 2-3 zł za taki przelew, tak ja
uważam.

Na początek to mogą zrobić promocję i dać te przelewy za darmo aby się tymi 10% wykazać. Później wprowadzą opłaty i będzie to sobie egzystować mniej więcej jak bluecash. IMO dla większości użytkowników to raczej usługa zbędną, bo naprawdę w wielu miejscach można już płacić kartami np. allegro, cyfrowy polsat itd itp. Jak często zwykły klient banku potrzebuje przelać coś pilnie na wczoraj - raz na pół roku czy może raz na rok?

Data: 2012-01-03 17:03:21
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Przelew natychmiastowy.
xbartx pisze:

[...]

Ale usługa może mieć istotne znaczenie w pewnych sytuacjach. Np.
telekomunikacja odcięła komuś telefon za niepłacenie rachunków. Klient
dzwoni do działu windykacji i deklaruje, że zaraz zapłaci. Jak zapłaci,
to mu telefon zacznie działać od razu. Albo sklepikarz jedzie do
hurtowni po towar. Nie chcą mu dać na kredyt, bo już go znają i wiedzą
czym to pachnie, więc od ręki robi przelew i wszyscy są zadowoleni.
Hurtownik ma zapłatę od razu, a sklepikarz nie musi nosić gotówki... No,
oczywiście w zasadzie wszystko to samo da się osiągnąć przez BC, ale jak
to będzie bardziej powszechne, to tym lepiej... :-)

--
MiCHA

Data: 2012-01-03 17:22:14
Autor: xbartx
Przelew natychmiastowy.
Dnia Tue, 03 Jan 2012 17:03:21 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

[...]

To że zapłaci od razu wcale nie oznacza, że mu od razu telefon włączą, także tutaj się raczej nie przyda.

[...]

No w takich przypadkach to może i tak tylko, że to nie są już osoby prywatne a biznes. Mi chodziło o zwykłego i przeciętnego klienta banku.

Data: 2012-01-04 13:55:43
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Przelew natychmiastowy.
xbartx pisze:

[...]

No... Oczywiście założyłem milcząco, że telekomunikacja odpowiednio
zaimplementuje obsługę błyskawicznych przelewów w swoim systemie.
Naturalnie nie musi tego zrobić, ale sendo w tym, że potencjalnie będzie
mogła. Wszak przykład był teoretyczny. :-)

--
MiCHA

Data: 2012-01-04 14:57:24
Autor: xbartx
Przelew natychmiastowy.
Dnia Wed, 04 Jan 2012 13:55:43 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

[...]

Wydaje mi się, że raczej nie ma szans. Ostatnio czytałem (nie pamiętam gdzie) jak osoba opisywała swoje przeboje z Orange i komórka. Miał jakieś zaległe rachunki, więc nie można było uruchomić procedury przedłużenia umowy. Poszedł zapłacić do kasy i wrócił do Pani. Po około bodajże godzinie poszedł do domu, bo dalej nie było zaksięgowane. Po tygodniu i po dwóch dalej nie było. W końcu mu poradzili aby przeniósł nr do innego operatora, bo trwa to jeden dzień a jako, że nowemu operatorowi będzie bardzo zależało, więc przyciśnie i się wszystko wyjaśni. Klient oczywiście miał papier w ręce, że wszystkie zaległe rachunki ma opłacone :)

Data: 2012-01-03 18:05:09
Autor: z
Przelew natychmiastowy.
W dniu 2012-01-03 17:03, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

Ale us³uga mo¿e mieæ istotne znaczenie w pewnych sytuacjach. Np.
telekomunikacja odciê³a komu¶ telefon za niep³acenie rachunków.

£ot czasy nasta³y. Produkty na miarê patologii biznesowej. ¯a³o¶æ :-)

PS. Wiem. To nie mo¿e byæ darmowe i domy¶lne. Kto¶ przecie¿ batem te elektrony w komputerach musi poganiaæ. To jest mêcz±ce i pracoch³onne.
Kolejna ¿a³o¶æ.

Przelew natychmiastowy.