Przelew natychmiastowy.

Data: 2012-01-03 12:54:55
Autor: Robert
Przelew natychmiastowy.
Dnia Tue, 3 Jan 2012 09:54:51 +0100, wiatrak napisał(a):

Jak my¶licie? Na ile wyceni± taki przelew nasze  banki? Bo to od ceny  przelewu zależy, czy osi±gn± zakładane 10 procent. A znaj±c ich pazerno¶ć....

Obecnie też da się wysłać bardzo szybki przelew, np przez skycash, i
wypłacić z bankomatu euronet na podstawie kodu sms, fakt że kosztuje to
pare zł, ale na pewno nie 10%.

Data: 2012-01-03 13:41:04
Autor: Q
Przelew natychmiastowy.
Obecnie też da się wysłać bardzo szybki przelew, np przez skycash, i
wypłacić z bankomatu euronet na podstawie kodu sms, fakt że kosztuje to
pare zł, ale na pewno nie 10%.

10% czego?

Data: 2012-01-03 16:23:05
Autor: neoniusz
Przelew natychmiastowy.
W dniu 03.01.2012 12:54, Robert pisze:
Obecnie też da się wysłać bardzo szybki przelew, np przez skycash, i
wypłacić z bankomatu euronet na podstawie kodu sms, fakt że kosztuje to
pare zł, ale na pewno nie 10%.

Czy ja dobrze widze, ze przez skycash mozna wyciagnac kase z kredytowki? Do 31.03.2012r promocja jest, ze prowizja 0zl, pozniej 1,9%. Niby limit 10000/miesiac... I to nie przelew z karty tylko transakcja wiec mozna wyrobic zwolnienie z oplaty za karte.

Data: 2012-01-03 17:31:25
Autor: xbartx
Przelew natychmiastowy.
Dnia Tue, 03 Jan 2012 16:23:05 +0100, neoniusz napisał(a):

[...]

No to wygląda. Wypłata na rachunek bankowy 2 zł a "Wypłaty w sieci Euronet Promocja - do końca marca 2012 - 0 zł". Limit dzienny transakcji 5k zł.

Data: 2012-01-03 18:29:59
Autor: neoniusz
Przelew natychmiastowy.
W dniu 03.01.2012 16:23, neoniusz pisze:
[...]

yhyhy, ktora karta ma dobry cashback od transakcji internetowych? :)

Data: 2012-01-03 18:33:59
Autor: MarekZ
Przelew natychmiastowy.
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jdvdun$9dp$1@inews.gazeta.pl...

No tylko ja was proszę, bez billboardów...

Data: 2012-01-03 17:43:02
Autor: xbartx
Przelew natychmiastowy.
Dnia Tue, 03 Jan 2012 18:33:59 +0100, MarekZ napisał(a):

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości grup
> [...]

No tylko ja was proszÄ™, bez billboardĂłw...

No ale tutaj to masz jawną promocję i to chyba raczej SC za to płaci, więc wydawca karty się nie powinien obruszać. Czy źle myślę?

Data: 2012-01-03 18:45:56
Autor: neoniusz
Przelew natychmiastowy.
W dniu 03.01.2012 18:43, xbartx pisze:
No tylko ja was proszÄ™, bez billboardĂłw...

No ale tutaj to masz jawną promocję i to chyba raczej SC za to płaci,
więc wydawca karty się nie powinien obruszać. Czy źle myślę?

Ciekawe czy 10k limit jest na karte czy na konto uzytkownika...

Data: 2012-01-03 17:51:19
Autor: xbartx
Przelew natychmiastowy.
Dnia Tue, 03 Jan 2012 18:45:56 +0100, neoniusz napisał(a):

[...]

Według mnie na konto:
<http://skycash.com/pl/czym-jest-skycash/ile-to-kosztuje/ile-to-
kosztuje.html>

i zobacz na "Limity Centrum Kart SkyCash"

Do tego pamiętaj, że tam tylko karty VISA akceptują.

Data: 2012-01-03 18:48:40
Autor: MarekZ
Przelew natychmiastowy.
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jdven6$7tg$4@inews.gazeta.pl...

Dobrze myślisz, ale jak tam pójdą wszyscy zdesperowani mbankowi stutysięcznicy to promocja może ulec nagłemu skróceniu, bo budżet SC nie jest nieskończony, a MC na pewno nie zostanie dopięty. Wyobrażam sobie także inne potencjalnie możliwe szykany. :)

O takich rzeczach moim skromnym zdaniem należy raczej pisać w czasie przeszłym, dając szansę co bardziej bystrym na samodzielne znajdowanie podobnych 'okazji', a jednocześnie nie dopuszczając do zniechęcenia się podmiotów oferujących takie okazje, na skutek zmasowanego najazdu desperatów. :D

Data: 2012-01-03 17:55:46
Autor: xbartx
Przelew natychmiastowy.
Dnia Tue, 03 Jan 2012 18:48:40 +0100, MarekZ napisał(a):

Dobrze myślisz, ale jak tam pójdą wszyscy zdesperowani mbankowi
stutysięcznicy to promocja może ulec nagłemu skróceniu, bo budżet SC nie
jest nieskończony, a MC na pewno nie zostanie dopięty. Wyobrażam sobie
takĹĽe inne potencjalnie moĹĽliwe szykany. :)

No to fakt. Pewnie założyli sobie na tę promocję, że przyciągną po iluś tam klientów, no i niech każdy pociągnie max to będzie tyle i tyle. Jak przekroczą próg to, jak to zwykle w takich przypadkach, trąba ucięta ;)
MC jakby dopięli, to by można z CB poszaleć a tak z VISA to tak sobie średnio na jeża.

O takich rzeczach moim skromnym zdaniem należy raczej pisać w czasie
przeszłym, dając szansę co bardziej bystrym na samodzielne znajdowanie
podobnych 'okazji', a jednocześnie nie dopuszczając do zniechęcenia się
podmiotĂłw oferujÄ…cych takie okazje, na skutek zmasowanego najazdu
desperatĂłw. :D

No ok rozumiem i do takiego czegoś mogę się stosować - czas przeszły jak najbardziej i można dorzucić trochę grupowej "grypsery" hi hi.

Data: 2012-01-04 13:43:57
Autor: neoniusz
Przelew natychmiastowy.
W dniu 03.01.2012 18:48, MarekZ pisze:
[...]

Marku, odezwalbys sie na priv? ;) Mam jedno krotkie pytanie.

Data: 2012-01-03 18:41:58
Autor: neoniusz
Przelew natychmiastowy.
W dniu 03.01.2012 18:33, MarekZ pisze:
No tylko ja was proszę, bez billboardów...

A Ty pewnie jeszcze znasz kilka sposobow :)

Data: 2012-01-03 18:43:54
Autor: MarekZ
Przelew natychmiastowy.
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jdvel6$bc7$1@inews.gazeta.pl...
W dniu 03.01.2012 18:33, MarekZ pisze:
No tylko ja was proszę, bez billboardów...

A Ty pewnie jeszcze znasz kilka sposobow :)

Kilka to za dużo powiedziane., nie przesadzajmy :)

Data: 2012-01-03 17:46:49
Autor: xbartx
Przelew natychmiastowy.
Dnia Tue, 03 Jan 2012 18:43:54 +0100, MarekZ napisał(a):

Kilka to za duĹĽo powiedziane., nie przesadzajmy :)

No to powiedzmy jeden gĂłra dwa, ale do kaĹĽdej karty inny he he.

Data: 2012-01-03 18:45:10
Autor: neoniusz
Przelew natychmiastowy.
W dniu 03.01.2012 18:43, MarekZ pisze:
No tylko ja was proszę, bez billboardów...

A Ty pewnie jeszcze znasz kilka sposobow :)

Kilka to za dużo powiedziane., nie przesadzajmy :)

Wezze uchyl rabka tajemnicy :)

Data: 2012-01-06 12:10:08
Autor: Andrzej Kubiak
Przelew natychmiastowy.
Dnia Tue, 3 Jan 2012 18:33:59 +0100, MarekZ napisał(a):

No tylko ja was proszę, bez billboardów...

Szybko reaguj±, bestie...

AK

Data: 2012-01-06 20:22:22
Autor: neoniusz
Przelew natychmiastowy.
W dniu 06.01.2012 12:10, Andrzej Kubiak pisze:
Dnia Tue, 3 Jan 2012 18:33:59 +0100, MarekZ napisał(a):

No tylko ja was proszę, bez billboardów...

Szybko reaguj±, bestie...

Z pozdrowieniami dla tego blogo-trolla:

http://regularne-oszczedzanie.blogspot.com/2012/01/skycash-nowy-sposob-na-transfer-srodkow.html

Data: 2012-01-10 12:20:44
Autor: MK
Przelew natychmiastowy.
On 6 Sty, 20:22, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:

> Szybko reaguj±, bestie...

Z pozdrowieniami dla tego blogo-trolla:

http://regularne-oszczedzanie.blogspot.com/2012/01/skycash-nowy-sposo...

Hehe... wspolpracowac z taka firma to ja nie chce. Jak mozna miec
zaufanie kto z dnia na dzien zmienia zasady? Obiecywali promocje na
wplaty do konca marca, a tu juz ani sladu po niej. Teraz zapewne
zaczna sprzedawac dane osobowe osob, ktore sie zarejestrowaly ;). A
moze tylko o to chodzilo...

doładowanie konta SkyCash poprzez Centrum Kart SkyCash
opłata za doładowanie online: 1,9%

miesięczny limit transakcji zasileń z Centrum Kart SkyCash dla
użytkowników zweryfikowanych
2000 zł

MK

Data: 2012-01-11 00:38:52
Autor: neoniusz
Przelew natychmiastowy.
W dniu 10.01.2012 21:20, MK pisze:
[...]

Jak sie zlecialo pol Polski i zaczelo przelewac setki tysiecy zlotych z kart za darmo to co sie dziwisz ;)

Data: 2012-01-11 01:03:29
Autor: MK
Przelew natychmiastowy.
On 11 Sty, 00:38, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:

Jak sie zlecialo pol Polski i zaczelo przelewac setki tysiecy zlotych z
kart za darmo to co sie dziwisz ;)

Troche tak, bo chyba liczyli sie z duzym zainteresowaniem i celem
takiej 'promocji' bylo pozyskanie nowych klientow. Nalezalo tylko
podac gorna granice np. pierwszych 1000 transakcji.
Jeszcze bardziej mnie dziwi, ze ograniczyli kwote zasilenia z karty po
wycofaniu sie z promocji. Moze to oznaczac tylko, ze przy pobieraniu
takiej prowizji nie sa w stanie pokryc kosztow zmiennych, ale wtedy
caly ten biznes w ogole sie nie oplaca. Chyba, ze ktos potrzebuje
pralni...
Generalnie kojarzy mi sie to bardziej z Pania Jadzia, ktora dala
ogloszenie na Grouponie, ze bedzie sprzatac za grosz i pozniej
narzekala na nadmierne zainteresowanie, niz z powazna firma, ktorej
mozna powierzyc pieniadze. Moze sie okazac, ze jak cos im sie znow nie
uda to firma zniknie z cala kasa jak ta ich promocja.

MK

Data: 2012-01-11 10:18:24
Autor: neoniusz
Przelew natychmiastowy.
W dniu 11.01.2012 10:03, MK pisze:
[...]

To jest Polska, tutaj po prostu tak jest. Wystarczy spojrzec na powazna instytucje, jaka powinien byc bank - BGZ Optima.  Przez pierwsze dni ledwo chodzil a w koncu szybciutko koncza promocje z zakladaniem lokat.

Data: 2012-01-11 10:24:47
Autor: Wojciech Bancer
Przelew natychmiastowy.
On 2012-01-11, MK <macka@interia.pl> wrote:

narzekala na nadmierne zainteresowanie, niz z powazna firma, ktorej
mozna powierzyc pieniadze. Moze sie okazac, ze jak cos im sie znow nie
uda to firma zniknie z cala kasa jak ta ich promocja.

To jest startup z dotacjami z 8.1. Jak najbardziej może to się stać poważn± firm±, ale zapewne wła¶ciciele będ± się tego musieli nauczyć i zapewne
na własnych błędach.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-01-11 02:45:31
Autor: MK
Przelew natychmiastowy.
On 11 Sty, 11:24, Wojciech Bancer <prot...@post.pl> wrote:

To jest startup z dotacjami z 8.1. Jak najbardziej mo e to si sta powa n
firm , ale zapewne w a ciciele b d si tego musieli nauczy i zapewne
na w asnych b dach.

Startup o kapitale zakładowym w wysoko¶ci 5.271.118,00 (pięć milionów
dwie¶cie siedemdziesi±t jeden tysięcy sto osiemna¶cie) złotych, w
cało¶ci opłaconym? Gdybym tyle zainwestowal to postaralbym sie zeby
firma nie robila glupich bledow.

MK

Data: 2012-01-11 11:41:11
Autor: Wojciech Bancer
Przelew natychmiastowy.
On 2012-01-11, MK <macka@interia.pl> wrote:

[...]

Startup o kapitale zakładowym w wysoko¶ci 5.271.118,00 (pięć milionów
dwie¶cie siedemdziesi±t jeden tysięcy sto osiemna¶cie) złotych,

.... co jest wymagane przepisami ustawy. :)

w cało¶ci opłaconym? Gdybym tyle zainwestowal to postaralbym sie zeby
firma nie robila glupich bledow.

Tam zaraz zainwestował.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-01-11 13:12:41
Autor: Liwiusz
Przelew natychmiastowy.
W dniu 2012-01-11 11:45, MK pisze:
Startup o kapitale zakładowym w wysoko¶ci 5.271.118,00 (pięć milionów
dwie¶cie siedemdziesi±t jeden tysięcy sto osiemna¶cie) złotych, w
cało¶ci opłaconym?

Chyba nie sugerujesz, że "kapitał w cało¶ci opłacony" musi się jeszcze w spółce znajdować? :) Przecież on mógł być już w cało¶ci "wydany" :)

--
Liwiusz

Data: 2012-01-11 04:47:34
Autor: MK
Przelew natychmiastowy.
On 11 Sty, 13:12, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

Chyba nie sugerujesz, e "kapita w ca o ci op acony" musi si jeszcze w
sp ce znajdowa ? :) Przecie on m g by ju w ca o ci "wydany" :)

Mogl, ale jakos musialo to wplynac do spolki... nieprawdaz?

MK

Data: 2012-01-11 13:59:49
Autor: Wojciech Bancer
Przelew natychmiastowy.
On 2012-01-11, MK <macka@interia.pl> wrote:

[...]

Chyba nie sugerujesz, e "kapita w ca o ci op acony" musi si jeszcze w
sp ce znajdowa ? :) Przecie on m g by ju w ca o ci "wydany" :)

Mogl, ale jakos musialo to wplynac do spolki... nieprawdaz?

Może przerzucali z KK przez bluecash ;)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-01-11 14:44:24
Autor: Liwiusz
Przelew natychmiastowy.
W dniu 2012-01-11 13:47, MK pisze:
[...]

No, mogło. Na przykład rachunki za telefon. Albo praca pracowników. Albo woda w baniakach do picia przez personel.
itp. itd.

--
Liwiusz

Data: 2012-01-11 22:23:00
Autor: xbartx
Przelew natychmiastowy.
Dnia Wed, 11 Jan 2012 11:24:47 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

To jest startup z dotacjami z 8.1. Jak najbardziej może to się stać
poważną firmą, ale zapewne właściciele będą się tego musieli nauczyć i
zapewne na własnych błędach.

A to się w takim razie nie ma co dziwić, że się tak szybko z tego rakiem wycofują, żeby z tego 8.1 jak najwięcej dla nich zostało, jak już startup wypełni czas przez który miał funkcjonować ;)

Data: 2012-01-03 16:56:52
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Przelew natychmiastowy.
Robert pisze:

Jak myĹ›licie? Na ile wyceniÄ… taki przelew nasze  banki? Bo to od ceny  przelewu zaleĹĽy, czy osiÄ…gnÄ… zakĹ‚adane 10 procent. A znajÄ…c ich pazerność....

Obecnie też da się wysłać bardzo szybki przelew, np przez skycash, i
wypłacić z bankomatu euronet na podstawie kodu sms, fakt że kosztuje to
pare zł, ale na pewno nie 10%.

Rotfl. Wiem, że umiejętność czytania ze zrozumieniem w narodzie ginie,
ale i tak czasem wręcz nie mogę uwierzyć własnym oczom...

--
MiCHA

Przelew natychmiastowy.