Przelew - oszustwo i sprawa reklamacji (mBank)

Data: 2009-04-10 17:41:38
Autor: zlotowinfo
Przelew - oszustwo i sprawa reklamacji (mBank)
Użytkownik <soap@go2.pl> napisał w wiadomości news:fc241ec1-72ac-4984-a5dc-f01083b5272do11g2000yql.googlegroups.com...
W dniu wczorajszym wygrałem aukcje na Allegro.
Zaraz po jej zakończeniu skontaktował się ze mną drogą elektroniczną
sprzedający a w zasadzie osoba prawdopodobnie podszywająca się pod
właściwego sprzedającego czego wcześniej rzecz jasna nie wiedziałem.
napisz na gg 461dupa28zimna24 ;p
postaram ci się pomóc, odzyskalem kasę z POK 2x

Przelew - oszustwo i sprawa reklamacji (mBank)