Przelew w $

Data: 2014-11-30 11:47:38
Autor: For@ll
Przelew w $
Witam,

Jakie są opcje przelewu do USA w $ oprócz paypal, żeby zapłacić najmniejszą prowizję bądź jej nie płacić?

Data: 2014-11-30 13:38:00
Autor: WAM
Przelew w $
On Sun, 30 Nov 2014 11:47:38 +0100, "For@ll"
<wytnij_to_no_SPAM_forall@stalowka.info> wrote:

Jakie s± opcje przelewu do USA w $ oprócz paypal, żeby zapłacić najmniejsz± prowizję b±dĽ jej nie płacić?
https://kantor.aliorbank.pl/info/przelewy
"możliwo¶ć bezpłatnego przesłania wymienionych w Kantorze Walutowym
¶rodków w walutach obcych na dowolny rachunek w Polsce lub za
granic±!" "system na bież±co informuje, ile ¶rodków w danej walucie możesz
jeszcze przelać bezpłatnie."

WAM
--
Ostatnie miejsca na Sylwestra 2014!
http://nadmorze.pl/noclegi-specjalne/boze-narodzenie-sylwester-nad-morzem

Data: 2014-12-01 08:06:33
Autor: Forall
Przelew w $
On 30.11.2014 13:38, WAM wrote:
[...]

Nie do końca jest to darmowe, moze dla mnie ale druga strona tez zaplaci za to a tak bym nie chcial...

Data: 2014-12-01 13:43:57
Autor: Pete
Przelew w $
W dniu 2014-12-01 o 08:06, Forall pisze:
On 30.11.2014 13:38, WAM wrote:
[...]

"możliwość bezpłatnego przesłania wymienionych w Kantorze Walutowym
środków w walutach obcych na dowolny rachunek w Polsce lub za
granicÄ…!"
"system na bieżąco informuje, ile środków w danej walucie możesz

To wybierz opcjÄ™ kosztĂłw OUR

--
Pete

Data: 2014-12-01 14:16:31
Autor: WAM
Przelew w $
On Mon, 01 Dec 2014 13:43:57 +0100, Pete <nobody@nowhere.com> wrote:

Nie do końca jest to darmowe, moze dla mnie ale druga strona tez zaplaci
za to a tak bym nie chcial...

To wybierz opcję kosztów OUR
Sprawdzałe¶ że nic nie zapłacisz (w ramach licznika zakupionej
waluty)? Bo w opisie na stronie jest że tylko w SHA jest darmowo:
"¦rodki zakupione w Kantorze Walutowym możesz przesyłać bezpłatnie
przelewem w opcji kosztowej SHA w 3 trybach: zwykłym, pilnym i
ekspresowym"

WAM

Data: 2014-12-01 14:27:14
Autor: Forall
Przelew w $
On 01.12.2014 14:16, WAM wrote:
[...]

Tak to sprawdziłęm, kupiłem mala ilo¶c waluty i sprawdzałem ile jest prowizji przy opcji SHA i BEN i jest dla mnie 0zl.. przy OUR to juz kwoty sie robia nieciekawe.. taniej przy tym wychodzi paypal.

Data: 2014-12-01 14:28:22
Autor: Pete
Przelew w $
W dniu 2014-12-01 o 14:27, Forall pisze:
On 01.12.2014 14:16, WAM wrote:
[...]

Sprawdzałeś że nic nie zapłacisz (w ramach licznika zakupionej
waluty)? Bo w opisie na stronie jest ĹĽe tylko w SHA jest darmowo:
"Środki zakupione w Kantorze Walutowym możesz przesyłać bezpłatnie
przelewem w opcji kosztowej SHA w 3 trybach: zwykłym, pilnym i
ekspresowym"

WAM

Tak to sprawdziłęm, kupiłem mala ilośc waluty i sprawdzałem ile jest
prowizji przy opcji SHA i BEN i jest dla mnie 0zl.. przy OUR to juz
kwoty sie robia nieciekawe.. taniej przy tym wychodzi paypal.

Z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością, nie znajdziesz żadnego banku z darmową wysyłką waluty inną niż SEPA.

--
Pete

Data: 2014-12-01 20:19:49
Autor: xbartx
Przelew w $
W dniu 01.12.2014 o 14:28, Pete pisze:

Z prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością, nie znajdziesz żadnego
banku z darmową wysyłką waluty inną niż SEPA.

No może mieć jeszcze to szczęście że Alior będzie bankiem korespondentem akurat dla danego przelewu i wtedy może pójść rzeczywiście za 0 zł dla obu stron. Tylko jak wiemy z tymi bankami korespondencyjnymi to już różnie.

Xenocide

Data: 2014-12-01 22:10:18
Autor: gral
Przelew w $
W dniu 2014-12-01 20:19, xbartx pisze:
[...]

Bardzo różnie. Wysyłałem USD z konta w USA prowadzonego w Citi do PL.
Wymyśliłem, że nie będzie tańszej opcji niż wysłać do Citi PL. Z każdym transferem oprócz stałej opłaty wysyłającego (biuro maklerskie) 10 USD po drodze ubywało 5 USD.

Z ciekawości raz wysłałem do Aliora. Opłata wysyłającego jako stała wciąż wyniosła 10 USD, ale po drodze... nie zniknęło nic.

Zatem taniej jest wysłać z Citi US do Alior PL niż do Citi PL...

G.

Data: 2014-12-02 12:08:43
Autor: kjboss
Przelew w $

Zatem taniej jest wysłać z Citi US do Alior PL niż do Citi PL...

G.

nieprawda!

Przelewam z CITI USD do CITI PL walute $$ i zadnych prowizji.

Jesli kogos interesuje przelew bez prowizji do USA ,to chetnie pomoge. Moge zrobic przelew na konto bezposrednio z konta amerykanskiego lub wyslac czek. Oczywiscie musze otrzymac kwote w zlotowkach na moje polskie konto.

Data: 2014-12-02 18:24:35
Autor: xbartx
Przelew w $
W dniu 01.12.2014 o 22:10, gral pisze:

Zatem taniej jest wysłać z Citi US do Alior PL niż do Citi PL...

Dokładnie. Trzeba to samemu sprawdzić bo innej opcji nie ma.

Xenocide

Data: 2014-12-03 09:05:43
Autor: Stiwi
Przelew w $
On Tuesday, December 2, 2014 1:10:04 AM UTC+4, gral wrote:
[...]
Zatem taniej jest wysłać z Citi US do Alior PL niż do Citi PL...

G.

Blad, CGT (Citi Global Transfer) jest darmowe i blyskawiczne. Jak wysylasz normalny przelew Citi- Citi to jakies prowizje beda po drodze tak jak piszesz.

Stiwi.

Data: 2014-12-03 11:45:35
Autor: kubakj
Przelew w $
On Wednesday, December 3, 2014 12:05:45 PM UTC-5, Stiwi wrote:
> [...]

Blad, CGT (Citi Global Transfer) jest darmowe i blyskawiczne. Jak wysylasz normalny przelew Citi- Citi to jakies prowizje beda po drodze tak jak piszesz.

CGT juz nie sa takie blyskawiczne. Trzeba czekac czasem pare godzin, nawet jak bylo milion juz transferow pomiedzy tymi kontami.

Jak zrobimy przelew (wire transfer) i poda sie CITI US NEW YORK jako bank korespondujacy, to nie bedzie prowizji ZADNEJ w opcji CITI USA USD > CITI PL USD. Sprawdzalem wiele razy i zwykle w ciagu 2 dni max jest kasa na koncie..

Data: 2014-12-01 18:08:29
Autor: aa
Przelew w $
On Monday, December 1, 2014 8:25:59 AM UTC-5, Forall wrote:
On 01.12.2014 14:16, WAM wrote:

> [...]
Tak to sprawdziłęm, kupiłem mala ilo¶c waluty i sprawdzałem ile jest prowizji przy opcji SHA i BEN i jest dla mnie 0zl.. przy OUR to juz kwoty sie robia nieciekawe.. taniej przy tym wychodzi paypal.

Do jakiego banku w USA przesylales ?

..

Data: 2014-12-02 20:55:00
Autor: For@ll
Przelew w $
On 01.12.2014 14:16, WAM wrote:
[...]

.

Chciałem to przesłać do chase bank w chicago.

Przelew w $