Przelew w USD do USA

Data: 2017-02-22 21:20:11
Autor: PiteR
Przelew w USD do USA
Konfabulator Konfabulatorski pisze tak:

Tylko co ja mam zrobić z tym ABA?! Czy to jest konieczne? W
internecie informacji jak na lekarstwo, z przewagą na to, że
wysyłając z Polski ABA nie jest potrzebne.

Jak nie ma rubryczki na ABA to co poradzisz. Najwyżej wpisz go w tytułem.
Może przyśpieszy to transakcję.

https://www.ecsi.net/help/help_bcgi16_check.html
https://en.wikipedia.org/wiki/Routing_transit_number
https://www.thebalance.com/what-is-an-aba-number-and-where-can-i-find-it-315435

--
Piotrek

Let me see your war face.

Data: 2017-02-23 00:58:57
Autor: pietruszka
Przelew w USD do USA
Biuro Obsługi Klienta (mLinia): 426300800

Data: 2017-02-23 10:27:14
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Przelew w USD do USA
pietruszka <pietruszka@l.eee> Wrote in message:
Biuro Obs?ugi Klienta (mLinia): 426300800

Ty chyba nie mia?e? kontaktu z mLini?. Co mi powie student w
 przerwie mi?dzy zaj?ciami? Nic. A nikogo innego tam nie
 zastaniesz.Dlatego szukam kogo? kto takie przelewy robi w
 praktyce. A student z mLinii napewno nie jest t? osob?
 :)

--
-- Konfabulator

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-02-23 10:46:32
Autor: J.F.
Przelew w USD do USA
Użytkownik "Konfabulator Konfabulatorski"  napisał w
[...]

Maja "druga linie wsparcia" i dosc dobrze znaja mbankowy system ... ale faktycznie o ABA moga nie wiedziec :)

J.

Data: 2017-02-23 14:58:58
Autor: Konfabulator Konfabulatorski
Przelew w USD do USA
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> Wrote in message:
Maja "druga linie wsparcia" i dosc dobrze znaja mbankowy system ... ale faktycznie o ABA moga nie wiedziec :)

Czy odpowiedź od drugiej linii o treści powinno dojść, mam
 traktować poważnie? :) Wkrótce się przekonamy co z tego wyjdzie w
 praktyce.

--
Konfabulator

-- -- Android NewsGroup Reader-- --