Przelew walutowy Alior-->Alior Sync

Data: 2012-09-18 01:01:09
Autor: Krzysztof
Przelew walutowy Alior-->Alior Sync
Jakim rodzajem przelewu wykonuje sie przelewy walutowe miedzy tymi bankami. W Aliorze mamy przelewy walsne ale zakladam, ze Sync ma swoj oddzielny system do logowania i po zalozeniu w nim konta walutowego nie zobacze go w systemie Aliora.
Czy wykorzystuje sie do tego przelew SEPA lub walutowy (dla innych walut niz EUR), wypelnia tak jakby mial isc do innego banku (swift, itd)? Intersuje mnie jak praktycznie wykonuje sie te przelewy do Synca?
Z opisu w internecie wnioskuje, ze powinny one byc za darmo i zostac zaksiegowane prawie on-line?

Temat jest o tyle interesujacy, ze przelewy SEPA Sync ma za darmo oraz darmowa karte walutowa.

Data: 2012-09-18 09:25:17
Autor: mx
[...]
Z opisu w internecie wnioskuje, ze powinny one byc za darmo i zostac aksiegowane prawie on-line?

Temat jest o tyle interesujacy, ze przelewy SEPA Sync ma za darmo oraz darmowa karte walutowa.

Dobrze kombinujesz, walutowy, swift (Sync to ALBPPLPWXXX), online, za free.

Data: 2012-09-18 17:38:15
Autor: Wemif
mx <mx1@@os.pl> wrote:

Dobrze kombinujesz, walutowy, swift (Sync to ALBPPLPWXXX), online, za free.

Potwierdzam, z tym że nie do końca to jest online, saldo konta dodaje
się od razu, ale jak się wchodzi w karty->Mastercard to dopiero po kilku
minutach widać poprawne saldo (i transakcja kartą nie przeszła mi od razu
po przelewie, dopiero po kilku minutach).

a.

Przelew walutowy Alior-->Alior Sync