Przelew własny w nowym systemie transakcyjnym Aliora

Data: 2018-01-05 16:06:09
Autor: Bogdan B.
Przelew własny w nowym systemie transakcyjnym Aliora
Witam,

Czy ktoś potrafi w nowym systemie transakcyjnym Aliora czyli logując się tutaj: https://system.aliorbank.pl/sign-in zrobić przelew między rachunkami własnymi w Aliorze? W starym systemie można było zrobić taki przelew bez definiowania odbiorcy. A w nowym nie widzę jakiej opcji.

pozdrawiam,
Bogdan B.

-- -

Data: 2018-01-05 16:10:31
Autor: Pete
W dniu 2018-01-05 o 16:06, Bogdan B. pisze:
[...]

Płatności -> Nowa płatność -> klik na Przelew krajowy -> wybierasz Przelew własny.

--
Pete

Data: 2018-01-05 16:24:10
Autor: Bogdan B.
W dniu 2018-01-05 o 16:10, Pete pisze:

[...]

Dziękuję  bardzo, jak zawsze można liczyć na grupowiczów.
W rewanżu opowiem, że dezinfolinia zapytana gdzie to jest oświadczyła po namyśle, że nowy system jest nowy, jeszcze niedorobiony i możliwe że nie ma takiej opcji :-)

-- -

Data: 2018-01-06 12:50:32
Autor: Tomaszek
W dniu 2018-01-05 o 16:24, Bogdan B. pisze:
W rewanżu opowiem, że dezinfolinia zapytana gdzie to jest oświadczyła po
namyśle, że nowy system jest nowy, jeszcze niedorobiony i możliwe że nie
ma takiej opcji :-)

Tak jak się spodziewałem:) I to jest podstawowy powód, dla którego mimo tego, że poinformowali mnie już wszystkimi możliwymi kanałami, że mogę się przesiąść na nowy system, to ja jakoś tego nie chce zrobić:)

Masz jakieś inne uwagi co do funkcjonowania nowego systemu. Więcej różnić, o których nie przeczytam na ich lukrowanej stronie www? :)

Jesteś przesiedleńcem z BPH czy natywnie w Aliorze?

--
t0maszek

Data: 2018-01-06 15:09:52
Autor: Pete
W dniu 2018-01-06 o 12:50, Tomaszek pisze:
[...]

Jedyne co mi się przypomina, to znikła opcja do tworzenia zlecenia stałego.
W nowym, zlecenie stałe tworzy się definiując zwykły nowy przelew, ale w opcjach dodatkowych tego przelewu trzeba zaznaczyć opcję 'Powtarzaj'. Ale uwaga!
Tam się ustawia datę kolejnego i następnych przelewów. Bo ten, który właśnie tworzymy też wyjdzie jako przelew zwykły.

Mam nadzieję, że jasno napisałem.

--
Pete

Data: 2018-01-06 15:26:56
Autor: Borneq
W dniu 06.01.2018 o 15:09, Pete pisze:
Ale uwaga!
Tam się ustawia datę kolejnego i następnych przelewów. Bo ten, który właśnie tworzymy też wyjdzie jako przelew zwykły.

Alior się skończył, najpierw zrezygnowano z 10-ciu darmowych przelewów szybkich w miesiącu, a teraz znacznie pogorszył się interfejs webowy.

Data: 2018-01-06 16:49:44
Autor: Tomaszek
W dniu 2018-01-06 o 15:09, Pete pisze:
[...]

Tak, jasno. Z tego nie korzystałem, ale dzięki za informacje.

--
t0maszek

Data: 2018-01-06 20:37:35
Autor: Borneq
W dniu 06.01.2018 o 15:26, Borneq pisze:
[...]

oczywiście chodzi mi o Alior-TMobile

Data: 2018-01-23 10:00:54
Autor: Pete
[...]

Kurka rurka, czy działa wam wyszukiwanie urzędów skarbowych przy przelewach podatkowych?

Za cholerę nie jestem w stanie wyszukać swojego US. W starym się daje, w nowym dostaję US Opole i setkę innych.

--
Pete

Data: 2018-01-23 11:09:52
Autor: Kamil Jońca
Przelew własny w nowym systemie transakcyjnym Aliora
Pete <nobody@nowhere.com> writes:

[...]
Kurka rurka, czy działa wam wyszukiwanie urzędów skarbowych przy
przelewach podatkowych?

Za cholerę nie jestem w stanie wyszukać swojego US. W starym się daje,
w nowym dostaję US Opole i setkę innych.

Próbowałem wyszukać bemowo i też mi się nie udało.
KJ

Women are like elephants to me: I like to look at them, but I wouldn't
want to own one.
-- W. C. Fields

Data: 2018-02-11 13:52:21
Autor: Pete
Przelew własny w nowym systemie transakcyjnym Aliora
Cytując Jana Kobuszewskiego:
'Piszę tę swoją książkę życzeń i zażaleń jak prawdziwy poemat...'

pisałbym go do Aliora bezpośrednio, ale
1. w super duper nowym systemie można tylko poczytać co bank ma nam do powiedzenia. Z poziomu systemu transakcyjnego do banku nie można napisać.
2. jak napisałem przez formularz na stronie, że wyszukiwarka US nie działa, to mi odpisali, że jest pięknie i ciągle rozwijają i w najbliższym czasie dostaniemy biometrię. I nic na temat wyszukiwarki US. Na ch... mi biometria, skoro na początku roku trzeba wysłać podatki.
3. A dzisiaj  kolejny kwiatek - próbuję stworzyć przelew z datą przyszłą. Na 20 lutego. I na stronie z danymi przelewu do potwierdzenia SMS-em jest 22 lutego. Spróbowałem inne dni - i zawsze ustawia się 22.

MA-SA-KRA.

--
Pete

--
Pete

Data: 2018-02-11 14:01:11
Autor: Kamil Jońca
[...]

A nie możesz się zalogować do stareego i tam napisać?

[...]

Aż sprawdziłem. Rzeczywiście tak jest. Ktoś się z baranem na łby
pozamieniał.
KJ

A businessman is a hybrid of a dancer and a calculator.
-- Paul Valery

Data: 2018-02-14 17:23:20
Autor: Kamil Jońca
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) writes:

[...]

ja napisałem o tych paru rzeczach i dostałem taką odpowiedź o
wyszkiwarce US:

-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -start-- -- -- -- -- -- ->8-- -
Odnosząc się do kwestii przelewów do Urzędu skarbowego wyjaśniam, że w związku
ze zmianami sposobu opłacania składek, od 01.01.2018 r. przelewy tego typu są realizowane
za pomocą formularza przelewu krajowego na dedykowane numery rachunków. Celem
zrealizowania tego typu płatności należy otworzyć zakładkę Płatności, następnie klikając na
link Przelew krajowy z listy rozwijalnej wybrać Przelew podatkowy i uzupełnić dane w
formularzu płatności. Uzupełnioną formatkę przelewu należy zatwierdzić opcją Wyślij przelew i
potwierdzić transakcję kodem SMS, który zostanie wysłany na numer telefonu zaufanego,
podany do wiadomości Banku. -- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -end-- -- -- -- -- -- -- ->8-- -

Coś czuję nadchodzącą komunikację z mr Samcikiem. :)
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
The world really isn't any worse.  It's just that the news coverage

Data: 2018-02-14 10:55:27
Autor: Kris
W dniu środa, 14 lutego 2018 17:24:03 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

Coś czuję nadchodzącą komunikację z mr Samcikiem.. :)
KJ

Rozwiń prosze czego nie zrozumiałes w tej odpowiedzi?

Data: 2018-02-14 20:03:13
Autor: Kamil Jońca
Kris <kszysztofc@gmail.com> writes:

W dniu środa, 14 lutego 2018 17:24:03 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

Coś czuję nadchodzącą komunikację z mr Samcikiem. :)
KJ

Rozwiń prosze czego nie zrozumiałes w tej odpowiedzi?

Ehem. Jakby to ująć. Zmiana dotyczyła przelewania składek do zus.A mi
chodzi o wyszukiwanie urzędów skarbowych do którycj przelewa się
podatki.

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
Stop searching forever.  Happiness is unattainable.

Data: 2018-02-15 10:21:50
Autor: Pete
W dniu 2018-02-11 o 13:52, Pete pisze:
[...]

W akcie desperacji ;) zatwierdziłem przelew z tą datą 22.02.2018.
I co?
I się utworzył z datą jaką podałem przy tworzeniu przelewu.
Czyli:
1. Potwierdza się dane inne niż wprowadzone.
2. Tworzy się przelew inny niż potwierdzany.

Wyższa Ku%$&#

--
Pete

Data: 2018-02-15 02:11:17
Autor: Dawid Rutkowski
Przelew własny w nowym systemie transakcyjnym Aliora
W dniu czwartek, 15 lutego 2018 10:21:53 UTC+1 użytkownik Pete napisał:
Wyższa Ku%$&#
Jeszcze zobaczymy, kiedy naprawdę się wykona ;P

Data: 2018-01-06 20:22:39
Autor: jo44
W dniu 06.01.2018 o 12:50, Tomaszek pisze:

Masz jakieś inne uwagi co do funkcjonowania nowego systemu. Więcej różnić, o których nie przeczytam na ich lukrowanej stronie www? :)

Ja jestem wprawdzie w T-Mobile, ale to przecież klon, i tu nie działa
mi przelew zdefiniowany (szablon). W starym systemie działał, w nowym
ni cholery - wymyśla że w nazwie są niedozwolone znaki.
Jeśli jednak przepiszę dane to zwykły przelew idzie bez protestu.
Ale mam ich, kuźwa, koło 40 więc ręczna robota co miesiąc mi się nie
uśmiecha. :)

Data: 2018-01-07 09:14:57
Autor: Bogdan B.
> [...]

> różnić, o których nie przeczytam na ich lukrowanej stronie www? :)
>
> Jesteś przesiedleńcem z BPH czy natywnie w Aliorze?

Jestem przesiedleńcem z Meritum.
A różnicy de facto nie ma, po prostu infolinia nie wiedziała gdzie jest.

-- -

Przelew własny w nowym systemie transakcyjnym Aliora