Przelew z ING do eBGŻ

Data: 2009-12-04 11:02:40
Autor: Chris
Przelew z ING do eBGŻ

Wczoraj ok. godz. 13-tej zleciłem przelew sporej kwoty z ING do eBGŻ i
przelew nie dotarł do chwili obecnej.
Jak sadzicie: który z banków przetrzymuje moją kasę?

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2009-12-04 11:14:43
Autor: wiatrak
Przelew z ING do eBGŻ

http://www.money.pl/banki/elixir/

Data: 2009-12-04 11:16:20
Autor: MarekZ
Przelew z ING do eBGŻ
Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hfamvj$71$1@atlantis.news.neostrada.pl...

Wczoraj ok. godz. 13-tej zleciłem przelew sporej kwoty z ING do eBGŻ i
przelew nie dotarł do chwili obecnej.
Jak sadzicie: który z banków przetrzymuje moją kasę?

My nie sądzimy. My wiemy, że robił to ING.

Data: 2009-12-04 11:32:44
Autor: Chris
Przelew z ING do eBGŻ
Dnia Fri, 4 Dec 2009 11:16:20 +0100, MarekZ napisał(a):

My nie sądzimy. My wiemy, że robił to ING.

Kasę z konta zdjęli natychmiast, a wykonanie przelewu przełożyli na
następny dzień.
Faaajny ten ING :-/
Tym chętniej zabiorę stamtąd resztę kasy, jak tylko mi się tam skończy
ostatnia lokata.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof