Przelew z Polbanku do Idea Banku i GetinOnline

Data: 2012-01-16 21:07:03
Autor: egonost
Przelew z Polbanku do Idea Banku i GetinOnline
Nie można przelać pieniędzy online do tych banków. Wracają pieniądze. Można w oddziale, ale tam pobierają kasę za to. Myślicie, zę tak specjalnie, bo odpływają od nich pieniądze?

Data: 2012-01-16 21:16:48
Autor: marfi
Użytkownik "egonost" <xxx@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jf2017$mjr$1inews.gazeta.pl...
Nie można przelać pieniędzy online do tych banków. Wracają pieniądze. Można w oddziale, ale tam pobierają kasę za to. Myślicie, zę tak specjalnie, bo odpływają od nich pieniądze?

  Myslisz, ĹĽe Polbank bakrutuje?

--
marfi

Data: 2012-01-16 21:20:23
Autor: Kamil Jońca
egonost <xxx@gazeta.pl> writes:

Nie można przelać pieniędzy online do tych banków. Wracaj±
pieni±dze. Można w oddziale, ale tam pobieraj± kasę za to. My¶licie,
zę tak specjalnie, bo odpływaj± od nich pieni±dze?

Kiedy¶ w dobrym tonie było poczytać grupę przez 2-3 tygodnie zanim się
napisało. KJ
PS. Nie, po prostu Idea+GO zaczęły sprawdzać dane adresowe, których
Polbank nie uzupełnia.

kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
   (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

Data: 2012-01-16 21:31:30
Autor: egonost
W dniu 2012-01-16 21:20, Kamil Jońca pisze:
[...]

Ok, czytałem już. W sumie problem ci±gnie się aż od grudnia 2011. Do tej pory nic się nie zmieniło.

Data: 2012-01-17 04:03:25
Autor: eisenberg
On 16 Sty, 21:31, egonost <x...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

> Polbank nie uzupełnia.

Ok, czytałem już. W sumie problem ci±gnie się aż od grudnia 2011. Do tej

Nie wiem gdzie ten problem. Przeczytawszy na grupie zrobiłem parę
przelewów z Polbanku do IB i do GO. Dochodziły w terminie i bez
problemów

Data: 2012-01-17 13:15:15
Autor: xbartx
Dnia Tue, 17 Jan 2012 04:03:25 -0800, eisenberg napisał(a):

Nie wiem gdzie ten problem. Przeczytawszy na grupie zrobiłem parę
przelewów z Polbanku do IB i do GO. Dochodziły w terminie i bez
problemĂłw

Chodzi o przelew, który wysyłasz w celu założenia lokaty. Zwykłe przelewy między bankowe będą oczywiście przechodzić normalnie.

--
xbartx

Przelew z Polbanku do Idea Banku i GetinOnline