Przelew z USA do PL

Data: 2009-10-12 13:49:22
Autor: Chandler
Przelew z USA do PL
Witam,

mam taki problem próbuje przelać nie dużą kwotę ($1000) z konta Citibank w USA na konto Citibank w PL. W opcjach bankowości internetowej w amerykańskim Citi jest opcja przelewu za granicę do jednego z oddziałów Citi za granicą. W Polsce to oczywiście Citi Handlowy. Po zatwierdzeniu przelewu pojawia się prośba o kontakt z telefonicznym biurem obsługi Citi (w USA). Oczywiście zadzwoniłem, ale nawet oni nie mogli autoryzować przelewu ponieważ nie mogli sprawdzić statusu zadłużenia (credit). Żadnego zadłużenia nie mam czy to w USA czy w Polsce. Czy ktoś z Was również spotkał się z takim czymś? Nie wiecie może czy system z biura Experian jest dostępny całą dobę i może przez to bankierzy nie mogli tego sprawdzić? Oczywiście Pani nie wiedziała, dlaczego nie pojawia się komunikat itp. W obsłudze klienta (w USA) poradzili wybrać pieniądze w bankomacie co mija się z celem skoro jestem w Polsce.

--
Chandler

Data: 2009-10-12 17:57:07
Autor: Adam S.
Przelew z USA do PL
[...]

Nie mam konta w Citi a jedyne co mi przychodzi do głowy to mianowicie . Czy na Twoim koncie sa wystarczajace srodki po zleceniu przelewu na potrącenie prowizji 8USD.

pozd
as

Data: 2009-10-12 18:07:11
Autor: Chandler
Przelew z USA do PL
[...]

Dokładnie tak. Na koncie mam kwotę przewyższającą opłatę. Poza tym gdy wpisałem w polu kwota przelewu $1000, to po podsumowaniu automatycznie odjęło $8 i do wysłania zostało 992.

--
Chandler

Data: 2009-10-12 15:33:47
Autor: witek
Przelew z USA do PL
Chandler wrote:
Dokładnie tak. Na koncie mam kwotę przewyższającą opłatę. Poza tym gdy wpisałem w polu kwota przelewu $1000, to po podsumowaniu automatycznie odjęło $8 i do wysłania zostało 992.

załóż sobie dwa konta na paypal na dwa różne adresy email.
Koszt "przelewu" to 5 zł plus "strata" na kursie wymiany. Ale ten kurs wcale nie jest taki zly.
Po drugie mozesz nie przliczac tylko zostawic w USD.

Data: 2009-10-12 23:05:57
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Przelew z USA do PL
witek wrote:

[...]

Ale raczej trudno to będzie wypłacić w Polsce... :-)

--
MiCHA

Data: 2009-10-12 18:15:54
Autor: witek
Przelew z USA do PL
Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
witek wrote:

[...]

dlaczego. do paypal.pl podpinasz dowolne konto w polskim banku. przelew z paypala powyzej 500 zl na konto jest bezplatne.
I znowu, mozesz przewlutowac przez paypal i wyslac zlotowki, mozesz wyslac USD na konto w PLN i wowczas przewalutuje ci bank (plus prowizje) lub mozesz przelac USD na konto prowadzone w USD i nie bedzie przewalutowania.

jedyne koszty calej operacji to 5 zl dla paypala  i ewentualna strata na kursie wymiany  stosowanym przez paypal w stosunku do tego co mozesz dostac w kantorze. Ale unikasz wowczas jakichkolwiek prowizji pobieranych przez bank za przewlutowanie. Na jedno wychodzi.

Data: 2009-10-12 18:20:24
Autor: Adam S.
Przelew z USA do PL
Dokładnie tak. Na koncie mam kwotę przewyższającą opłatę. Poza tym gdy wpisałem w polu kwota przelewu $1000, to po podsumowaniu automatycznie odjęło $8 i do wysłania zostało 992.

Chyba pozostaje Ci próbowac do skutku /zakladam ze zlecenie odrzucono a nie wisi z zablokowaną kwotą/.
pozd
as

Przelew z USA do PL