Przelew z data przyszla - które banki kiedy obciazaja?

Data: 2020-08-08 17:15:17
Autor: z
Przelew z data przyszla - które banki kiedy obciazaja?
Jak żyć?

Trzeba posadzić kilka biurw bankowych bo KŁAMSTWO w papierach co do faktycznej daty przelewu POWINNO BYĆ Z CAŁĄ SUROWOŚCIĄ KARANE.

Niby że ja oszołom bo nie mogłem sobie w niedzielę wydrukować potwierdzenia przelewu?

Ale to może powodować poważne skutki prawne i finansowe dla klientów.

Dlaczego BANKI KŁAMIĄ?

Jak nie księgują w łikendy bo komputery "odpoczywają"

To niech nie realizują tych przelewów jak odpoczywają

To odpoczywają czy nie odpoczywają? ;-)

Przelew z data przyszla - które banki kiedy obciazaja?