Przelew z kk bzwbk przez aplikacje mobilna payu

Data: 2014-07-08 11:39:59
Autor: WAM
Przelew z kk bzwbk przez aplikacje mobilna payu
Jak traktowany jest przez bzwbk przelew z kk payback przez aplikacje
mobilna payu? Jest to platnosc bezgotowkowa bez prowizji czy przelew z
karty z duza prowizja?

WAM
--
www.wpolskichgorach.pl
www.spanienamazurach.pl

Data: 2014-07-08 13:44:20
Autor: lolekanabolek
W dniu 2014-07-08 11:39, WAM pisze:
Jak traktowany jest przez bzwbk przelew z kk payback przez aplikacje
mobilna payu? Jest to platnosc bezgotowkowa bez prowizji czy przelew z
karty z duza prowizja?

testowałem na 2 KK innych banków oraz paru debetówkach i zawsze było bez prowizji i jako transakcja bezgotówkowa.
Więc możesz śmiało smarować. Ja nawet KK spłacam zadłużenie na tej samej KK

Marcin "lolekanabolek"

Data: 2014-07-08 06:49:21
Autor: luc
W dniu wtorek, 8 lipca 2014 13:44:20 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:
KK innych banków oraz paru debetówkach i zawsze było bez

prowizji i jako transakcja bezgotówkowa.

Więc możesz śmiało smarować. Ja nawet KK spłacam zadłużenie na tej samej KK

Shiti traktuje to (przelew, nie płatność za rachunki ze skanowanym kodem) jako transakcję gotówkową i nalicza odsetki. pzdrwm
luc

Data: 2014-07-08 23:06:03
Autor: MK
Użytkownik "luc"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:af860cb1-0e28-417d-8982-01247852e2b2@googlegroups.com...

Shiti traktuje to (przelew, nie płatność za rachunki ze skanowanym kodem) jako transakcję gotówkową i nalicza odsetki.

Dokonywalem kilku transakcji w ubieglym m-cu i nie zauwazylem naliczonych odsetek.

MK

Data: 2014-07-08 15:00:03
Autor: luc
W dniu wtorek, 8 lipca 2014 23:06:03 UTC+2 użytkownik MK napisał:

Dokonywalem kilku transakcji w ubieglym m-cu i nie zauwazylem naliczonych odsetek.

Płatność przez PayU daje 3 rodzaje MCC - w zależności, czy robisz przelew, czy też płacisz za rachunki albo też płacisz za transakcje w necie, np. na Allegro.

pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.

Data: 2014-07-09 07:25:28
Autor: MK
Użytkownik "luc"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ca801683-4c45-4e4d-a538-14d7b4526c14@googlegroups.com...

Płatność przez PayU daje 3 rodzaje MCC - w zależności, czy robisz przelew, czy też płacisz za rachunki albo też płacisz za transakcje w necie, np. na Allegro.

U mnie wszystko opisane jako platnosc za rachunki, ale faktycznie tylko takie placilem. Zastanawiam sie jednak jak sa w stanie zweryfikowac rachunek wspolnoty mieszkaniowej. Nie jest to masowy odbiorca platnosci...

MK

Data: 2014-07-09 07:35:56
Autor: lolekanabolek
W dniu 2014-07-09 00:00, luc pisze:
[...]

robię wszystkie 3 rodzaje płatności przez Payu za pomocą KK i żadnych odsetek nie mam, wszystkie idą jako bezgotówkowe

P.S.
Używam KK Shiti

Marcin "lolekanabolek"

Data: 2014-07-09 11:08:44
Autor: WAM
Przelew z kk bzwbk przez aplikacje mobilna payu
On Tue, 8 Jul 2014 15:00:03 -0700 (PDT), luc
<bananek_usunpokresce.net@gmx-topmail.de> wrote:

Płatność przez PayU daje 3 rodzaje MCC - w zależności, czy robisz przelew, czy też płacisz za rachunki albo też płacisz za transakcje w necie, np. na Allegro.
Mozesz podac MCC?

WAM
--
www.wpolskichgorach.pl
www.spanienamazurach.pl

Data: 2014-07-09 02:30:44
Autor: luc
W dniu środa, 9 lipca 2014 11:08:44 UTC+2 użytkownik WAM napisał:
On Tue, 8 Jul 2014 15:00:03 -0700 (PDT), luc

<bananek_usunpokresce.net@gmx-topmail.de> wrote:

>P�atno�� przez PayU daje 3 rodzaje MCC - w zale�no�ci, czy robisz przelew, czy te� p�acisz za rachunki albo te� p�acisz za transakcje w necie, np. na Allegro.

Mozesz podac MCC?

Proszę bardzo (za http://livesmarter.pl/5-procent-zwrotu-toyota-bank-promocja-przedluzona/comment-page-2/#comment-19487)

"PayU przy płatności Allegro ma MCC 8999, PayU przy skanowanych rachunkach z kodem kreskowym MCC 4900, PayU rachunek wpisany z ręki MCC 6051 (przekaz pieniężny)"

U mnie Shiti MCC 6051 potraktowało jako transakcję gotówkową i naliczyło odsetki. Skanowany rachunek (z UPC) przechodzi jako bezgotówkowy.

pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.

Data: 2014-07-09 11:51:34
Autor: lolekanabolek
W dniu 2014-07-09 11:30, luc pisze:
[...]

no to masz pecha, bo u mnie w Citi wszystko przechodzi jako operacje bezgotówkowe, w aliorze było tak samo, bo testowałem czy przelew z ręki załapie się na cashback

Marcin "lolekanabolek"

Data: 2014-07-13 01:39:46
Autor: quiris
Przelew z kk bzwbk przez aplikacje mobilna payu
On Wednesday, July 9, 2014 11:51:34 AM UTC+2, lolekanabolek wrote:

no to masz pecha, bo u mnie w Citi wszystko przechodzi jako operacje  bezgotowkowe, w aliorze bylo tak samo, bo testowalem czy przelew z reki  zalapie sie na cashback

A jaką masz kartę w Citi Visa, czy MasterCard? Mnie naliczono w Citi odsetki za "ręczną" transakcję (MCC 6051) na KK MasterCard.

Pozdrawiam,
Robert

Data: 2014-07-14 11:36:24
Autor: lolekanabolek
W dniu 2014-07-13 10:39, quiris pisze:
[...]

KK Cita Visa i idzie bez żadnych prowizji

Marcin "lolekanabolek"

Data: 2014-07-21 11:05:33
Autor: pws
W dniu poniedziałek, 14 lipca 2014 11:36:24 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:

> A jak� masz kart� w Citi Visa, czy MasterCard? Mnie naliczono w Citi odsetki za "r�czn�" transakcj� (MCC 6051) na KK MasterCard.

KK Cita Visa i idzie bez �adnych prowizji

Może i coś w tym jest... Z doświadczenia wiem, że w KK Citi MC naliczyli grosze odsetek za paju (ale prowizji na szczęście już nie), a w KK Citi Visa już nie naliczyli niczego za paju. Dziwne to to.

Data: 2014-07-13 01:42:05
Autor: quiris
Przelew z kk bzwbk przez aplikacje mobilna payu

no to masz pecha, bo u mnie w Citi wszystko przechodzi jako operacje  bezgotďż˝wkowe, w aliorze byďż˝o tak samo, bo testowaďż˝em czy przelew z rďż˝ki zaďż˝apie siďż˝ na cashback

Data: 2014-07-10 09:29:02
Autor: WAM
Przelew z kk bzwbk przez aplikacje mobilna payu
On Wed, 9 Jul 2014 02:30:44 -0700 (PDT), luc
[...]

Dzieki. Dostalem rowniez odpowiedz z payu. Napisal mi Krystian
Drzewicki:

"Płatności za rachunki które umożliwia aplikacja mobilna to nic innego
jak transfer pieniężny, nie jest to zakup produktu ani usługi. Jeżeli
bank nalicza odsetki od transakcji bezgotówkowych z takim MCC to jest
to jak najbardziej poprawne."

a jak dopytałem o kod to odpisał:

"Płatność za opłaty płatność otrzyma MCC 4900."

Pytalem konkretnie o konto wpisane z reki a nie skanowane - wiec cos
sie tu nie zgadza z tym co Ty napisales.

WAM
--
www.wpolskichgorach.pl
www.spanienamazurach.pl

Data: 2014-07-10 01:12:51
Autor: luc
W dniu czwartek, 10 lipca 2014 09:29:02 UTC+2 użytkownik WAM napisał:
On Wed, 9 Jul 2014 02:30:44 -0700 (PDT), luc

<bananek_usunpokresce.net@gmx-topmail.de> wrote:

>Proszďż˝ bardzo (za http://livesmarter.pl/5-procent-zwrotu-toyota-bank-promocja-przedluzona/comment-page-2/#comment-19487)

>"PayU przy p�atno�ci Allegro ma MCC 8999, PayU przy skanowanych rachunkach z kodem kreskowym MCC 4900, PayU rachunek wpisany z r�ki MCC 6051 (przekaz pieni�ny)"

Dzieki. Dostalem rowniez odpowiedz z payu. Napisal mi Krystian

Drzewicki:

"P�atno�ci za rachunki kt�re umo�liwia aplikacja mobilna to nic innego

jak transfer pieni�ny, nie jest to zakup produktu ani us�ugi. Je�eli

bank nalicza odsetki od transakcji bezgot�wkowych z takim MCC to jest

to jak najbardziej poprawne."

a jak dopyta�em o kod to odpisa�:

"P�atno�� za op�aty p�atno�� otrzyma MCC 4900."

Pytalem konkretnie o konto wpisane z reki a nie skanowane - wiec cos

sie tu nie zgadza z tym co Ty napisales.

Zacytowałem czyjś komentarz, co do którego byłem przekonany, że to prawda. Wychodzi na to, że trzeba sprawdzić to osobiście - w tym miesiącu rachunek za UPC pójdzie za pomocą PayU z TMUBDPAB i się okaże, jak jest naprawdę...

pzdrwm luc 'jak czlowiek umrze, to nie zyje' kurt vonnegut, jr.

Data: 2014-07-10 10:12:30
Autor: MK
Użytkownik "WAM"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d2gsr9ltdrekbud2j8ho76b1ggv3o9c9gg@4ax.com...

[...]

Ale odsetki sa od transakcji gotowkowych, w regulaminie nie ma mowy o gotowce, a nawet jest mowa wprost o platnosciach bezgotowkowych :)

1. W ramach Usług świadczonych na podstawie niniejszego Regulaminu Użytkownik ma możliwość dostępu  do narzędzi pozwalających:
a) dokonywanie płatności drogą przelewów elektronicznych, obejmujących płatności bezgotówkowe  poprzez przelew internetowy,
b) dokonywanie płatności przy użyciu kart płatniczych, obejmujące płatności bezgotówkowe dokonywane  kartami płatniczymi, które zostały dopuszczone przez banki do realizacji transakcji w środowisku internetowym,
c) zapamiętanie i przypisanie do tego Użytkownika numeru i danych karty płatniczej lub danych instrumentów płatniczych lub danych adresowych do wysyłki bezpośrednio w Koncie w celu ułatwienia Użytkownikowi dokonywania kolejnych płatności w Sklepach internetowych, które zawarły z Operatorem umowę na ich udostępnienie,
d) zapamiętanie i przypisanie do Użytkownika numeru i danych karty płatniczej lub danych instrumentów płatniczych lub danych adresowych do wysyłki za pośrednictwem Sklepu Internetowego (o ile Operator udostępni taką funkcjonalność w danym Sklepie Internetowym) w celu ułatwienia Użytkownikowi dokonywania kolejnych płatności w tym Sklepie Internetowym,
e) zapamiętanie i przypisanie do Użytkownika elektronicznych instrumentów płatniczych wydanych przez Operatora na podstawie odrębnej umowy z Użytkownikiem oraz dokonywanie płatności tym instrumentem,
f) złożenie, przesłanie, zapamiętanie i przypisanie do Użytkownika danych przekazanych przez Użytkownika we wniosku o pożyczkę kierowanym do Partnera.

Data: 2014-07-10 14:23:42
Autor: WAM
On Thu, 10 Jul 2014 09:29:02 +0200, WAM <nospam@nowam.nopl.pl> wrote:

[...]

No i dopytalem czy aby na pewno bedzie 4900... Oto odpowiedź payu:

"Tzw. płatności z ręki otrzymają kod MCC 6051."

WAM
--
www.wpolskichgorach.pl
www.spanienamazurach.pl

Data: 2014-07-13 20:07:11
Autor: Raff
Przelew z kk bzwbk przez aplikacje mobilna payu
Czy transakcja z kodem MCC 6051 zostanie zakwalifikowana przez bank wystawcę karty kredytowej jako transakcja gotówkowa?
Moim zdaniem transakcja jest bezgotówkowa, przy użyciu karty przez internet. Owszem nie jest to zakup przez internet, ale inny rodzaj transakcji, jednak "zarzut gotówkowości transakcji" jest niejednoznaczny.

Data: 2014-07-13 22:23:39
Autor: osa
W dniu 2014-07-13 20:07, Raff pisze:
Czy transakcja z kodem MCC 6051 zostanie zakwalifikowana przez bank
wystawcę karty kredytowej jako transakcja gotówkowa?

BZWBK transfer na dowolny rachunek (więc z tego co piszecie MCC 6051) rozliczył jako transakcję bezgotówkową.

Data: 2014-07-13 23:21:38
Autor: mm
W dniu 7/13/2014 10:23 PM, osa pisze:
[...]

Bez żadnych odsetek? Transakcja była potraktowana jak "czysta" bezgotówkowa z grace period itp.?

Ktoś może sprawdził KK z mBank?

Data: 2014-07-14 00:14:14
Autor: osa
W dniu 2014-07-13 23:21, mm pisze:
[...]

Bez - bo to debetówka była ;) Ale dla ich systemu to chyba wszystko jedno? przyporządkowanie kodu do typu transakcji nie powinno zależeć od kart...

Data: 2014-07-14 11:10:52
Autor: WAM
On Thu, 10 Jul 2014 14:23:42 +0200, WAM <nospam@nowam.nopl.pl> wrote:

No i dopytalem czy aby na pewno bedzie 4900... Oto odpowiedź payu:

"Tzw. płatności z ręki otrzymają kod MCC 6051."

Od czwartku BZWBK myslal nad odpowiedzia na pytanie czy platnosci z
kodem 4900 i 6051 beda uznane jako bezgotowkowe i bez prowizji. A oto
odpowiedz:

"Odpowiedź na pytanie związane z korzystaniem z Pana karty, wymaga
szczegółowego sprawdzenia. Z uwagi na poufność danych, takiej
możliwości nie ma na podstawie kontaktu mailowego, dlatego proszę o
telefoniczny kontakt z doradcami naszego Banku, telefon 1 9999 (+ 48
61 81 1 9999 ? dzwoniąc z zagranicy), po zgłoszeniu się lektora proszę
wybrać ? karty płatnicze.

Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne. W razie
dodatkowych pytań proszę o kontakt. Z poważaniem

Katarzyna Michalska
Bank Zachodni WBK"
--
www.wpolskichgorach.pl
www.spanienamazurach.pl

Data: 2014-07-30 22:53:16
Autor: WAM
Przelew z kk bzwbk przez aplikacje mobilna payu

Przetestowałem, poszło bez prowizji

WAM
--
www.wpolskichgorach.pl
www.spanienamazurach.pl

Przelew z kk bzwbk przez aplikacje mobilna payu