Przelew z mBanku do EB, pieniądze w cza rnej dziurze.

Data: 2010-01-07 00:05:47
Autor: RobertS
Przelew z mBanku do EB, pieniądze w cza rnej dziurze.

4.01.2010 zleciłem przelew z mbanku do Eurobanku. Mamy już 6.01 a pieniędzy na koncie w euroabnku jak nie było tak nie ma.
Posiadam rachunki w wielu bankach i korzystam z nich już od wielu lat i zawsze pieniądze były księgowane na rachunku docelowym tego samego dnia roboczego lub następnego. Jednak tym razem coś chyba jest nie tak. Wiem, że reklamację będę mógł złożyć chyba dopiero po 3 dniach.
Czy ktoś spotkał się z czymś takim. Ciekawe kto zawinił mbank czy eurobank?

Pozdrawiam
liliputek

no ciekawe, wielokrotnie przelewałem pomiędzy tymi bankami i kasa zawsze była tego samego dnia...poczekaj jeszcze 1-2 dni i zacznij szukać, nic w przyrodzie nie ginie

RobertS

Przelew z mBanku do EB, pieniądze w cza rnej dziurze.