Przelew z mBanku do EB, pieniądze_w_czarnej

Data: 2010-01-29 19:20:52
Autor: jokelo
Przelew z mBanku do EB, pieniądze_w_czarnej

z doświadczenia wiem, że takie \"awarie\" są spowodowane przez klientów. Mój znajomy też kiedyś strasznie denerwował się na przelwwy, a po krótkim czasie okazało się że nie potrafił się obsługiwać. Ja natomiast nigdy nie miałem problemów z przelewami, korzystam z bankowości elektronicznej w eurobanku i też bez problemu wszystko robie :) fajnie że wszystkie kody generuje sobie moim telefonem :)

Przelew z mBanku do EB, pieniądze_w_czarnej