Przelew z zagranicy na mBank.

Data: 2010-07-08 16:15:35
Autor: Daniel Kotwicki
Przelew z zagranicy na mBank.
Chcę przyjąć przelew z Norwegii na mBank. Jestem kompletnie zielony w tym temacie, więc dwa podstawowe pytania:

1. Wysyłający przesyła kasę w walucie norweskiej. Jak to wpływa na prędkość księgowania i czy w ogóle się tak da, że na złotówkowe konto wchodzą korony i księguje się ich równowartość w złotówkach?

2. Z tego co wiem do przelewów zagranicznych używa się jakiejścik "rozszerzonej" wersji numeru konta. Proszę o przybliżenie tematu, cobym mógł posłać wpłacającemu działający numer konta, gwarantujący, że kasa mi wejdzie. :)

tia

DK

Data: 2010-07-08 16:18:00
Autor: Daniel Kotwicki

Użytkownik "Daniel Kotwicki" <da.kotwicki@gmail.com> napisał w wiadomości news:i14mjc$j9a$1opal.futuro.pl...
[...]

Aha, jeszcze jedno. Moge przyjąć ten zagraniczny przelew na mBank lub BZWBK. Gdzie lepiej (czyt: szybciej) wedle Waszych doświadczeń?

DK

Data: 2010-07-08 16:19:29
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Thu, 8 Jul 2010 16:15:35 +0200, Daniel Kotwicki napisał(a):

[...]

http://www.mbank.pl/przewodnik/faq/questions.html?category=108

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
http://grupy.3mam.net/wysoka_pozycja_w_internecie.php

Data: 2010-07-08 16:23:11
Autor: MarekZ
Użytkownik "Daniel Kotwicki" <da.kotwicki@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i14mjc$j9a$1@opal.futuro.pl...

1. Wysyłający przesyła kasę w walucie norweskiej. Jak to wpływa na prędkość księgowania i czy w ogóle się tak da, że na złotówkowe konto wchodzą korony i księguje się ich równowartość w złotówkach?

Da się, będzie przeciętnie rzecz biorąc szło z Norwegii 3 dni robocze.

[...]

Musisz mu podać SWIFT mBanku: BREXPLPWMBK oraz swój normalny numer rachunku poprzedzony literami PL.

Podane mu dane właściciela rachunku muszą się w tym przypadku zgadzać z tym co jest w systemie mBanku.

Przelew z zagranicy na mBank.