Przelew za granicę

Data: 2009-12-15 23:56:29
Autor: Kuba
Przelew za granicę
Witam,
mam do zapłacenia mandat otrzymany na Węgrzech. Policjant dał mi coś w
rodzaju plankietu pocztowego do wpłaty.
Byłem dzisiaj w moim banku (multibank), ale powiedzieli, że nie obsługują
nic poza Euro i dolarem.
Proszę o wskazówkę, gdzie mogę wykonac taki przelew.

Pozdrawiam
Kuba

Data: 2009-12-15 19:01:48
Autor: raz-dwa-trzy
Przelew za granicę
On 15 Gru, 23:56, Kuba <j...@NOSPAMpoczta.onet.pl> wrote:
[...]

Paypay.com - tym płaciłem mandat wystawiony w okolicach czeskiej
Ostravy po ponagleniu listownym :)
Doszło, bo od ponad roku niczego nie dostałem.
Koszty to jakieś niecałe 5zł.

Data: 2009-12-16 00:06:54
Autor: Adam Sito
Przelew za granicę
Byłem dzisiaj w moim banku (multibank)

Proszę o wskazówkę, gdzie mogę wykonac taki przelew.

W Multibanku.
Przelew zostanie zrealizowany, a kwota przeliczona wg. jakiśtam kursów złoty->forint. Pracownicy pewnie mieli na myśli że nie obsługują forintów w gotówce.

--
AS

Data: 2009-12-16 19:42:01
Autor: Kris
Przelew za granicę
Kuba pisze:
[...]

Wywal mandat i zapomnij o nim. Wegierska policja takich mandatow nie sciga transgranicznie, nawet nie wysla Ci upomnienia.

Kris

Data: 2009-12-16 20:16:19
Autor: Adam Sito
Przelew za granicę
Wywal mandat i zapomnij o nim. Wegierska policja takich mandatow nie sciga transgranicznie, nawet nie wysla Ci upomnienia.

Hehe, Rokita (premier z Krakowa) też tak myślał ;-)

--
AS

Przelew za granicę