Przelew zagraniczny - nadal tak samo?

Data: 2011-02-01 01:12:08
Autor: Wojciech Bancer
Przelew zagraniczny - nadal tak samo?
On 2011-01-31, Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> wrote:

[...]

  Mam rozumieć, ĹĽe jak dostajÄ™ nr konta do wpĹ‚aty to:
a. mogę posłużyć się jakimś bankiem w .pl znanym z tego że wpłaci
  mBank, Inteligo, ING czy Citibank siÄ™ Ĺ‚apiÄ… - citybank bym
  podejrzewaĹ‚ z okazji jego ch-ru)
b. należy sobie takie pomysły wybić z głowy i natychmiast łapać
  za adres http://www.moneybookers.com ?

Jak rozumiem chodzi o przelew w €? To sprawdź banki oferujące przelewy
SEPA. http://www.sepapolska.pl/ :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-02-01 16:06:35
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 1 Feb 2011, Wojciech Bancer wrote:

Jak rozumiem chodzi o przelew w ˙˙?

  Wygl±da, że zeżarło jaki¶ znaczek (mam transkodowanie - terminal znakowy
z ISO-ogonkami pracuj±cy spod windows i logowany do linuxa, więc znaczek
"euro" mogło połkn±ć).
  Mam na my¶li przelew w Unii, a przewalutowanie może być osobnym problemem :)

To sprawdĽ banki oferuj±ce przelewy
SEPA. http://www.sepapolska.pl/ :)

  Dziękuję :)
  Czy mam z tego dedukować, że skoro jest tam BRE to mBank podlega, a skoro
PKO - to Inteligo.
  To pozostaje jeszcze ustalenie:
- czy z ww banków można wpłacać "wprost ze złotych" (widziałem w s±siednim
  w±tku że w mBanku chyba tak)
- i co ważniejsze, czy wpłata na *KAŻDE* konto np. w Niemczech, Anglii
  lub Austrii załapie się na SEPA?

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-02-01 16:50:17
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-02-01, Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> wrote:

[...]

Ten znaczek to był EUR :)

  Czy mam z tego dedukować, że skoro jest tam BRE to mBank podlega, a skoro
PKO - to Inteligo.

mBank obsługuje SWIFTy. Przy inteligo to szczerze mówi±c nawet nie widzę opcji
przelewów zagranicznych.

[...]

Czy na każde to nie wiem, IMHO raczej tak.
W mBanku wybierasz Przelew zagraniczny do krajów UE (SEPA). Jest ta opcja widoczna
nawet przy rachunku złotowym, więc pewnie Ci przewalutuj± po kursie BRE.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-02-01 19:53:31
Autor: Sławek
Przelew zagraniczny - nadal tak samo?
Użytkownik "Wojciech Bancer"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:slrnikgee9.e5.proteus@pl-test.org...

Przy inteligo to szczerze mówi±c nawet nie widzę opcji
przelewów zagranicznych.

Tam gdzie zawsze - w menu po lewej stronie: Przelewy/Przelew zagraniczny

-- Sławek

Data: 2011-02-01 19:48:43
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-02-01, Sławek <slavekk@gazeta.pl> wrote:
[...]

W menu z lewej mam jedynie:
 * Przelew pomiędzy własnymi rachunkami
 * Przelew jednorazowy
 * Przelew do ZUS
 * Przelew do US
 * QuickMoney
 * CardMoney
 * EmailMoney
 * SMSMoney
 * Doładowanie telefonu komórkowego

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-02-01 16:04:26
Autor: witek
On 2/1/2011 1:48 PM, Wojciech Bancer wrote:
On 2011-02-01, Sławek<slavekk@gazeta.pl>  wrote:
[...]

pod doładowaniem telefonu komorkowego mam przelew zagraniczny.

Ciekawe. Przeszedles na nowe warunki, czy jedziesz na starych, po 0.99 za przelew?

Data: 2011-02-01 22:29:15
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-02-01, witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote:

[...]

pod doładowaniem telefonu komorkowego mam przelew zagraniczny.

Ciekawe. Przeszedles na nowe warunki, czy jedziesz na starych, po 0.99 za przelew?

Jadę na starych warunkach.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-02-01 16:31:30
Autor: witek
On 2011-02-01, witek<witek7205@gazeta.pl.invalid>  wrote:

[...]

pod doładowaniem telefonu komorkowego mam przelew zagraniczny.

Ciekawe. Przeszedles na nowe warunki, czy jedziesz na starych, po 0.99
za przelew?

Jadę na starych warunkach.

no to juz wiesz.
Albo rybki, albo pipki.

Data: 2011-02-01 23:09:35
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-02-01, witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote:

[...]

Ciekawe. Przeszedles na nowe warunki, czy jedziesz na starych, po 0.99
za przelew?
Jadę na starych warunkach.
no to juz wiesz.
Albo rybki, albo pipki.

No, ale mi to nie jest potrzebne. Konto mam tylko do obligacji w sumie. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2011-02-01 23:29:40
Autor: Sławek
Przelew zagraniczny - nadal tak samo?
Użytkownik "Wojciech Bancer"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:slrnikh29r.424.proteus@pl-test.org...

On 2011-02-01, witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote:

[...]

> pod doładowaniem telefonu komorkowego mam przelew zagraniczny.

> Ciekawe. Przeszedles na nowe warunki, czy jedziesz na starych, po 0.99
> za przelew?

Jadę na starych warunkach.

I to jest przyczyna

-- Sławek