[Meritum] Przelew zdefiniowany

Data: 2012-08-29 21:34:11
Autor: Grzexs
[Meritum] Przelew zdefiniowany
Czy ja dobrze rozumuję, że w systemie transakcyjnym Meritum nie ma czegoś takiego jak przelew zdefiniowany z możliwością zapisania tytułu i kwoty, a protezą tego jest kopiowanie wcześniej wykonanych przelewów?
--
Grzexs

Data: 2012-08-29 22:03:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[Meritum] Przelew zdefiniowany

"Grzexs" k1lqrk$pjt$1@node1.news.atman.pl

Czy ja dobrze rozumuję, że w systemie transakcyjnym Meritum nie ma czegoś takiego jak przelew zdefiniowany z możliwością zapisania tytułu i kwoty, a protezą tego jest kopiowanie wcześniej wykonanych przelewów?

Chyba widzisz źle. Nie wiem, jak z kwotą, ale reszta IMO jest.

Data: 2012-08-30 21:33:54
Autor: Grzexs
[...]

To gdzie to jest u licha?
--
Grzexs

Data: 2012-08-30 21:40:51
Autor: Grzexs
[...]

Sam sobie odpowiem! Trza było zmienić profil na "zaawansowany"! Noż kurde, rzeczywiście trzeba być zaawansowanym, żeby tak to schować! Podstawową funkcjonalność!
--
Grzexs

[Meritum] Przelew zdefiniowany