Przelewów z mBanku brak

Data: 2014-01-28 12:28:31
Autor: boa
Przelewów z mBanku brak
Zlecony w piątek, wszedł niby rano w poniedziałek 28/01
Do tej pory 29/01 , (już po księgowaniu pierwszej sesji) przelewu brak
Czas się zdecydowanie pożegnać, nie dość że mają najgorsze na rynku godziny sesji przychodzących i wychodzących, to jeszcze przetrzymują kasę 5 dni (na infolinii pani powiedziała że kasa dotrze jutro sic!)
Dobrze, że to nie była spłata karty KK

Data: 2014-01-28 12:51:32
Autor: Andrzej Lawa
Przelewów z mBanku brak
W dniu 28.01.2014 12:28, boa pisze:
Zlecony w piątek, wszedł niby rano w poniedziałek 28/01
Do tej pory 29/01 , (już po księgowaniu pierwszej sesji) przelewu brak

A do jakiego banku? Bo to istotne...

Kiedyś np. ING (chyba) miał koszmarne opóźnienia w przelewach przychodzących i jak karta Praktikera była na kontach tego banku to (przykładowo) przelew robiłem w Millenium lub mBanku w poniedziałek, termin był we wtorek, a w czwartek wieczorem dzwonili do mnie, że nadal nie mają zaksięgowanego.

Natomiast zlecony rano przelew pomiędzy tymi bankami zwykle trafiał na docelowe konto tego samego dnia.

--
Åšwiadomie psujÄ…cy kodowanie i formatowanie wierszy

Data: 2014-01-30 14:41:17
Autor: radekp@konto.pl
Przelewów z mBanku brak
Tue, 28 Jan 2014 12:51:32 +0100, w <lc85k5$3mv$1@node2.news.atman.pl>, Andrzej
Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisa³(-a):

W dniu 28.01.2014 12:28, boa pisze:
> Zlecony w pi±tek, wszed³ niby rano w poniedzia³ek 28/01
> Do tej pory 29/01 , (ju¿ po ksiêgowaniu pierwszej sesji) przelewu brak

A do jakiego banku? Bo to istotne...

W tym przypadku nieistotne -- mBank mia³ obsuwê w przelewach.

Przelewów z mBanku brak