Przelewy EUR z kantoru Alior

Data: 2013-06-03 22:21:01
Autor: Krzysztof 'kw1618' (W-wa)
Przelewy EUR z kantoru Alior
Wła¶nie usłyszałem taki nius, że jak z kantoru Alior się za darmo robi
przelew EUR to WBK bierze za przelew przychodz±cy;
przy 10 EUR jest to 1,2 EUR

a CitiHandlowy nie bierze

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
http://foto.3mam.net/fot/01/Starachowice_Radom_Suchedniow5.php

Data: 2013-06-04 09:47:44
Autor: wezyrek
Przelewy EUR z kantoru Alior
Ja korzystam z kantora Aliora i jestem zadowolony.

Data: 2013-06-08 05:26:38
Autor: xbartx
Przelewy EUR z kantoru Alior
Dnia Mon, 03 Jun 2013 22:21:01 +0200, Krzysztof 'kw1618' (W-wa)
napisał(a):

Właśnie usłyszałem taki nius, że jak z kantoru Alior się za darmo robi
przelew EUR to WBK bierze za przelew przychodzÄ…cy;
przy 10 EUR jest to 1,2 EUR

a CitiHandlowy nie bierze

No tak, bo BZWBK bierzę od jakiegoś czasu opłatę za otrzymanie przelewu. Z Aliora masz darmowy.

--
xbartx

Data: 2013-06-10 00:03:46
Autor: kks

napisał(a):

> Wła¶nie usłyszałem taki nius, że jak z kantoru Alior się za darmo robi

> przelew EUR to WBK bierze za przelew przychodz±cy;

> przy 10 EUR jest to 1,2 EUR

No tak, bo BZWBK bierzę od jakiego¶ czasu opłatę za otrzymanie przelewu. Z Aliora masz darmowy.

-- xbartx

W przypadku wyplat waluty z walutomatu do BZWBK tez? Bo dlugo juz nie praktykowalem?

Przelewy EUR z kantoru Alior