[Sync] Przelewy natychmiastowe - moje testy

Data: 2012-10-31 00:07:04
Autor: Chris94
[Sync] Przelewy natychmiastowe - moje testy
Dnia Tue, 30 Oct 2012 23:43:33 +0100, [sas] napisał(a):

Przedstawiam Wam wynik moich testów, dziś po 23-cie wykonałem testowo  przelewy natychmiastowe z Sync do banków jak poniżej:

Ja tydzień temu, ok. godz. 16-tej zleciłem przelew natychmiastowy do BGŻ
i kasa dotarła dopiero pierwszą sesją KIR następnego dnia.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

[Sync] Przelewy natychmiastowe - moje testy