Przelewy podatkowe w Multi

Data: 2011-01-07 20:49:44
Autor: Karol Nawrot
Przelewy podatkowe w Multi
Od wczoraj próbuje zlecić przez WWW przelewy podatkowe na obecny rok.

Próbowałem na trzy sposoby - przez ponawianie przelewu z historii rachunku, z przelewów zdefiniowanych i jako przelew podatkowy, jednorazowy. I za każdym razem dostaje komunikat "Alarm bezpieczeństwa!".

Ja nie wiem, tak mało płacę tych podatków, że to dla naszego państwa niebezpieczne, czy co?

Też tak macie?

Data: 2011-01-07 21:03:41
Autor: Cubus
Przelewy podatkowe w Multi
W dniu 2011-01-07 20:49, Karol Nawrot pisze:
[...]

A dzwoniłeś do banku i pytałeś się dlaczego tak jest?

Data: 2011-01-07 21:15:19
Autor: Karol Nawrot
Przelewy podatkowe w Multi
Cubus pisze:
A dzwoniłeś do banku i pytałeś się dlaczego tak jest?
Dzwoniłem. Poradzono mi, abym nie wysyłał przelewu ze zdefiniowanych, tylko jako jednorazowy. Tyle tylko, że to nic nie zmienia. Drugiej próby nie podejmowałem, mam nadzieję, że coś naprawią.

Pisze tutaj, bo zastanawiam się, czy to jakiś większy problem...

Data: 2011-01-08 12:24:03
Autor: Filip Lach
Przelewy podatkowe w Multi
Karol Nawrot <karol.nawrot@spam.aboutit.pl> napisał(a):
Cubus pisze:
> [...]

Pisze tutaj, bo zastanawiam się, czy to jakiś większy problem...
Zmieniła się formatka, problem pojawił się w ubiegłym kwartale, zdaje się, że
wystarczy zamienić kolejnością numer miesiąca z rokiem i wtedy przechodzą ;-)

Data: 2011-01-08 14:09:06
Autor: Karol Nawrot
Przelewy podatkowe w Multi
Filip Lach pisze:
Zmieniła się formatka, problem pojawił się w ubiegłym kwartale, zdaje się, że
wystarczy zamienić kolejnością numer miesiąca z rokiem i wtedy przechodzą ;-)
Dzięki, działa! No, w sumie to nie do końca. Zleciłem 4 przelewy (kwartalne) i jeden "wszedł", a reszte mi odrzucono (po autoryzacji SMSem). Na infolinii nie wiedzieli dlaczego. Okazało się, że numer kwartału MUSI być poprzedzony zerem!

W końcu się udało, ale moim zdaniem ta cała sytuacja, to porażka:
*system nie informuje, że dane zostały błędnie wprowadzone, tylko pokazuje komunikat "Alarm bezpieczeństwa!", który nic nie mówi

*nigdzie nie ma informacji, o konieczności poprzedzania numeru zerem wiodącym, a system odrzuca przelew, zamiast przed jego autoryzacją powiedzieć, że dane są błędne

*na infolinii nie wiedzą, gdzie jest błąd

Ja na rok mam problem z głowy, może w między czasie coś się zmieni.

Dzięki, za pomoc.

Przelewy podatkowe w Multi