Przelewy sms orange na allegro to żadna okazja! ;)

Data: 2012-03-01 16:21:58
Autor: Kordi
Przelewy sms orange na allegro to żadna okazja! ;)
Witam,

Dawnno tu nie pisałem...

Może przyda się komuś kto ma prepaid orange. Krótkie wyjaśnienie
dlaczego przelewy sms z allegro to, żadna okazja... Zaznaczam, że
jeszcze nie testowałem, że wszystko działa jak należy i będę to robił
w sobotę... dlaczego w sobotę? Poczytajcie:

Zakładam taryfę orange go (każda inna też może być - różnić się będzie
tylko bonusami).

Kupujemy na allegro dwie zdrapki 25 zł i 100 zł (jedna za 23 zł druga
za 93 zł). Nasz wydatek to: 116 zł.

Aktywujemy następujące promocje: masz za staż, skarbonka, sobota,
minuty za minuty, co druga minuta gratis, hiperodnowa, pogadajcie
sobie, minuty za minuty

Następnie ładujemy konto zdrapką 23 zł i w sobotę zdrapką 100 zł.

Co dostajemy w zamian: 25 zł z pierwszego doładowania, 100 +110 zł z
drugiego, 10-30 zł z masz za staż (w zależności od stażu w sieci - ja
mam 3 lata, więc dla przykładu uwzględnie 30 zł), 6,25 zł na skarbonkę
(9,4 jeżeli przelejmy na konto promocyjne), 120 minut do wszystkich
sieci z promocji - minuty non stop (warte są one 120 x 0,29 gr = 34,8
zł)

Podliczmy wydaliśmy: 116 zł
Dostajemy doładowania warte:  219 zł

Inaczej mówiąc za każdą złotówkę wydaną dostajemy 1,88 zł w
doładowaniach. (Tylko skarbonkowe doładowania są na koncie
promocyjnym, jeżeli się nie mylę)

Do tego jeszcze są bonusy: 60 dni bezpłatnych rozmów na 3 numery w
orange w promocji pogadajcie sobie, co drugą minutę gratis i trochę
darmowych minut do orange z hiperodnowy i minuty za minuty.

Trochę to skomplikowane, ale mi się i tak podoba :).

Większość z podanych promocji NIE DZIAŁA Z PRZELEWAMI SMS. Stąd też
tytuł mojego tematu.

Pozdrawiam,
Kordi

Data: 2012-03-02 10:10:41
Autor: osiek
Kordi pisze:
[...]

:)
Właśnie parę dni temu zacząłem się zgłębiać w promocje Oranga, po paru latach z abo powrót do prepaida i od razu przypomniały mi się Twoje posty sprzed 5-6 lat o Orangu... No i masz.. jak na zamówienie :)
pozdrawiam

Data: 2012-03-02 04:20:54
Autor: Kordi
On Mar 2, 10:10 am, osiek <os...@gazeta.pl> wrote:
Kordi pisze:

> [...]

> Trochę to skomplikowane, ale mi się i tak podoba :).

> Większość z podanych promocji NIE DZIAŁA Z PRZELEWAMI SMS. Stąd też

:)
[...]

Też się właśnie przesiadłem z Abo i nigdy więcej do Abo nie wrócę. We
wrześniu po odejściu z firmy przejąłem służbowy numer z taryfą
korporacyjną... W ciągu 4 miesięcy miałem do niego 5 zasadnych
reklamacji. Raz nawet z powodu błedu w systemie zablokowali mi
wychodzące, bo pakiet internetowy nie włączył się na czas i system
pokazał, że nabiłem w ciągu 1 dnia 1000 zł rachunku... szkoda
gadać....

Teraz mam kartę, więc tez zacząłem się w to zagłębiać i mogliby to w
orangu uprościć. Spędziłem pół dnia rozgryzając wszystkie promocje.
Dla każdej taryfy mają ich po 20! kto się niby ma w tym połapać??
Gdyby nie to, że T-mobile nie ma w proepaidzie żadnej sensownej opcji
na internet, to długo bym się nie zastanawiał i zmienił na Tak Tak'a
(i ładował konto jak się pojawi promocja z powójnym doładowanie -
średnio jest ze 3 razy w roku). No, ale że tak tak śpi z internetem,
to zostął mi orange. Całość wychodzi sensownie, ale ile kombinacji po
drodze... ehhh.

Data: 2012-03-02 13:13:37
Autor: J.F
Użytkownik "osiek"  napisał w wiadomości
Kordi pisze:
[...]

A jak obecnie z terminem waznosci na srodkow na tym promocyjnym koncie ?

Właśnie parę dni temu zacząłem się zgłębiać w promocje Oranga, po paru latach z abo powrót do prepaida i od razu przypomniały mi się Twoje posty sprzed 5-6 lat o Orangu... No i masz.. jak na zamówienie :)

A jak pisze jaki to klopot utrzymac telefon wnuczka/babci/dziecka to mnie zakrzykuja.

A tu prosze - czytac te wszystkie promocje, sprawdzac co miesiac, pilnowac zeby termin nie przepadl ...

J.

Data: 2012-03-02 04:23:12
Autor: Kordi

?

> [...]

mnie zakrzykuja.

A tu prosze - czytac te wszystkie promocje, sprawdzac co miesiac,

Też mi się te kombinacje nie podobają, ale nie znalazłem żadnej innej
oferty gdzie miałbym w prepaidzie w sensownej cenie minuty i internet
w telefonie.

Przy tych kombinacjach minuta rozmowy wychodzi około 15gr średnio do
wszystkich a pakiet 500 Mb kosztuje jakieś 8 zł.

Data: 2012-03-02 17:14:45
Autor: Tomaszek
W dniu 2012-03-02 13:13, J.F pisze:
A jak obecnie z terminem waznosci na srodkow na tym promocyjnym koncie ?

Jaki to język w którym ty piszesz?

A tu prosze - czytac te wszystkie promocje, sprawdzac co miesiac,
pilnowac zeby termin nie przepadl ...

Nadal nie wiem w jakim języku piszesz...

Data: 2012-03-02 15:44:14
Autor: Darek
Przelewy sms orange na allegro to żadna okazja! ;)

Co dostajemy w zamian: 25 zl z pierwszego doladowania, 100 +110 zl z
drugiego

Chyba 100 + 10 a nie 100 +110?

Data: 2012-03-04 19:28:11
Autor: ABCD
W dniu 2012-03-02 01:21, Kordi pisze:
[...]

Przelewy SMS w obecnej postaci już niedługo się skończą. Dokładnie z końcem marca.
Będzie można przelać tylko 10zł miesięcznie.

Pozdrawiam,
Kordi