Przelewy w Eurobanku

Data: 2009-06-15 19:26:10
Autor: Peet
Przelewy w Eurobanku
Josh01 wrote:

Nóż się w kieszeni otwiera....

Pieniądze na przelewy wychodzące muszą się znajdować na koncie przed północą i w tym tkwi cały Twój problem. Zresztą gdzieś to pisze, chyba przy definiowaniu przelewów w systemie. Inna sprawa że przelewy wewnętrzne zasypiają i budzą się rano, o 5 czy też 6 rano. Nie pytaj dlaczego. :( Wystarczy że będziesz przestrzegał tych reguł i nie będzie żadnych problemów.

Data: 2009-06-15 10:32:12
Autor: Josh01
Przelewy w Eurobanku
On 15 Cze, 19:26, Peet <wiesm...@ahoo.com> wrote:
Josh01 wrote:
> [...]

wewnętrzne zasypiają i budzą się rano, o 5 czy też 6 rano. Nie pytaj
dlaczego. :( Wystarczy że będziesz przestrzegał tych reguł i nie będzie

OK. To przyjmuję do wiadomości i pewnie tak będę robić. Ale co powala
ten cyrk, który odstawili konsultanci Eurobanku i jeszcze tekst o
systemie, który działa tak, że nikt nie wie jak działa.... Uważam, że
o wiele sprawniej byłoby gdyby system najzwyczajniej w świecie
odrzucał po północy wszystkie zlecenia stałe, które nie mają pokrycia
w saldzie, a wówczas użytkownik miałby pewność, że musi ręcznie
wykonać przelew, a nie bawić się w detektywa.
Kwestia "zasypiania przelewów wewnętrznych" to już temat na osobny
wątek.

Data: 2009-06-15 19:30:38
Autor: Mariusz
Przelewy w Eurobanku
Josh01 <josh.web.01@gmail.com> napisał(a): Nie Tobie pierwszemu ta filozofia przetwarzania sie nie podoba. I moge Cie pocieszyc - nie przyzwyczaisz sie do tego. Zawsze cos Cie zaskoczy :(. W porownaniu do prostoty dzialania mbanku czy multibanku to te ich zlecenia to jakis koszmar. Ja niestety nauczylem sie juz ze przelewam kase dzien wczesniej a nie w ten sam dzien co samo zlecenie zewnetrzne i ze zawsze kontroluje wykonanie poszczegolnych krokow - bo nigdy nie wiesz co sie moze wydarzyc.  Plus za to ze pojawia sie komunikat, jezeli zlecenie zewnetrzne sie nie wykonalo ,choc to marne pocieszenie. --

Data: 2009-06-15 12:36:14
Autor: Josh01
Przelewy w Eurobanku
On 15 Cze, 21:30, "Mariusz " <maniek...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

 Plus za to ze pojawia sie komunikat, jezeli zlecenie zewnetrzne sie nie
wykonalo ,choc to marne pocieszenie.

W tym moja cała dzisiejsza frustracja, że "system" nie napisał, że
zlecenie się nie wykonało. Zlecenie zniknęło w czeluściach "systemu"
tak, że nikt nie potrafił go już odnaleźć.

Data: 2009-06-16 08:50:15
Autor: bzdreg
Przelewy w Eurobanku
Josh01 pisze:
[...]

No, to chyba uratowałeś mnie od wizyty u psychiatry.
Kilka tygodni temu, jak dostałem wykaz operacji z KK, to zadysponowałem
sobie przelew z EB. To mój w miarę nowy bank, to sprawdzimy jak to
chodzi. Po zadysponowaniu przelewu na papierowym zestawieniu nabazgrałem
sobie ołówkiem "zlecone - Eurobank" i walnąłem w segregator. Na
szczęście wpisałem sobie jeszcze do telefonu, aby dzień wcześniej zadbać
o środki na rach. bieżącym.
Sprawdziłem. Jakież było moje zdziwienie, gdy nie znalazłem mojego
zlecenia w "zaplanowane operacje" (gdzie za to jest w ch.., na ch.. mi
potrzebnych informacji o przyszłych przelaniach odsetek z lokaty i
odnowieniach lokat).
Cóż - uznałem, że człowiek niekoniecznie całe życie chodzi trzeźwy i
widocznie moja żelazna reguła "najpierw zadysponuj przelew, a potem
odfajkuj na papierku" trochę się rozhartowała, wzruszyłem ramionami,
ponowiłem dyspozycję i postanowiłem trochę mniej pić.
A dzisiaj chciałem parę lokat przekształcić w "nieodnawialne".
Wyklikałem co-trzeba, ono "przyjęło". Za chwilę patrzę - mam wiadmość w
poczcie, że "dyspozycja edycji lokaty nie mogła zostać wykonana,
spróbować ponownie". Niestety, lokata na wykazie nadal wisi jako "w
trakcie edycji", a więc przycisku "edytuj" nie ma, a minęło już półtora
godziny.

No cóż - albo wysokie oprocentowanie, albo niezawodny serwis. Wybór
należy do ciebie ;)

--

Pzdr.
bzd.

Data: 2009-06-16 09:29:16
Autor: Kamil Jońca
Przelewy w Eurobanku
bzdreg <bzdreg_at_op_kropka_pl@null.com> writes:

[...]

[...]

U mnie lokata jest w trakcie edycji już drugi dzień :)
KJ

--
EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

Data: 2009-06-15 19:58:13
Autor: Krzysztof
Przelewy w Eurobanku

Josh01 wrote:

[...]

najwazniejsze, ze znasz zasady. Jedynie jak masz lokate, ktora konczy sie danego dnia i zlecenie na te sama date, to sie ono wykona, bo zamykanie lokat ma pierwszenstwo przed zleceniami z ROR.

Przelewy w Eurobanku