Przelewy w Eurobanku

Data: 2009-06-15 19:16:49
Autor: Kamil Jońca
Przelewy w Eurobanku
Josh01 <josh.web.01@gmail.com> writes:

[...]

Rozumiem, że aby mieć pewność, że zlecenie stałe w Eurobanku zostanie
wykonane muszę zasilać konto w przeddzień operacji, bo inaczej nici z
przelewu?

Zdaje się, że taki tekst jest nawet wyświetlany przy zakładaniu
zlecenia.

KJ

--
"Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

Data: 2009-06-15 22:13:31
Autor: krzysztofsf
Przelewy w Eurobanku
Kamil Jońca pisze:
[...]

Zeby bylo ciekawiej, w dni mniejszego obciazenia systemu (a nie poniedzialek i to 15-0), zdaza sei, ze zlecenie wewnetrzne wykona sie i srodki zostana pobrane zleceniem wewnetrznym.
No coz - rezepta jest zawsze dawac wewnetrzne dzien przed zewnetrznym - szkoda, ze w operacjach zaplanowanych (gdzie mamy przeglad zlecen z wszsystkich kont) nie widac ich kwot - byloby latwiej parowac.

Szkoda rowniez, ze system nie sprawdza, czy jednak nie pojawily sie srodki na koncie (wplata, zlecenie wewnetrzne) i nie ponawia proby realizacji nastepna sesja. Naturalnie, jesli by to wprowadzili, powinni odpowiednio zmienic komunikat przy zakladaniu, zeby nie bylo sytuacji z dublowaniem automatem niewykonanego zlecenia, gdy ktos juz zrobil pod nie zwykly przelew .

Ogolnie, brak funkcji "wykonaj zlecenie teraz" na niewykonanym zleceniu.

Data: 2009-06-16 09:34:16
Autor: Robert Kois
Przelewy w Eurobanku
Dnia Mon, 15 Jun 2009 22:13:31 +0200, krzysztofsf napisał(a):

Szkoda rowniez, ze system nie sprawdza, czy jednak nie pojawily sie srodki na koncie (wplata, zlecenie wewnetrzne) i nie ponawia proby realizacji nastepna sesja.

Wydaje mi się, że ponawia pierwszą sesją następnego dnia albo ostatnią
poprzedniego. Zlecenie 12.05 się nie wykonało, przelałem ręcznie a
następnego dnia dostałem pocztą wewnętrzną:

Kategoria  Inne
Tytuł Zarejestrowano nieudaną próbę realizacji zlecenia.
Data i godzina 13-05-2009 07:38:50
Autor eurobank
Uwaga! Zarejestrowano nieudaną próbę realizacji zlecenia. [I tu dokładne dane zlecenia]
Zlecenie nie zostało zrealizowane. Powód niezrealizowania:Brak środków na
koncie

--
Kojer

Data: 2009-06-16 01:19:32
Autor: Josh01
Przelewy w Eurobanku
On 16 Cze, 09:34, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:
> [...]

[I tu dokładne dane zlecenia]
Zlecenie nie zostało zrealizowane. Powód niezrealizowania:Brak środków na

No właśnie, u mnie dzisiaj "system" tego też nie napisał.
Ale nie ma to większego znaczenia, że "system" wyśle komunikat po 24
godzinach - to żadna informacja z punktu widzenia użytkownika, który
zlecał przelew na konkretny dzień.
Czy to naprawdę nie wydaje się co najmniej dziwne, że "systemowi"
zajmuje 24 godziny, aby poinformować użytkownika o tym, iż nie wykonał
operacji z poprzedniego dnia?
Czy tam tysiąc Chińczyków to ręcznie sprawdza i wklepuje, a nie
"system", przed którego obliczem padają na twarz wszyscy konsultanci
EB?
J.

Przelewy w Eurobanku