Przelewy z KK Citi

Data: 2012-02-05 21:55:08
Autor: Waldek
Przelewy z KK Citi
Z karty tej ztcw mozna robic przelewy gotowkowe
w ramach platnosci okreslonych rachunkow.
Czy mozna takie zlecenia skladac z data przyszla jak normalny przelew?
Pytam z ciekawosci, bo niebawem mam byc obdarowany takową KK

Data: 2012-02-05 22:12:45
Autor: MK
Przelewy z KK Citi
Użytkownik "Waldek" <mam@nie.dam> napisał w wiadomości news:jgmqbc$rnm$1node2.news.atman.pl...
[...]

W samoobsludze nie mozna. Przez Citiphone nie sprawdzalem...

MK

Data: 2012-02-05 22:43:03
Autor: mx
Przelewy z KK Citi
Czy mozna takie zlecenia skladac z data przyszla jak normalny przelew?
Pytam z ciekawosci, bo niebawem mam byc obdarowany takową KK

W samoobsludze nie mozna. Przez Citiphone nie sprawdzalem...

Też nie można, a to kolejna CitiGłupota. Sami na tym tracą, klientom ta funkcjonalność mało potrzebna. Płacimy zaraz po rozliczeniu karty zamiast w terminie płatności rachunku.

Data: 2012-02-05 23:00:25
Autor: Waldek
Przelewy z KK Citi

Użytkownik "mx" <@mx1@os.pl@> napisał w wiadomości news:jgmt5c$dtr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tak czy siak, (CitiGlupota) chodzilo mi raczej o wlasna wygode
bo niektore r-ki dostaje na kilka okresow w przod np.
wg. przewidywanej prognozy zuzycia gazu

Przelewy z KK Citi