Przelewy z KK Getin

Data: 2009-05-07 14:06:11
Autor: Criss
Przelewy z KK Getin
Dziś Pani na infolinii Getin Bank powiedziała mi, że przelewy z ich KK
mozna wykonywać samodzielnie przez internet i nie trzeba w oddziale.
Ktoś może wie jak to działa i czy w ogóle?

Criss

Data: 2009-05-07 06:40:19
Autor: Jacek Erazmus
Przelewy z KK Getin
On 7 Maj, 14:06, "Criss" <j...@o2.pl> wrote:
Dziś Pani na infolinii Getin Bank powiedziała mi, że przelewy z ich KK
mozna wykonywać samodzielnie przez internet i nie trzeba w oddziale.
Ktoś może wie jak to działa i czy w ogóle?

Z tego co widzę w bankowości elektronicznej to nigdzie nie ma takiej
możliwości.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-05-07 07:28:38
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
Przelewy z KK Getin
On 7 Maj, 15:40, Jacek Erazmus <jacek.eraz...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Ktoś może wie jak to działa i czy w ogóle?

Z tego co widzę w bankowości elektronicznej to nigdzie nie ma takiej

Potwierdzam, u siebie też nie widzę takiej opcji. W przelewach widzę
tylko dwa rachunki czyli konto internetowe i TOP.
Być może pan na infolinii zrozumiał, że chodzi o spłatę karty.

Data: 2009-05-07 16:41:20
Autor: Maverick
Przelewy z KK Getin
krzysztof_krawczyk@gazeta.pl wrote:
[...]

A kiedys ktos pisal na grupie ze mu sie pojawila taka opcja - tylko nie pamietam kto i kiedy. Moze wiec to nie jest regula, ale niektorzy maja taka mozliwosc?

--
Regards,
Maverick

Data: 2009-05-07 16:51:22
Autor: Criss
Przelewy z KK Getin

[...]

Podczas rozmowy pytałem dwa razy Panią na infolinii o mozliwość przelewu z
KK
przez internet i Pani zaklinała się, że tak i że to jest jakieś novum w
ofercie banku.
No, ale możliwe, że nie zrozumiała mnie do końca.

Pzdr
Criss

Data: 2009-05-07 22:14:29
Autor: RobertS
Przelewy z KK Getin

[...]

ja w czasie takich rozmow od razu loguje sie do systemu i sprawdzam czy jest tak jak mowi pracownik...czasem zdarza się, że patrząc na to samo widzimy dwie zupełnie różne rzeczy ;-/

RobertS

Przelewy z KK Getin