Przelewy z dwóch kart kredytowych

Data: 2010-09-13 04:56:14
Autor: gohohgle
Przelewy z dwóch kart kredytowych
Witam,
wpadłem na pomysł jak wykorzystać limit z dwóch kart kredytowych i
chciałem poddać go weryfikacji na grupie.Celem jest wykorzystanie
środków na karcie, bez płacenia odsetek.

Opis:
- k1,k2: karta kredytowa 1 i 2,
- kon: konto bankowe na ktore przelewamy X pieniedzy, stan początkowy
konta: zero
- przelewy z kart kredytowych wykonywane są poprzez moneybookers,
- strzałka wskazuje kierunek przepływu przelewu

miesiąc (1)
k1->X
X->kon

miesiąc (2)
k2->k1
k1->X
X->kon

miesiąc (3)
X->k2
k2->k1
k1->X
X->kon

miesiąc (4)
X->k2
k2->k1
k1->X
X->kon

miesiąc (5)
X->k2
k1->X
X->kon

Miesiące 2-5 powtarzają się.
Z kart kredytowych wypłacane są środki w wysokości równej wysokości
wpływów na konto.

Co uzyskujemy?
Przez pierwsze dwa miesiące wydajemy 3*x pieniędzy, później przez dwa
miesiące wydajemy tylko 2*x  pieniędzy itd., później cykl się
powtarza.

Mam tylko wątpliwości czy przelewy z kart kredytowych tylko w jednym
celu nie spowoduje jakiejś reakcji banku?

Pozdrawiam,
gohohgle

Data: 2010-09-13 14:07:04
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-09-13 13:56, gohohgle pisze:
Witam,
wpadłem na pomysł jak wykorzystać limit z dwóch kart kredytowych i
chciałem poddać go weryfikacji na grupie.Celem jest wykorzystanie
środków na karcie, bez płacenia odsetek.

Brawo, wymysliles rolowanie zadluzenia. Odsetki i tak zaplacisz, wplata na moneybookers kosztuje. Jest to niezgodne z regulaminem mb wiec moze sie po jakims czasie nagle okazac ze jestes bez kasy za to z niesplaconym obciazaniem na karcie.

Data: 2010-09-13 11:49:43
Autor: gohohgle
On 13 Wrz, 14:07, spammtrapp <gdzieswne...@wp.pl> wrote:
> [...]

na moneybookers kosztuje. Jest to niezgodne z regulaminem mb wiec moze
sie po jakims czasie nagle okazac ze jestes bez kasy za to z

Proszę podać punkt w regulaminie, który tego zabrania. Bo przelewy z
KK są jak najbardziej możliwe.

Data: 2010-09-13 21:47:46
Autor: Rafał
W dniu 2010-09-13 20:49, gohohgle pisze:
Bo przelewy z
KK są jak najbardziej możliwe.

A wiesz jakie są koszty tych przelewów i koszty mb?

--
Raf

Data: 2010-09-13 22:52:55
Autor: spammtrapp
[...]

Zapisy o praniu brudnych pieniędzy. Masz racje, nie jest to zapis wprost dotyczacy opisanej przez Ciebie sytuacji. Ale nie jest naciągany? Czytalem o dwóch przypadkach gdy gostkom zablokowano pieniadze na koncie do czasu uwierzytelnienia - wlasnie w podobnej sytuacji.

Druga rzecz, zapomniales o kosztach tej bezodsetkowej operacji.
Wpłata na MB:
1.90% wplacanej kwoty
Wypłata:
7.07zł

Zwróc jeszcze uwage na to że MB ma okreslony limity na przelewy i na wpłaty.
Np u mnie jest to:
7857 dla wpłaty karta kredytową. opłata od tego to 149.28.

Data: 2010-09-13 23:29:07
Autor: gohohgle
On 13 Wrz, 22:52, spammtrapp <gdzieswne...@wp.pl> wrote:

> [...]

Np u mnie jest to:
7857 dla wpłaty karta kredytową. opłata od tego to 149.28.

Dlatego właśnie miałem wątpliwości co do takiej częstości generowania
przelewów z kart kredytowych. Uważam jednak, że raz na miesiąc/dwa
miesiące można bez obaw przelać z KK potrzebne pieniądze. Jeśli chodzi
o opłaty to są one niższe niż tradycyjny przelew z KK.

Data: 2010-09-14 18:25:42
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-09-14 08:29, gohohgle pisze:
[...]

Jesli mozesz to idź do kasyna, kup zetony za pomoca KK a nastepnie je zwróc :) To chyba najstarszy numer w tym temacie:)

Data: 2010-09-14 18:37:27
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Przelewy z dwĂłch kart kredytowych
spammtrapp pisze:
[...]

Jesli mozesz to idĹş do kasyna, kup zetony za pomoca KK a nastepnie je
zwrĂłc :) To chyba najstarszy numer w tym temacie:)

No ale chyba kasyna działają jak bankomaty? (operacje gotówkowe)

--
MiCHA

Data: 2010-09-14 19:01:40
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-09-14 18:37, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
No ale chyba kasyna działają jak bankomaty? (operacje gotówkowe)

Nie rozumiem. _Kupujesz_ zetony a pozniej je zwracasz.
"Niektórzy polecają kasyna gry, gdzie kartą można dokonać zakupu żetonów, by później zamienić je na gotówkę z którą wychodzi się z kasyna. Inni natomiast dokonują w sklepie zakupu kartą towaru o dużej wartości, potem zwracają go, jednoczenie otrzymują zwrot ceny w gotówce. Większość tych sposobów jest niestety obarczona ryzykiem, dlatego najczęściej korzystają z nich osoby naprawdę zdesperowane. "
http://kartyonline.pl/arty.php?id=222
jak widac artykuł z 2007 roku :)

Data: 2010-09-14 19:09:13
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
spammtrapp pisze:

No ale chyba kasyna działają jak bankomaty? (operacje gotówkowe)

Nie rozumiem. _Kupujesz_ zetony a pozniej je zwracasz.

Na Poczcie też "kupujesz" znaczki i "płacisz" za nie kartą. A potem się dziwisz, że bank odsetki od operacji gotówkowej naliczył. O ile wiem, zakupy w kasynach są traktowane jak operacje gotówkowe.

--
MiCHA

Data: 2010-09-14 19:15:46
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-09-14 19:09, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
spammtrapp pisze:

[...]

Na poczcie _wyplacasz_ pieniadze i nimi placisz za znaczki. Subtelna roznica.
http://olgierd.bblog.pl/wpis,prowizja;za;platnosc;karta;na;poczcie,39429.html

Co do kasyna, nie jestem stalym bywalcem ale sie nie spotkalem.

Data: 2010-09-14 20:45:23
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
spammtrapp pisze:

Na poczcie _wyplacasz_ pieniadze i nimi placisz za znaczki. Subtelna
roznica.

G*.* prawda. Na Poczcie wisi znaczek Visa, w okienku mówisz, że chcesz zapłacić kartą i płacisz kartą. Nikt Cię nie informuje, że tak naprawdę to formalnie nie zapłaciłeś, tylko wypłaciłeś, a paniusia w okienku i tak nie rozumie różnicy. I jak jesteś spostrzegawczy, to masz jedynie szanse zobaczyć na wydruku z terminala słowo "WYPŁATA". Tyle tylko, że wydruk wychodzi jak już operację zatwierdziłeś pinem. A jak nie zauważysz jednego słowa, albo nie znasz polskiego i nie zrozumiałeś, to czeka Cię przykra niespodzianka.
(A nawet jak zauważyłeś i zrozumiałeś - to konia z rzędem temu, kto nakłoni babę po drugiej stronie okienka do anulowania zatwierdzonej już operacji wypłaty.)

A informacja o tym, że to jest "bankomat w okienku" wisi na tablicy ogłoszeń, a nie przy owym okienku... Poza tym sam w sobie fakt istnienia usługi "bankomatu w okienku" jeszcze nie wyklucza istnienia równolegle drugiej usługi - tj. "zapłaty w okienku" (na co wręcz wskazują umieszczone tam naklejki).

To już uczciwiej jest w takim urzędzie dzielnicy Wola w Warszawie, gdzie na kasie wyraźnie wisi kartka, że "za płatność kartą doliczana jest prowizja 1,8%" (czy coś koło tego). Od razu widzisz, że zapłacisz więcej. (Co nie znaczy, że akceptuję fakt istnienia prowizji...)

--
MiCHA

Data: 2010-09-14 21:11:21
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-09-14 20:45, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
spammtrapp pisze:

Na poczcie _wyplacasz_ pieniadze i nimi placisz za znaczki. Subtelna
roznica.

G*.* prawda. Na Poczcie wisi znaczek Visa, w okienku mĂłwisz, Ĺźe chcesz

A zerknales chociaz na link czy tak sobie rzucasz gĂł*.*mi?

Data: 2010-09-14 22:22:37
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
spammtrapp pisze:

[...]

Po co mam zerkać? Widziałem go ze 2 lata temu... Nic się od tego czasu nie zmieniło. Poczta nadal informuje, że udostępnia usługę "bankomat w okienku" i nie informuje, że nie obsługuje "płatności kartą w okienku". (A przecież jedno nie wyklucza drugiego. Nawet w Carrefourze się tak da.)
Co więcej - na prośbę klienta "chcę zapłacić kartą" wcale nie pada odpowiedź "niedasię", tylko klient jest obciążany gotówkowo bez swojej wiedzy.

--
MiCHA

Data: 2010-09-14 22:51:41
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-09-14 22:22, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
Po co mam zerkać? Widziałem go ze 2 lata temu... Nic się od tego czasu

Zatem nie rozumiem dlaczego starasz sie mi tlumaczyc cos o czym wiem.

Data: 2010-09-14 22:02:35
Autor: Rezydent
Dnia 14-09-2010 o 18:25:42 spammtrapp <gdzieswnecie@wp.pl> napisał(a):

[...]

ale jak chcesz zwrócić to nie dają gotówki, tylko uznanie rachunku karty.

--
Rezydent

Data: 2010-09-14 22:23:36
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Rezydent pisze:

[...]

Przemyśl to jeszcze raz. Ale dokładnie. :-)

--
MiCHA

Data: 2010-09-14 22:52:21
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-09-14 22:02, Rezydent pisze:

ale jak chcesz zwrócić to nie dają gotówki, tylko uznanie rachunku karty.

Nie ma reguły, podobnie jak w sklepach zreszta.

Data: 2010-09-15 17:10:48
Autor: radekp@konto.pl
Przelewy z dwóch kart kredytowych
Tue, 14 Sep 2010 18:25:42 +0200, w <i6o7m5$nki$1@news.onet.pl>, spammtrapp
> [...]

Jesli mozesz to idź do kasyna, kup zetony za pomoca KK a nastepnie je zwróc :) To chyba najstarszy numer w tym temacie:)

Chyba wystarczy też zapłacić na Allegro, a potem Sprzedający musi anulować
transakcję. Pieniądzę lądują na Twoim koncie PzA, z którego wypłacasz na konto.
O ile nie zginą oczywiście w tym PzA :)

Data: 2010-09-15 21:55:04
Autor: kashmiri
Przelewy z dwóch kart kredytowych
gohohgle <gohohgle@gmail.com> dared to write:
[...]

Zapomniałeś o jednym punkcie, który tę piękną kombinację rozbija: przelewy z MB na kartę są wysyłane jako reversal (zwrot płatności) - nie pytaj się czemu - a reversal nie jest traktowany chyba przez żaden bank jako spłata zadłużenia. Tak że między MB a KK kasa musi jeszcze przejść przez jakieś konto, coby tego uniknąć.

Poza tym to nie jest nic nowego, tak samo można żonglować mięzy kartami wyciągając kasę z bankomatu - tyle że prowizje bywają ciut wyższe (chociaż ostatnio mBank się odgrażał jakąś ciekawą ofertą!).

k.

Przelewy z dwóch kart kredytowych