[Allianz Bank] Przelewy z karty

Data: 2009-08-18 12:04:57
Autor: Magniana
[Allianz Bank] Przelewy z karty
Witam

Przed chwila zadzwonil do mnie konsultant Allianz Banku z informacja, iz  oplaty rachunkow z karty kredytowej sa na chwile obecna wstrzymane do  odwolania w zwiazku z problemami technicznymi/programistycznymi.Czy ktos  moze potwierdzic ze u niego tez oplaty rachunkow z karty juz nie dzialaja  (cos mi sie wierzyc im nie chce, moze mi tylko zablokowali bo za duzo  oplaclem ;) )

--
Magniana

Data: 2009-08-18 14:19:04
Autor: scholastyk
[...]

A była w ogóle taka możliwo¶ć w Allianz ?!?  Czy masz standardow± kartę czy jak±¶ promocyjn±?

Możesz mi powiedzieć w jaki sposób się zleca (zlecało) taki przelew?

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2009-08-18 10:24:22
Autor: szczurwa
Przelewy z karty
On 18 Sie, 14:19, "scholastyk" <scholastyk_WYTNI...@czat.onet.pl>
wrote:

Możesz mi powiedzieć w jaki sposób się zleca (zlecało) taki przelew?

Telefonicznie.

Data: 2009-08-18 20:19:12
Autor: Magniana
On Tue, 18 Aug 2009 14:19:04 +0200, scholastyk  <scholastyk_WYTNIJTO@czat.onet.pl> wrote:
Czy masz standardow± kartę czy
jak±¶ promocyjn±?

Zwykla karta kredytowa, ktora przenioslem z WBK + dodatkowe 20% limitu za  przeniesienie nadal obowiazuje.

Możesz mi powiedzieć w jaki sposób się zleca (zlecało) taki przelew?
Telefonicznie ustawiales zlecenie stale za czynsz,prad etc. w  przeciwienstwie do systemu Citibank definiowalo sie stala kwote, w Citi  definiujesz tylko odbiorce a kwote sam ustalasz =<1500.

--
Magniana

Data: 2009-08-18 11:38:08
Autor: krzysztofsf@wp.pl
Przelewy z karty
On 18 Sie, 20:19, Magniana <my...@dziurka.pl> wrote:
> [...]

przeciwienstwie do systemu Citibank definiowalo sie stala kwote, w Citi
definiujesz tylko odbiorce a kwote sam ustalasz =<1500.

Na ich stronie i w TOiP dalej jest ta usluga.

Bardzo kosztowne, tak przy okazji, jesli faktycznie by to przelewac na
kilka roznych rachunkow dostawcow mediow - 7 zl od transakcji.
Moze ustawiles comiesieczne zlecenie na kilka tysiecy zl na lipny
rachunek 'niby za prad' i sie tego dopatrzyli?

Citi na takie numery dodalo w regulaminie, ze zakwestonowane niby
platnosci bedzie przeliczac jak wyplaty gotowkowe z KK.

[Allianz Bank] Przelewy z karty