Przelewy z przyszłą datą w Synku

Data: 2012-06-29 20:22:01
Autor: gral
Przelewy z przyszłą datą w Synku
uważajcie, wczoraj koło 23 zleciłem przelew w Synku z datą dzisiejszą.
dzisiaj koło 10 zaglądam, a mój przelew wisi sobie radośnie w przelewach   odroczonych. Anulowałem dziada (nie było to łatwe, system internetowy jednak badziewny jest) i posłałem natychmiastowy, który nawet zadziałał.
w każdym razie straciłem zaufanie - nie lubię banków, w których muszę kontrolować, czy moje przelewy odroczone poszły.

Przelewy z przyszłą datą w Synku