Przelewy zagraniczne z mBank ile ida?

Data: 2010-02-16 12:16:51
Autor: Jacek23
Przelewy zagraniczne z mBank ile ida?
Witam, przelewy zagraniczne z konta zlotowkowego w euro ile Wam ida?
Do niemieckich bankow np szly mi takie przelewy 2 dni robocze, a jeden wyslany do hiszpanskiego banku juz 5 dni i niema :(
Czy to normalne czy powinienem sie niepokoic?

jacek23@post.pl  gg: 207344
http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

Data: 2010-02-16 12:29:20
Autor: Valdi
Przelewy zagraniczne z mBank ile ida?
"Jacek23" news:4b7a7eaa$1news.home.net.pl

[...]
Pozdrawiam

Nie wiem jak sprawa sie ma z Hiszpania ale ja po 5 dniach bym sie niepokoil.
Standardowo przelew na linii Polska - strefa euro (glównie Niemcy, Holandia
oraz Wlochy) szedl mi maksymalnie dwa dni. W druga strone strefa euro -
Polska równiez wszystko zamykalo sie maksymalnie w dwóch dniach roboczych.

Moze telefon na mLinie rozwiaze przynajmniej czesc watpliwosci?

Data: 2010-02-16 12:31:07
Autor: cos
W dniu 2010-02-16 12:16, Jacek23 pisze:
Witam, przelewy zagraniczne z konta zlotowkowego w euro ile Wam ida?

zalezy czy sepa czy swift

Data: 2010-02-16 13:53:10
Autor: MarekZ
Przelewy zagraniczne z mBank ile ida?
Uzytkownik "Jacek23" <jacek23@post.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:4b7a7eaa$1@news.home.net.pl...
[...]

Jak 5 dni roboczych to sie niepokoic, jak 5 dni lacznie z weekendem to sie nie niepokoic.

Przelewy zagraniczne z mBank ile ida?