Przelewy24

Data: 2020-12-01 19:39:48
Autor: Pete
Przelewy24
Hello, ąćęłńóśźż.
On 01.12.2020 19:32 you wrote:

> Czy przelewy24 pl to jaka=C5=9B zaufana firma czy scamerzy? Bo > w=C5=82a=C5=9Bnie chyba kto=C5=9B mnie namierzy=C5=82 jako = > potencjaln=C4=85 ofiar=C4=99 oszustwa. Dosta=C5=82em dwa maile jeden > po drugim od niby symbiosis com pl "Twoje = zam=C3=B3wienie > zosta=C5=82o zarejestrowane":

Ktoś podał Twój mail do zamówienia.

--
Pete

Data: 2020-12-01 20:28:20
Autor: ąćęłńóśźż
Przelewy24
Wyglada jak jakiś scam z emaillabs net pl
Feedback-ID: marketinginvestmentgroup emaillabs info pl
"Nadawcą niniejszego emaila i jednocześnie administratorem zbioru danych osobowych, do którego trafi w przypadku kliknięcia na powyższy link niniejszy adres email jest Marketing Investment Group SA"

Data: 2020-12-01 21:54:57
Autor: Robert Tomasik
Przelewy24
W dniu 01.12.2020 o 20:28, ąćęłńóśźż pisze:
[...]

Sądzę, że to idzie z automatu ze sklepu internetowego.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-02 09:39:27
Autor: ąćęłńóśźż
Przelewy24
Kiedyś tak ludziom wysyłali np. książki, z fakturą, później dawali do sądu który przyklepywał nakaz z którym babcia z dziadkiem nie wiedzieli co zrobić aż przychodził komornik.

-- -- -
Sądzę, że to idzie z automatu ze sklepu internetowego.

Data: 2020-12-02 14:23:50
Autor: Robert Tomasik
Przelewy24
W dniu 02.12.2020 o 09:39, ąćęłńóśźż pisze:
Kiedyś tak ludziom wysyłali np. książki, z fakturą, później dawali do
sądu który przyklepywał nakaz z którym babcia z dziadkiem nie wiedzieli
co zrobić aż przychodził komornik.

No ale paczka z towarem, to trochę co innego, niż wiadomość emailowa.
Nie tragizuj tak strasznie. Po prostu ktoś przy transakcji podał zły
adres email i trafił na Twój.

--
Robert Tomasik

Przelewy24