Przelewy24 i getin.

Data: 2009-10-18 20:48:14
Autor: azot
Przelewy24 i getin.
Przyszło mi dziś do głowy zrobić szybki przelew przez "przelewy24". Poniewaz była to nieduża kwota to postanowiłem użyc do tego resztówki leżącej w getinie. (czekam az minie rok , zeby zamknąć tam konto).
 Co mi strzeliło do głowy, zeby skorzystac z getinu? Kupa wielka. Pieniądze wyszły, minął dzień i nigdzie nie doszły. Jak myślicie, kto dał ciała? Przelewy24 czy Getin? Czy obydwie firmy są siebie warte?

azot

Data: 2009-10-18 21:28:21
Autor: Valdi.Pavlack
Przelewy24 i getin.
"azot" news:hbfntc$fs0$1news.task.gda.pl

[...]

A jak to wygląda w historii twojego rachunku w Getinie? Kasa opuściła
rachunek? Wisi w blokadach?

PS.
Co do samych przelewów24 - korzystałem z ich pośrednictwa kilka razy
(wszystkie operacje były wykonywane z mBanku - przelew/karta). Kilka razy
zdarzyło mi się, że cała procedura zapłaty kończyła się błędem zaś kasa u
odbiorcy pojawiała się z kilkunasto minutowych opóźnieniem.

Data: 2009-10-18 21:52:20
Autor: azot
Przelewy24 i getin.

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:hbfp0n$vpf$1news.interia.pl...

A jak to wygląda w historii twojego rachunku w Getinie? Kasa opuściła
rachunek? Wisi w blokadach?

Zlecenie o 10 rano. Przez dwie minuty blokada,  po 2 minutach wykonane. Zeszła kasa z konta, jest potwierdzenie przelewu. Przelewy24 twierdzą, że kasa nie doszła. Przecież to przelew wewnętrzny między rachunkami w getinie. Kto dał ciała?

azot

Data: 2009-10-18 21:57:32
Autor: Valdi.Pavlack
Przelewy24 i getin.
"azot" news:hbfrlk$qaa$1news.task.gda.pl

> [...]

Zeszła kasa z konta, jest potwierdzenie przelewu. Przelewy24 twierdzą, że
kasa nie doszła. Przecież to przelew wewnętrzny między rachunkami w

IMHO jeżeli kwota zeszła z rachunku tj. nie ma jej w blokadach tylko jest
widoczna w historii to wynika z tego jasno, że getin ze swojej roli/zadania
się wywiązał zaś dupci dają przelewy24.
Tą sytuację można porównać do tego, że płacisz kartą w sklepie za towar,
transakcja przechodzi, ty dostajesz slipa a kasjerka zabiera Ci towar i
układa go na powrót na sklepowych półkach...

Data: 2009-10-18 22:03:32
Autor: azot
Przelewy24 i getin.

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:hbfqlh$240$2news.interia.pl...
> [...]

transakcja przechodzi, ty dostajesz slipa a kasjerka zabiera Ci towar i
układa go na powrót na sklepowych półkach...

Może też być tak, że kasa zeszła u mnie z rachunku natomiast przelew "wisi" w getinie.

azot

Data: 2009-10-18 22:45:54
Autor: Valdi.Pavlack
Przelewy24 i getin.
"azot" news:hbfsak$rnr$1news.task.gda.pl

Może też być tak, że kasa zeszła u mnie z rachunku natomiast przelew
"wisi"
w getinie.

No OK, ale przecież robiąc przelew po przez przelewy24 z wykorzystaniem
getin banku i tak przelewasz kasę ze swojego konta na jedno z kont p24,
które w twoim przypadku znajduje się getinie.
Wykonałeś "specjalny przelew wewnętrzny" i to za co płaciłeś powinieneś mieć
dostępne. No ale wiadomo teoria swoje, praktyka swoje.

Chyba w tym przypadku najrozsądniej będzie poczekać do jutra i poczekać na
dalszy rozwój wydarzeń.
Zdaj relację jak się sprawa zakończyła.

PS.
Jeżeli problem jutro nadal nie był by rozwiązany i kontaktował się z getinem
to chyba najlepsze będzie przedzwonienie do nich i poproszenie blondyny
która zacznie z tobą rozmowę o przełączenie do działu odpowiedzialnego za
GB24. Goście Ci powinni powiedzieć czemu np. dana operacja nie doszła do
skutku.

Data: 2009-10-19 05:05:13
Autor: azot
Przelewy24 i getin.

Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:hbfthm$5bc$1news.interia.pl...

Chyba w tym przypadku najrozsądniej będzie poczekać do jutra i poczekać na
dalszy rozwój wydarzeń.
Zdaj relację jak się sprawa zakończyła.

skutku.

Przelewy24 "zeznają", że przelew dotarł do nich o 22.40 i wtedy też przekazali go do dostawcy. Czyli z Getinu do Getinu szedł  ponad 12 godzin? Ktos dał  ciała, nie wiem kto.  Kij im w oko. Jednym i drugim.

azot

Data: 2009-10-19 07:13:29
Autor: xbartx
Przelewy24 i getin.
Dnia Sun, 18 Oct 2009 22:45:54 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

[...]

A testowałeś to kiedyś między kontami dwóch różnych klientów Getinu czy tylko sobie gdybasz? Ja pamiętam, że u nich przelew z KO na ROR, tego samego klienta, potrafił iść ileś tam godzin, więc co dopiero między kontami różnych klientów i to w dodatku w niedziele ;)

--
xbartx

Data: 2009-10-19 09:28:48
Autor: Valdi.Pavlack
Przelewy24 i getin.
"xbartx" news:hbh3ip$bns$1inews.gazeta.pl

A testowałeś to kiedyś między kontami dwóch różnych klientów Getinu czy
tylko sobie gdybasz? Ja pamiętam, że u nich przelew z KO na ROR, tego
samego klienta, potrafił iść ileś tam godzin, więc co dopiero między
kontami róşnych klientów i to w dodatku w niedziele ;)

Tak testowałem i to w niedzielę. Przelew z jednego konta na drugie szedł
kilka minut.

Data: 2009-10-19 07:56:22
Autor: xbartx
Przelewy24 i getin.
Dnia Mon, 19 Oct 2009 09:28:48 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

Tak testowałem i to w niedzielę. Przelew z jednego konta na drugie szedł
kilka minut.

No, ale w świetle ostatnich miesięcy chyba nie dasz głowy, że tak dzieje się zawsze ;)

--
xbartx

Data: 2009-10-19 10:54:47
Autor: Valdi.Pavlack