[info] Przeliczniki - MC Citi Wizzair

Data: 2012-06-02 12:49:28
Autor: xbartx
[info] Przeliczniki - MC Citi Wizzair

Jak kupowałem bilet to Wizzair chciał mi przeliczyć 538 NOK na 328,11 PLN. Także jak widać kurs Citi lepszy.

29/05 WIZZ AIR 920WZZFE9DAD_ BUDAPEST HU 538,00 NOK   -326,13

Ale ogólnie to:

Kurs średni NBP korona norweska 1 NOK 0,5778
Kurs Citi 0,606189591

--
xbartx

Data: 2012-06-04 08:23:38
Autor: tomba
Przeliczniki - MC Citi Wizzair
Citi ma jedne z najgorszych przeliczników w ogóle :)

zreszt± w Wizz zawsze mozna sobie wybraæ walutê po której sie p³aci

Data: 2012-06-04 22:02:28
Autor: xbartx
Dnia Mon, 04 Jun 2012 08:23:38 -0700, tomba napisał(a):

Citi ma jedne z najgorszych przeliczników w ogóle :)

To jest wiadomo na tej grupie nie od dziÅ›.

zresztą w Wizz zawsze mozna sobie wybrać walutę po której sie płaci

No raczej bym nie radził, bo przeliczniki jak pokazałem są jeszcze gorsze niż Citi, więc brać tylko oryginalny.

--
xbartx

Data: 2012-06-05 00:17:36
Autor: gral
xbartx napisał(a):
[...]

To nie jest reguła. Mi w większości przypadków taniej wychodził Wizz. Akurat pewnie przez te kilka dni do rozliczenia kurs się tak zmienił.

[info] Przeliczniki - MC Citi Wizzair