Przeliczniki VISA

Data: 2012-09-27 14:02:36
Autor: witek
Przeliczniki VISA
Krzysiek wrote:
Dokonałem zakupu przez internet kartą VISA mBanku w USD (waluta
rozliczeniowa karty to EUR) o godz. 22:56. O godz. 23:08 anulowałem
zakup i dostałem potwierdzenie o zwrocie na karcie. Obie operacje
pojawiły się natychmiast w blokadach na takie same kwoty w USD. Po
rozliczeniu (tego samego dnia) kwota w PLN jest różna. W szczegółach
widać, że kurs po jakim zostały przeliczone USD na EUR (czyli podobno
kurs VISY) jest różny (na zwrotu 4,2% niższy). Czy taka różnica w
opisywanym przypadku to normalne? Druga sprawa to skoro transakcja była
zwrotna (tytuł: "zwrot zakupu") i w tym samym czasie, to dlaczego nie
skutkowało to po prostu nie rozliczeniem blokady nałożonej 12 min.
wcześniej?

bo transakcja nie zostala anulowana, tylko oddzielna transakcja zwrocono ci "taka sama ilosc dolarow".
W efekcie jestes w plecy.

Przeliczniki VISA